Gå til innhold

Ravens lune vrede

Raven Emerald

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hordeling! Jaa, midt i blinken, med mamma...errr...pappa som vil ha henne til å spille fra hun skjønner at hun har hender hun kan styre helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet fra Froskeline til Hordelingen i signaturen min... Det bare måtte gjøres... :sjenert:

:glare: på Pingting... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise: Her er det samme med forloveden (:lur:), han vil nesten at hun skal bli WoW-spiller når hun vet hva hun kan bruke hendene sine til.

Jeg spiller forresten også, men jeg blir nok bannlyst når jeg sier jeg er glad i den blå romgeita mi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Her er det samme med forloveden (:lur:), han vil nesten at hun skal bli WoW-spiller når hun vet hva hun kan bruke hendene sine til.

Jeg spiller forresten også, men jeg blir nok bannlyst når jeg sier jeg er glad i den blå romgeita mi. :fnise:

Æsj, det er jo bare ekkelt. *vifter vekk Alliance-lukt fra sin sensitive nese*

Men må skamfullt innrømme at jeg laget meg en Worgen på en annen server (vil jo ikke bli assossiert med Alliance =P), for å se hvordan starten var. :sjenert:

Ikke mitt stolteste øyeblikk, nei. =P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:skratte:

Jeg har prøvd alle racene, har sjekket starten til trolls, til undead (ikke den nye) og ja.. faktisk alle. Det at jeg spiller romgeit er fordi eksen spilte alliance, tynn unnskyldning, I know, og etterhvert ble jeg glad i romgeita, vi har gått gjennom mye *sentimental*. Har forresten en Tauren Paladin ('cause Redbull gives you wings).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:glare: på Pingting... :fnise:

:bond: Den var myntet på bodyen! :opplyser:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Jeg har prøvd alle racene, har sjekket starten til trolls, til undead (ikke den nye) og ja.. faktisk alle. Det at jeg spiller romgeit er fordi eksen spilte alliance, tynn unnskyldning, I know, og etterhvert ble jeg glad i romgeita, vi har gått gjennom mye *sentimental*. Har forresten en Tauren Paladin ('cause Redbull gives you wings).

Har prøvd goblin og worgen, men ikke troll enda, av de nye.

Utenom worgen, har jeg ingen Alliance-karakterer.

Jeg er over-lojal mot Horde, tror jeg. Fnyser av synet av den derre griffinen, mens jeg stadig klapper wind rider cub'en (den sitter ved siden av meg i sofaen), og blånekter å bruke Alliance dekslene på headset'et mitt. =P

Jada, er relativt velutstyrt... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Har alltid vært alliance med en forkjærlighet for å campe i Orgrimmar. Ikke campe-campe på slem måte. Men bål, picnickurv, pony keg og overdose /huggles.

Carebear server, til sine tider kunne jeg skrive /brb og /afk, for å deretter gå å lage middag.. og komme tilbake og var fortsatt i live. Dog var jeg aldri der jeg parkerte. Lenge leve mindcontrol og fear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vezfizboz okertof jadkoz jepcod tewmonjer jalmun belnepwuz mom kec kep nepkec wig tavtejsuh sifcum ujgamfac nomcojid nudmut zav haw apzifej zubem fof icgocfur, toh nehjij, hac mum dohuz gib pav! bas onfag asvonmif! okmar sib kar? jewuc? sih ufefsok saldet ebtisik keg fuwab mudzihpeb, pijad. jat zaj, fep puk ereked ofzilmur bikil utdalah, abgimvev izdesgil hivalor ipoh duz bawcotih sur wes okfek ijem akduh uwufvaw, foz bevmel. oldugdes zuw lac funwudsip ged iheg tat nefhob, ecan der poffengel potlop dejlulew newbem gof! ukfolnew hocvaz, utbiv vuk lem lecboc fes jogdil, fob pohemev baw won fufcik dodas kan okar weliv akkul.

Jeg følte jeg måtte bidra med noe, så jeg henta litt fra en Gibberish Generator. :opplyser:

...gir akkurat like mye mening for meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vezfizboz okertof jadkoz jepcod tewmonjer jalmun belnepwuz mom kec kep nepkec wig tavtejsuh sifcum ujgamfac nomcojid nudmut zav haw apzifej zubem fof icgocfur, toh nehjij, hac mum dohuz gib pav! bas onfag asvonmif! okmar sib kar? jewuc? sih ufefsok saldet ebtisik keg fuwab mudzihpeb, pijad. jat zaj, fep puk ereked ofzilmur bikil utdalah, abgimvev izdesgil hivalor ipoh duz bawcotih sur wes okfek ijem akduh uwufvaw, foz bevmel. oldugdes zuw lac funwudsip ged iheg tat nefhob, ecan der poffengel potlop dejlulew newbem gof! ukfolnew hocvaz, utbiv vuk lem lecboc fes jogdil, fob pohemev baw won fufcik dodas kan okar weliv akkul.

Jeg følte jeg måtte bidra med noe, så jeg henta litt fra en Gibberish Generator. :opplyser:

...gir akkurat like mye mening for meg. :fnise:

Det der er jo Alliancesk, de snakker sånn, såvidt jeg har fått med meg hver gang jeg prøver å lage faenskap i Alliance-byene. Helt alene. Tar sin tid før jeg får gjort det jeg planla, for å si det sånn... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Har prøvd goblin og worgen, men ikke troll enda, av de nye.

Utenom worgen, har jeg ingen Alliance-karakterer.

Jeg er over-lojal mot Horde, tror jeg. Fnyser av synet av den derre griffinen, mens jeg stadig klapper wind rider cub'en (den sitter ved siden av meg i sofaen), og blånekter å bruke Alliance dekslene på headset'et mitt. =P

Jada, er relativt velutstyrt... =P

:fnise:

Jeg er mer fleksibel. Prøver å sette en stil på de forskjellige characterne mine. Synes en undead er en passe warlock og synes goblins ikke er så aller verst rogues. :P Jeg er rar, jeg vet. :fnise:

Haha, ja du er jo velutstyrt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Synes det Tirkes skrev ligner på dwarvish. :fnise: Det er hvertfall gibberish! Makan altså. Romgeiter sier bare "bæææ" uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det Tirkes skrev ligner på dwarvish. :fnise: Det er hvertfall gibberish! Makan altså. Romgeiter sier bare "bæææ" uansett. :fnise:

Var vel Pingting som skrev det. Syns den Gibberish-tingen var så søt, at jeg måtte generere meg en status på FB. Merkelig at ingen har kommentert enda..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Delphina

Var vel Pingting som skrev det. Syns den Gibberish-tingen var så søt, at jeg måtte generere meg en status på FB. Merkelig at ingen har kommentert enda..? :klo:

Oj da! My mistake! Beklager Pingting. :sjenert:

:fnise: Om jeg hadde gjort det, så hadde vel folk trodd jeg hadde ramla i en tønne sprit og kommet for nær en pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er det de tror, og at ingen har lyst til å være den første til å ymte frampå om det. Elefanten i rommet, liksom. :fnise:

Tror jeg må gjøre det der oftere, gitt. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker noen få timer på husarbeid, og imens har dere en skikkelig wow-fest her inne? :(

Jeg har aldri spilt wow :sjenert: Er generelt en skikkelig geek, men har en tendens til å bli litt for avhengig av spill, sånn at alt annet ikke er så viktig lenger, så derfor har jeg aldri turt å spille WoW. Jeg er litt autist sånn sett, liker å fullføre et spill 100%... :sjenert: Gruer meg til The Secret World kommer, det virker driitkult....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig hatt vondt i hjertet i dag. Leste om den lille jenta på ett år, som ble druknet av mammaen sin, og ble sittende å se på Hordelingen, og tenke på alle de små babyene der ute, som blir mishandlet av dem som skal passe på dem. Mammaer og pappaer skal jo være dem som passer på dem, og trøste om noe er feil. Og mammaene og pappaene er de beste babyene vet om, det er ingen som er bedre. Og det eneste de får fra solen deres verden snurrer rundt, er vondt.

Hvordan føles det for en sulten og våt liten baby, som prøver så hardt å si fra at den trenger mat og tørr bleie, og istedet for kos, trøst, mat og tørr bleie, blir slått? Alt den lengter etter, er mamma...og når mamma endelig kommer, slår hun. Hva har den lille babyen å trøste seg med da? Helt alene i verden, overgitt til noen som ikke vil dem det beste. Helt alene, uten gode mamma-klemmer og pappa-koser til å trøste seg med. Ingen som kommer når de gråter og har det vondt. Ingen som holder rundt dem, og passer godt på dem, og synes de er den fineste skatten som finnes.

Synes selvsagt synd i alle barn som lider under mishandling, men tror nok babyer rører litt ekstra ved mammahjertet, siden jeg jo sitter og ser på min vesle knott, og kjenner på hvor verdifull hun er for meg, og hvor viktig det er for meg at hun føler seg elsket og trygg.

Jeg ser jo bare hvordan lille Hordeling lyser opp når hun får komme til meg, uansett hvor sulten hun er, eller hvor lyst hun har på ny bleie. Hun gir klar beskjed til pappaen når det er noe hun trenger, men med én gang han gir henne til meg, og hun ser hvem hun er hos, lyser hun opp som ei sol, skravler litt, og smiler, før hun gir uttrykk for at det er noe hun trenger. Det er akkurat som om hun glemmer at hun er sulten eller våt, eller har vondt i magen, idet hun ser meg. Mamma er utvilsomt det beste i verden, og ingenting er bedre enn å få mat og mamma-kos.

Etterhvert som hun blir større, vil jo pappaen selvsagt bli like viktig, men enn så lenge nyter jeg den totale hengivenheten og gleden hun viser når jeg kommer innenfor synsvinkelen...mens hjertet mitt blør for de små som ikke får den samme hengivenheten tilbake fra sine mammaer...

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...