Gå til innhold

Ditt rykte på KG

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hmm.. jeg trodde man som anonym sa fra seg både telling av innlegg og muligheten til å få plusser. Så feil kan man ta.

Alt samles under AnonymBruker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da scorer du litt lavere en snittet i denne debatten, noe som beviser at vi må ta disse plussingene med en klype salt, fordi jeg oppfatter deg som litt klokere enn snittet.

Det er vel mer TS`s sin konstruksjon "gjennomsnittlig rykte" som må tas med en klype salt, ettersom formelen hans ikke tar hensyn til antall innlegg som kunne fått poeng.

Jeg la merke til at f.eks Tabris, som har vært medlem litt lenger enn jeg, og som også har skrevet veldig mye, har omtrent samme snitt som meg.

Skrevet

Hvis man skal få mye pluss, så må man delta i diskusjoner der de folkene som er flinke til å bruke plussknappen oppholder seg.

Skrevet

Man må nok kun se på antall plusser, og drite i gjennomsnitt. Som det har blitt påpekt tidligere, vil jo de som har vært medlem lenge og skrev mange innlegg før plussystemet kom, ha et MYE lavere snitt enn andre. Antall plusser derimot, er mer nøyaktig, for alle har hatt mulighet til å få pluss siden systemet ble innført (bortsett fra helt nye medlemmer).

Men så kommer det jo ogsåan på hvor mye av en ordgyter man er. Jeg skriver helt klart mer enn hva godt er, og ender opp med en mengde poenger for det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skal vi se. Jeg ble medlem i mai 2002, har beholdt det samme nicknavnet hele tiden. Og det er det nesten ingen her som har, ikke en gang forumsansvarlige mette!

Så skal vi regne ut da, jeg har over tolvtusen innlegg, og jeg vet at jeg har skrevet minst titusen av dem før plussgreiene kom, - så enkel hoderegning med ca 500 plusser, ca totusen innlegg blir eeeh, 0.25??

Endret av waco
Skrevet

Rykte: 25

Snitt: 0,378 :nigo:

Så har jeg ikke vært medlem så grååådig lenge heller da!;)

Forresten! Hvordan får man disse ryktepoengene? Er det når man trykker på det grønne krysset i hjørnet?! Isåfall har jeg vært raus med poengutdelingen :ler: trykker på den hver gang jeg leser noe jeg liker, jeg.. :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rykte: 134

Snitt: 0.0077

Hm! Når jeg nå skriver dette svaret, står det 19.329 innlegg under bildet ditt der.

Har du skrevet nesten to tusen innlegg på disse timene? :hakeslepp:

Mistenker skrivefeil (?), men måtte bare spørre :popcorn:

Skrevet

Hm! Når jeg nå skriver dette svaret, står det 19.329 innlegg under bildet ditt der.

:ler: det tenkte jeg også!!! "HOLY SHIT, hun er god!" :fnise:

Skrevet

Alt samles under AnonymBruker.

Jeg trodde den personen jeg svarte mente at de plussene som ble gitt ble lagt til hennes brukernavn, selv om h*n var anonym da h*n svarte. Skjønner nå hva som mentes.

Skrevet

Rykte: 586

Ryktesnitt: 0,592

AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen!

Da har Waco oppklart mysteriet i en annen tråd her: Man mister innlegg når tråder slettes, og dagbøker, og sånne greier, men da justeres visst bare antallet inne på selve profilsiden. Da lærte jeg noe nytt :jepp: Får vel nesten beklage at jeg et øyeblikk trodde du satt limt fast til tastaturet her inne :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvis man skal få mye pluss, så må man delta i diskusjoner der de folkene som er flinke til å bruke plussknappen oppholder seg.

Absolutt, det er forkjell på hvor raske folk er til å pluss. Noen er plussere, andre ikke.

• Liker 1
Skrevet

Rykte: 931

Snitt: ca 0,4.

Gjest Silvermist
Skrevet

Rykte: 931

Snitt: ca 0,4.

Snittet ditt er 0,04 :)

Skrevet

Rykte: 95

Ryktesnitt: 0,54

Skrevet

Snittet ditt er 0,04 :)

Veit, skrivefeil - glemte ein null i farta...

Skrevet

Rykte: 182

Snitt: 1,75

Jeg har vært medlem i snart 3 måneder. Jeg kjenner ingen her, og skriver aldri i noens dagbok eller blogg.

Skrevet (endret)

Rykte: 746

Gjennomsnitt: 0,027

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe å være flau for, du har jo tross alt vært her siden før du ble født :lol:

• Liker 2
Skrevet

Sant, så sant. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...