Sirene Skrevet 20. april 2011 #41 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Timmi er et fint navn Eller hva med Tallak? Endret 20. april 2011 av Sirene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. april 2011 #42 Del Skrevet 20. april 2011 Kan bare si meg enig. Tristian, er også et slikt et. Det er vel Tristan? Slik du skriver det, høres det ut som man ikke kan si K... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. april 2011 #43 Del Skrevet 20. april 2011 Timmi er er fint navn Timmi Gresshoppe lissom Timmi er greit på en hund, men ikke på et menneske, spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 20. april 2011 #44 Del Skrevet 20. april 2011 titten tei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snarttobarnsmor Skrevet 20. april 2011 #45 Del Skrevet 20. april 2011 Hei igjen, takk for alle innspill så langt. Tage har vi tenkt på, men synes det blir litt for likt Teie igjen...hm...skal ikke være lett dette. Torjus er fint, har også tenkt på Torje, men synes Torje er lett å forveksle med Tonje... Trym er jeg ikke så glad i, heller ikke Tim, Timmi, Tommy og Tom og sånt. Timian er et krydder i mine ører, selv om det klinger fint. Tristan...tja, klinger fint, men synes ikke det passer. Tormod er kjempefint, men min svoger heter det kunne sikkert kalt opp (førstemann er jo oppkalt), men synes det blir litt upraktisk. Førstemann er oppkalt etter ei som ikke er blant oss lenger. De jeg synes er mest aktuelle nå: Terkel Torjus Trygve Torgrim Ville dere uttalt Torjus og Torgrim med o- eller å-lyd, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #46 Del Skrevet 20. april 2011 Timon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 20. april 2011 #47 Del Skrevet 20. april 2011 De jeg synes er mest aktuelle nå: Terkel Torjus Trygve Torgrim Ville dere uttalt Torjus og Torgrim med o- eller å-lyd, forresten? Av de navnene liker jeg Torjus og Torgrim best, de låter også best sammen med Teie. jeg ville uttalt t-Å-rje og t-O-rgrim 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 20. april 2011 #48 Del Skrevet 20. april 2011 Tarzan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 20. april 2011 #49 Del Skrevet 20. april 2011 Det navnet står det respekt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #50 Del Skrevet 20. april 2011 Kjære ts. Jeg vil beklage at jeg er en av de som har tatt litt av her i tråden din. Er litt fristende å komme med useriøse svar, men tross alt så har du fått mange fine forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #51 Del Skrevet 20. april 2011 Hva med Tengel? Som i Brødrene Løvehjerte? Ville kanskje ha unngått akkurat det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #52 Del Skrevet 20. april 2011 Hva med Tristan? Eller Torben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #53 Del Skrevet 20. april 2011 Kan bare si meg enig. Tristian, er også et slikt et. Tristian har jeg aldri hørt. Men Tristan, derimot. Kjenner en 1-åring som heter det. Mer vanlig i Sverige, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuline Skrevet 20. april 2011 #54 Del Skrevet 20. april 2011 Syns du har fått mange fine forslag allerede Jeg han en bekjent som har en sønn som heter Tian - det passer vel både inn under kategorien kort, og ganske uvanlig. Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #55 Del Skrevet 20. april 2011 Torjus ville jeg uttalt med O (Torjus/Torjuss). Kjenner en som heter det, han uttaler det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. april 2011 #56 Del Skrevet 20. april 2011 Ville dere uttalt Torjus og Torgrim med o- eller å-lyd, forresten? Ville uttalt navnene slik: Tårjus(s) og Torgrim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. april 2011 #57 Del Skrevet 20. april 2011 Ville uttalt navnene slik: Tårjus(s) og Torgrim. Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #58 Del Skrevet 20. april 2011 Tristan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 20. april 2011 #59 Del Skrevet 20. april 2011 Hvordan uttaler dere Teie TS? Tæie eller Teie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 21. april 2011 #60 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Vi ville nok uttalt det Tææææiææææ her i Bergen Neida....ville sagt Tæie Endret 21. april 2011 av Silvermist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå