Gå til innhold

Ditt rykte på KG

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver dette som anonym sånn at ingen skal tro dette handler om meg selv. Jeg er bare nysgjerrig av meg og kan fundere på mye rart i sene nattetimer. :)

Det jeg lurer på er:

Hva er ditt rykte på KG? (Antall plusser på innlegg)

Hvor mange innlegg har du skrevet totalt?

Hva er ditt ryktesnitt pr innlegg? (Altså antall ryktepoeng delt på antall innlegg)

Om dere ikke vil svare med nick og samtidig er redd for å bli gjenkjent dersom dere røper antall innlegg så synes jeg ryktesnittet er det mest interessante å vite. Og ingen kan avsløre deg som AB dersom du bare skriver inn snittet.

*spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykte: 81

0,223 :fnise: Ikke så vis, med andre ord.

Skrevet

Hvor finner man dette egentlig?:P Ja, jeg er ny på KG!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Rykte: 1181

Ryktesnitt: 0,223

Skrevet (endret)

Rykte 270

Innlegg 248

Snitt 1,08

Endret av Sofiemor
Gjest Silvermist
Skrevet

Rykte 293

Innlegg 1.199

Ryktesnitt 0.24

Gjest navnelapp
Skrevet

Rykte: 483

Ryktesnitt: 0,1792

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Rykte-569

Innlegg- 1203

Snitt-2,1 ( tror jeg )

Er ikke så god i matte så jeg har sikkert regnet feil hva det ble i snitt

Skrevet

Man vil jo få et lavere ryktesnitt om man har vært medlem lenge og har mange innlegg før "rykte" ble oppfunnet da...

• Liker 9
Gjest Silvermist
Skrevet

Rykte-569

Innlegg- 1203

Snitt-2,1 ( tror jeg )

Snittet ditt er 0,47 :)

AnonymBruker
Skrevet

Man vil jo få et lavere ryktesnitt om man har vært medlem lenge og har mange innlegg før "rykte" ble oppfunnet da...

OH NAAAANG NAAAAAAAAAAAAAAAAG NAAAAAAAAAG alltid sure ting som kommer ut av kjeften din. Du BLIR ALDRI FORNØYND

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det tenkte jeg å kommentere også. Jeg har vært medlem siden januar 2005. Jeg har til nå hatt 6183 innlegg og har 945 i rykte. Det vil si et gjennomsnitt på 0,15.

Hvis man kunne korrigere for tiden før "rykte" ble igangsatt, ville resultatet bli ganske annerledes for de aller fleste, vil jeg anta.

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Rykte-569

Innlegg- 1203

Snitt-2,1 ( tror jeg )

Du har nok regnet feil. Du skal dele ryktepoeng på antall innlegg.

Skrevet

Jeg skriver dette som anonym sånn at ingen skal tro dette handler om meg selv. Jeg er bare nysgjerrig av meg og kan fundere på mye rart i sene nattetimer. :)

Det jeg lurer på er:

Hva er ditt rykte på KG? (Antall plusser på innlegg)

Hvor mange innlegg har du skrevet totalt?

Hva er ditt ryktesnitt pr innlegg? (Altså antall ryktepoeng delt på antall innlegg)

Om dere ikke vil svare med nick og samtidig er redd for å bli gjenkjent dersom dere røper antall innlegg så synes jeg ryktesnittet er det mest interessante å vite. Og ingen kan avsløre deg som AB dersom du bare skriver inn snittet.

*spent*

Jeg vet ikke og følger ikke med på hvor mange innlegg og pluss, ville kanskje fulgt mer med om det var minus. Det jeg legger merke til er at jeg er enig og uenig med de fleste fra sak til sak. Hvor sjekker man om pluss, det hender jeg gir pluss, men har ikke noen formening om hvor mange pluss eller minus jeg har fått, minus betyr vel at jeg er litt åndsvak når ingen har plusset et innlegg (ja, har fått to pluss har jeg sett når jeg leser gamle tråder)

Hva er plussgjennomsnittet? De som har vært lenge her, må jo dale ned angående prosent siden plussystemet ble innført mange år etterpå?

Skrevet

Rykte: 497

Snitt: 0,93

Skrevet

Sånn som meg f.eks:

Rykte: 628

Snitt: 0,023

• Liker 5
Gjest Canis lupus
Skrevet

Rykte: 162

Snitt: 0,44

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Rykte: 303

Snitt: 0,326

Skrevet

Rykte: 402

Snitt: 0,106

Gjest Spinell
Skrevet

Rykte: 1241

Ryktesnitt: 0,334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...