thaikone Skrevet 29. juni 2010 #361 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, trives :-D... selv? ser på navnet ditt så tenker jeg at du er selv thailender Er fortsatt her i Norge, ja Her eller der, det blir jo akkurat det samme for meg men for å si det sånn, jeg føler mere at jeg tilhører her i Norge enn i Thailand...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasha Sasha Skrevet 30. juni 2010 #362 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg liker også thai damer jeg synes også de er gode venner. Jeg er ikek noe i mot thai damer. Det jeg derimot er skjeptisk til er dette: Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham. Hmm. Det er det da virker som om alle de som velger en thai kvinne har mye i mot norske kvinner fordi de er så fæle bare kritiserer og er opptatt av skrerkk og gru likestilling . Jeg blir faktisk overasket hver gang jeg lesr slikt noe selv om jeg har hørt det så mange gang. Norske kvinenr er fæle derfor velger de ei thai dame.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rød Heltinne Skrevet 30. juni 2010 #363 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jada, mange søte thai-damer der ute, men jeg er søtere. Jeg holder meg i form, spiser sunt, er villig, intelligent, spennende, enkel å omgås og diverse annet. Det finnes utrolig mange flotte kvinner i Norge. Det er ikke uten grunn at alle skryter slik av jentene i norge. Men det er slike sånne som deg aldri kan få . Endret 30. juni 2010 av Pony the Pirate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juni 2010 #364 Del Skrevet 30. juni 2010 Helt ærlig har jeg aldri sett en kjekk mann som er sammen med ei Thai dame.. Noen som har bildebevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 3. juli 2010 #365 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg elsker thailandske damer Og jeg er av den oppfatning at verden hadde vært en bedre plass om enkelte i denne tråden hadde lært seg å elske, istedenfor å dømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 3. juli 2010 #366 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, det er de helt definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #367 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ikke noe imot at norske menn gifter seg med thailandske kvinner. Jeg skjønner godt at det er noen som ikke klarer å finne en de har den "rette" kjemien med i sitt eget land. Personlig har jeg alltid hatt bedre kjemi med gutter fra andre land i Europa (og da særlig fra Nederland, jeg tror i grunnen jeg egentlig er litt mer nederlandsk enn norsk innerst inne)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 8. juli 2010 #368 Del Skrevet 8. juli 2010 Helt ærlig har jeg aldri sett en kjekk mann som er sammen med ei Thai dame.. Noen som har bildebevis? Akkurat dèt lurer jeg også på. Samtlige av tilfellene jeg har sett i løpet av mitt 42 år lange liv, har vært en ganske søt dame, som regel under 30, som har vært sammen med en tjukk, stygg mann på 40++. Man trenger ikke akkurat å være Einstein for å skjønne at forholdet da er basert på penger... Og nei, jeg er ikke bekymret for "konkkurransen" fra thai-damer. Uten at jeg liker å skryte av meg selv, vet jeg at jeg ser meget godt ut, og jeg har ingen problemer med å forholde meg til at jeg ikker er den eneste pene kvinnen i verden. Dog ville en mann som hadde vært sammen med en thai-dame(dersom han ikke kom opp med en ekstraordinært god grunn)vært totalt uaktuell som manneemne for mitt vedkommende, da jeg må medgi at jeg ser ned på menn som ikke klarer å finne seg vestlige kvinner(ja, jeg tenker automatisk at det er fordi han er uattraktiv/kntrollerende etc.(mao. at han innehar diverse egenskaper jeg misliker sterkt)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #369 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg liker Thai-damer fordi de er små/søte og enkele å omgås. Et svakhet ved Thai-damer er at de normalt ikke har pupper og er relativt lave av vekst etter norske forhold. Et par av mine kamerater har tatt med seg Thai-damer til Norge, og opplever at norske damer er "kritiske" til konkurranse fra Thai-damene. Det er vanskelig for dem å finne seg norske venninner fordi norske damer vel anser Thai-damene som farlige utfordrere. Norske damer liker vel ikke at det kommer andre damer inn på "markedet", som tiltrekker seg menn sin oppmerksomhet. Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham. For det første så ser jeg ikke på dem som konkurrenter. INGEN av de menn jeg kjenner kunne tenkt seg å importere ei dame. For det andre så er mitt inntrykk av de menn som importerer at de er litt "halvpedo". Syns det er litt merkelig at de tenner på ei som er halve høyden og ser ut som hun er 12 år. I tillegg tar de seg bryet med å faktisk få henne hit med alle komplikasjoner det medfører. Språk, kulturforskjell, oppholdstillatelse og interegrering. Alt dette for at de ikke finner seg noen i Norge. Syns du har hatt veldig uflaks hvis du bare finne "norske likestillingskvinner som bare kritiserer deg". Norske kvinner har altså kritisert deg så mye at du må reise til andre siden av kloden for å finne en "jentunge" du kan bruke som nikkedukke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #370 Del Skrevet 8. juli 2010 Helt ærlig har jeg aldri sett en kjekk mann som er sammen med ei Thai dame.. Noen som har bildebevis? Jeg har aldri sett noen kjekke, norske menn med Thai-dame. Da har jeg sett mange både her og i Thailand. De reiser ikke dit fordi Thai-damene er bedre. De gjør det fordi de ikke har sjans her hjemme. Klart man har sjans på ei Thai-dame når man kommer med alle de norske oljepengene! Kjøpt og betalt. Ferdig importert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 8. juli 2010 #371 Del Skrevet 8. juli 2010 Man trenger ikke akkurat å være Einstein for å skjønne at forholdet da er basert på penger... Ja, isåfall hva er galt med det? jeg må medgi at jeg ser ned på menn som ikke klarer å finne seg vestlige kvinner(ja, jeg tenker automatisk at det er fordi han er uattraktiv/kntrollerende etc.(mao. at han innehar diverse egenskaper jeg misliker sterkt)). Ikke klarer å finne seg vestlige kvinner? Du får det til å høres ut som vestlige kvinner er Guds gave til menn, og alle de andre er rester. Det har ikke falt deg inn at mange menn bevisst velger bort vestlige kvinner bla. pga. holdninger som du selv innehar. Men, det er vel for mye å forlange at du skal skjønne noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 8. juli 2010 #372 Del Skrevet 8. juli 2010 Det har ikke falt deg inn at mange menn bevisst velger bort vestlige kvinner bla. pga. holdninger som du selv innehar. Men, det er vel for mye å forlange at du skal skjønne noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 8. juli 2010 #373 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, isåfall hva er galt med det? Det er vanvittig overfladisk, lite flatterende og, ja, latterlig. Men for all del: Det er ikke min sak. Ikke klarer å finne seg vestlige kvinner? Du får det til å høres ut som vestlige kvinner er Guds gave til menn, og alle de andre er rester. Det har ikke falt deg inn at mange menn bevisst velger bort vestlige kvinner bla. pga. holdninger som du selv innehar. Men, det er vel for mye å forlange at du skal skjønne noe som helst. En normalt attraktiv mann finner seg, i nesten alle tilfeller, en vestlig kvinne. Hvorfor? Fordi vi som oftest står på økonomisk likefot med dem, vi er fra samme kultur, og vi bor i samme land(ja, man reiser ikke til andre siden av jordkloden for å finne seg en partner uten grunn: Da er man, overveiende sannsynelig, uattraktiv, både i utseendet og personligheten). Dem som "velger vekk"(jeg tviler på at de er i et stort antall: Det er nok snarere kvinnene som velger dem vekk)vestlige kvinner, fordi vi er for likestilte, beviser igrunnen bare min teori om at de er mannsjåvinister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 8. juli 2010 #374 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har aldri sett noen kjekke, norske menn med Thai-dame. Da har jeg sett mange både her og i Thailand. De reiser ikke dit fordi Thai-damene er bedre. De gjør det fordi de ikke har sjans her hjemme. Klart man har sjans på ei Thai-dame når man kommer med alle de norske oljepengene! Kjøpt og betalt. Ferdig importert. Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 8. juli 2010 #375 Del Skrevet 8. juli 2010 Dem som "velger vekk"(jeg tviler på at de er i et stort antall: Det er nok snarere kvinnene som velger dem vekk)vestlige kvinner, fordi vi er for likestilte, beviser igrunnen bare min teori om at de er mannsjåvinister. Du kan bare åle deg ned fra den høye hesten du tror du sitter på. De aller fleste jeg kjenner som er gift med en asiatisk kvinne sier at bla. verdisynet til asiatiske er totalt forskjellig fra vestlige, og det er det som primært tiltaler menn. Evnen til å sette mann, barn og familie foran karriere og byturer og shopping med venninner er f.eks en viktig del. Lojalitet er en annen. Og joda, det er flere og flere menn som velger bort vestlige kvinner helt bevisst. Så da kan du jo fortsette å sitte og blomstre inne i din lille boble og tro det er omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #376 Del Skrevet 8. juli 2010 Du kan bare åle deg ned fra den høye hesten du tror du sitter på. De aller fleste jeg kjenner som er gift med en asiatisk kvinne sier at bla. verdisynet til asiatiske er totalt forskjellig fra vestlige, og det er det som primært tiltaler menn. Evnen til å sette mann, barn og familie foran karriere og byturer og shopping med venninner er f.eks en viktig del. Lojalitet er en annen. Og joda, det er flere og flere menn som velger bort vestlige kvinner helt bevisst. Så da kan du jo fortsette å sitte og blomstre inne i din lille boble og tro det er omvendt. Jeg syns DU burde komme deg ned fra hesten! Makan til gammeldags og nedlatende syn skal man lete lenge etter! Bare det jeg har uthevet her viser hva slags mennesketype du er. Trodde dere hadde utdødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 8. juli 2010 #377 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg syns DU burde komme deg ned fra hesten! Makan til gammeldags og nedlatende syn skal man lete lenge etter! Bare det jeg har uthevet her viser hva slags mennesketype du er. Trodde dere hadde utdødd. Og hva er gammeldags og nedlatende med det? Er det å sette familien foran alt annet negativt? Hvis det er holdningene til vestlige kvinner så skjønner jeg jævlig godt hvorfor flere menn velger å finne seg en livsledsagerske fra et annet land og kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ferdig Skrevet 8. juli 2010 #378 Del Skrevet 8. juli 2010 det finnes mange bra og fornuftige damer i thailand, og det finnes de som er pengegriske og setter seg selv foran alt annet, akkurat som i alle andre land. at norske kvinner har et lit annet syn på hvordan man skal fordele arbeids og ansvarsområder i hjemmet kommer vel mere av hva samfunnet godta enn at de er dårligere enn andre damer. i alle åkere finnes det ugress, så er det opp til deg og luke det bort, overse det eller velge å slutte med åkerdrift, åkeren blir ikke bedre av at du klager på ugresset uten å gjøre noe med det:-) thaidamer har en helt annen oppdragelse og moral en norske damer, om det er bra er en annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 8. juli 2010 #379 Del Skrevet 8. juli 2010 De aller fleste jeg kjenner som er gift med en asiatisk kvinne sier at bla. verdisynet til asiatiske er totalt forskjellig fra vestlige, og det er det som primært tiltaler menn. Evnen til å sette mann, barn og familie foran karriere og byturer og shopping med venninner er f.eks en viktig del. Lojalitet er en annen. Spørsmålet blir igrunnen: Kan hun da forvente nøyaktig det samme av deg? I så fall anser jeg det som veldig fint og flott at dere har funnet hverandre, og alle fortjener å finne sin sjelevenn. Er svaret derimot nei, aner jeg en aldri så liten maktubalanse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #380 Del Skrevet 8. juli 2010 Og hva er gammeldags og nedlatende med det? Er det å sette familien foran alt annet negativt? Hvis det er holdningene til vestlige kvinner så skjønner jeg jævlig godt hvorfor flere menn velger å finne seg en livsledsagerske fra et annet land og kultur. Du skrev: Evnen til å sette MANN, barn og familie foran karriere, byturer og shopping med venner!! Du mener altså at det ikke er gammeldags at en kvinne dropper utdanning for å varte opp mannen sin. Norske kvinner klarer faktisk å gjøre begge deler skjønner du. Selv om vi har en bra jobb så er det ikke dermed sagt at vi ikke er gode mødre samtidig som vi har tid og venner OG MANN! Du selv da? Dropper du karriere foran familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå