Gå til innhold

Venninne som ikke blir bedt på fest/ferie ol.


Gjest Flowerbomb

Anbefalte innlegg

Gjest Flowerbomb

Bare hyggelig. Men ble litt overrasket over svarene som dukket opp og måtte poste. Skal ikke komme med flere teorier, dvs at du er forelsket i en mann og ikke har lyst å dra bort akkurat da, men du skjuler dine følelser fordi du er forelsket i en god venn og er redd for å gå glipp av å sjarmere han. ...

Ha en fin ferie, tror det hele bunner i som du selv sa, at du helst vil at alle skal ha det bra og føler stort ansvar, men du har fått svar, det er bare å reise og si at du skal på ferie med venninnen din, jeg blir aldri sur hvis jeg får vite at a har vært på ferie med b eller c.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var noe du sa selv så slutt å bemerke med smilyes, har du ingen ord trenger du ikke gå amok med smilyeserl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe du sa selv så slutt å bemerke med smilyes, har du ingen ord trenger du ikke gå amok med smilyeserl.

I all verden...? Hvorfor så krass?

-----

Uten å kjenne hele historien bak, så tenker jeg følgende:

Hvis alle venner av venner også skal være med så blir man til slutt en enorm gjeng. Ikke gjør det til en større sak enn det er overfor hun som ikke "får være med". Om du stresser deg opp pga dette er det større sjanse for at hun blir lei seg enn om du bare tar det som den naturligste ting i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere tre venner som møtes sammen, men hun får ikke være med på akkurat dette? Hvorfor er det et problem at hun er med? Jeg synnes du holder venninna di utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flowerbomb

Det var noe du sa selv så slutt å bemerke med smilyes, har du ingen ord trenger du ikke gå amok med smilyeserl.

Det var for å vise at du hadde fortstått hva jeg mente.. Men ble litt usikker nå? Vet ikke helt om èn smiley er å gå amok men.

Uansett, Lady in Blue sa det på en fin måte. Jeg har stresset det mer opp enn det egentlig har vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra det ordner seg. :) jeg mente ikke være spydig eller krass, var bare litt trett og postet før jeg leste hva jeg hadde skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, bra det ordner seg. :) jeg mente ikke være spydig eller krass, var bare litt trett og postet før jeg leste hva jeg hadde skrevet.

Wow, hvis det ikke var ment spydig eller krasst, da lurer jeg virkelig på hvordan du ordlegger deg når du faktisk mener å være spydig eller krass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...