Gå til innhold

Ditt rykte på KG

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvor finner man dette egentlig?:P Ja, jeg er ny på KG!

Klikk på brukernavnet ditt, så kommer du inn på profilen din. Der står alt sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rykte: 134

Snitt: 0.0077

Man vil jo få et lavere ryktesnitt om man har vært medlem lenge og har mange innlegg før "rykte" ble oppfunnet da...

Sånn som meg...

• Liker 2
Skrevet

Rykte: 1329

Antall innlegg 10535

rykte gjennomsnitt: 0,13

• Liker 1
Skrevet

Rykte-569

Innlegg- 1203

Snitt-2,1 ( tror jeg )

Er ikke så god i matte så jeg har sikkert regnet feil hva det ble i snitt

Det skulle vært 0,47. Ryktepoeng delt på antall innlegg. Ja, du suger skikkelig i matte. Men du har mange andre egenskaper.

• Liker 1
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det skulle vært 0,47. Ryktepoeng delt på antall innlegg. Ja, du suger skikkelig i matte. Men du har mange andre egenskaper.

jada jeg suger

Skrevet

Rykte: 378

Snitt: 0,56

Skrevet

Rykte: 1535

Snitt: 0,11

Skrevet

OH NAAAANG NAAAAAAAAAAAAAAAAG NAAAAAAAAAG alltid sure ting som kommer ut av kjeften din. Du BLIR ALDRI FORNØYND

Åh herregud, ta deg en bolle! Hvis du synes DET var en "sur ting" har du større problemer enn meg. Jeg bare konstaterte fakta. Ei som har vært medlem i 6 mnd vil kunne ha et mye høyere snitt enn ei som har vært medlem i 3 år. Eller blir det litt mye å ta inn for deg det..... :filer:

• Liker 5
Skrevet

Rykte: 147

Ryktesnitt: 0.128

Gjest youlookslashy
Skrevet

Innlegg 279

Rykte 80

Snitt 3,4875

er det mye eller lite? :P

Gjest Consensio
Skrevet

Rykte: 829

Er håpløs i matte, gidder ikke regne snittet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Innlegg 279

Rykte 80

Snitt 3,4875

er det mye eller lite? :P

Du har mye mindre enn det. Rykte:innlegg=? Det er "formelen", som du kan se i åpningsinnlegget. Forresten sier det seg selv.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Rykte: 829

Er håpløs i matte, gidder ikke regne snittet.

Hva er poenget med å skrive i det hele tatt? Skal andre regne det ut for deg? :fnise:

Endret av Belladonna
Skrevet (endret)

Rykte: 667

Inlegg: 2045

Snitt: 0,32

Endret av Lacus
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å skrive i det hele tatt? Skal andre regne det ut for deg? :fnise:

Himmel og hav - man kan jo like gjerne spørre om hva som er poenget med tråden, sånn i det hele tatt? :roll:

• Liker 2
Gjest Consensio
Skrevet

Fordi TS lurte på snittet også kanskje? Har jeg i mitt innlegg skrevet noe som helst at jeg vil at andre skal regne det ut for meg?

Dust

• Liker 2
Skrevet

60:231= 0,26

Har vært medlem 6 måneder.

Den viktigste faktoren for om man får plusser er vennskapsallianser. De som kjenner hverandre har en tendens til å plusse hverandre opp, enten det er ved å trykke på plusstegnet eller ved å vie dem ekstra oppmerksomhet.

• Liker 2
Skrevet

Ei som har vært medlem i 6 mnd vil kunne ha et mye høyere snitt enn ei som har vært medlem i 3 år.

Teoretisk, ja, siden ryktet ble innført for ikke lenge siden, men med tanke på at det lettere deles ut plusser til kjente, vil disse også lettere få denne typen oppmerksomhet. Det er nå engang slik at vi legger mer merke til dem vi kjenner eller føler tilhørighet til.

• Liker 1
Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

Rykte: 477 og innlegg 697, gir et snitt på 68%.

Ikke værst :)

Vært medlem i 4,5 mnd.

Edit: skrivefeil - tastasturet mitt liker ikke dobbeltkonsonanter...

Endret av Mynona83
Skrevet

Rykte: 1329

Antall innlegg 10535

rykte gjennomsnitt: 0,13

Da scorer du litt lavere en snittet i denne debatten, noe som beviser at vi må ta disse plussingene med en klype salt, fordi jeg oppfatter deg som litt klokere enn snittet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...