Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?


Tears.of.the.Sun

Anbefalte innlegg

Det er jo som å være på hytta det, og denne hytteturen begynner å bli veeeldig lang! Fyller opp vanndunker og flasker på jobb, dusjer på treningssenteret/hos svigerinne, svigerinna mi vasker klær (verdens snilleste), og vi vasker opp for hånd etter å ha kokt vann... Såååå, er ganske tungvindt, men heldigvis så er treningssenteret i etasjen over jobb, så det gjør det litt enklere...

Vi gleder oss hvertfall helt sykt til tæla skal gå, slik at vi endelig får vann igjen!

Såpass! Da skjønner jeg at det skal bli deilig å få tilbake vannet. Tiner vel snart nå som det er så varmt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg fikset kesamboller til min lillebror og hans venner som var på besøk :) Alltid koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brownies med en fantastisk topping av mørke og lyse sjokoladedråper, mini marshmellows og dulce de leche.

Dekadent og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass! Da skjønner jeg at det skal bli deilig å få tilbake vannet. Tiner vel snart nå som det er så varmt :)

Ja, vi får for guds skyld håpe på det, men hører folk si at det sikkert kan ta til st.hans... men, ja det er har jo vært megavarmt i april, så kan jo godt komme litt i springen nå! :)Håååper vi har fått det tilbake når vi kommer hjem fra ferie 23 mai... Om ikke kommer jeg til å bli råskuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunne muffins :) eller sunne og sunne, hvertfall sunnere enn vanlige :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam! De så gode ut, men hva er "Jell-O french vanilje pudding"? Kan man bruke noe annet i stedet for?

Jell-O er en amerikansk produsent som lager gele og diverste desserter, tror jeg. Det går sikkert fint å bruke andre ferdigpuddinger?

Edit: eller nei, det ser ut som det er i pulverform. Vet ikke om vi har noe lignende i Norge?

Edit 2: Google forteller meg at det finnes vaniljesauspulver! Tipper det kan brukes.

Endret av chikako
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De var veldig gode, men siden ovnen min er ganske tullete ble de første kjeksene stekt litt for lenge. Jeg brukte vaniljesauspulver og sjokoladepuddingpulver.

Jeg tror det skal finnes vaniljepuddingpulver på større matbutikker, men det var for langt å gå til Meny ;)

Det er vel ca. samme greia uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm det var enten Suksesskake (kake med gul krem) eller skillingsboller med vaniljekrem i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var veldig gode, men siden ovnen min er ganske tullete ble de første kjeksene stekt litt for lenge. Jeg brukte vaniljesauspulver og sjokoladepuddingpulver.

Jeg tror det skal finnes vaniljepuddingpulver på større matbutikker, men det var for langt å gå til Meny ;)

Ok, da får jeg gå til innkjøp av vailjesauspulver, eller vaniljesauspuddingpulver hvis jeg finner det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...