Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg og ass. (The bulk is real. Opp 2kg så langt)

20160716_103341.jpg

1+ :)

Jeg er for lat til å trene i sommer, men begynner når ferien min er over. Som er til mandag :icon_frown:

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uchiha Madbrah
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klar for trening😬

image.jpeg

Anonymkode: 0f56d...616

Klarer seriøst ikke å forstå hva det er som står på skjorten. Føler meg sååååå dum nå, men et fint bilde og kropp var dette.

30 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg og ass. (The bulk is real. Opp 2kg så langt)

20160716_103341.jpg

ffffffffffffffuaaark dat hip to shoulders ratio / 10. Would use chloroform on, no doubt. 

Mye veier du nå og hva tenker du å bulke opp til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev:

Klarer seriøst ikke å forstå hva det er som står på skjorten. Føler meg sååååå dum nå, men et fint bilde og kropp var dette.

ffffffffffffffuaaark dat hip to shoulders ratio / 10. Would use chloroform on, no doubt. 

Mye veier du nå og hva tenker du å bulke opp til? 

Casall... produsent av treningsutstyr og klær.

det hadde nok holdt med å spørre pent kjekken 😉

Jeg veier 83,5. Tenkte å komme meg over 90, men vi får se hvor mye flesk det blir. Lurer på å stille neste år, og da begynner sesongen i mars/april så blir det for mye flesk så blir det tøft å få av alt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
23 timer siden, marizz skrev:

Prøver å gå ned i vekt, men kan ikke si det går så veldig bra mtp jeg har sovet i 18 timer i strekk:fnise:

 

Du er jo kjempefin :kghjerte:

14 timer siden, RompeRusk skrev:

Meg? :ler: 

Og meg :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg og ass. (The bulk is real. Opp 2kg så langt)

 

Elendige fødehofter! Hvordan i all verden skal du greie å føde noe som helst med de der??

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg og ass. (The bulk is real. Opp 2kg så langt)

20160716_103341.jpg

This is why we never skip legday

Anonymkode: 07fb4...4df

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

This is why we never skip legday

Anonymkode: 07fb4...4df

Du har tydeligvis ikke sett beina mine du 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yme skrev:

 

Elendige fødehofter! Hvordan i all verden skal du greie å føde noe som helst med de der??

Du hadde nok blitt overrasket av hva som får plass mellom beina mine 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
8 minutter siden, Cyrus skrev:

Casall... produsent av treningsutstyr og klær.

det hadde nok holdt med å spørre pent kjekken 😉

Jeg veier 83,5. Tenkte å komme meg over 90, men vi får se hvor mye flesk det blir. Lurer på å stille neste år, og da begynner sesongen i mars/april så blir det for mye flesk så blir det tøft å få av alt igjen.

Haha, da spør jeg heller pent. For dyrt med chloroform uansett. :fnise:

Stille til neste år? Så gøy!!! Ja, vil nok trenge litt tid for proper cutting, men du ser jævlig bra ut da. :) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

This is why we never skip legday

Anonymkode: 07fb4...4df

whaaaat? du klarer å komme med det utsagnet basert på en løs joggebukse? u be cray cray fam'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cyrus skrev:

Du hadde nok blitt overrasket av hva som får plass mellom beina mine 😉


:ler:  Fungerer det litt som en bag of holding?

Forresten, hvordan i helvete er det mulig at du bare veier 83 kilo? Du er mye mer muskuløs enn meg, å jeg veier rett i underkant av 100 kilo. Når jeg er syk og tynn, veier jeg 85 :P Er det en eller annen masseforskjell i muskler som er trent for hypertrofi, og muskler som er trent for eksplosiv styrke? Jeg har riktig nok mye høyere fettprosent enn deg, men det kan da ikke være 17 kilo fett i kjærleikshantlene mine. 
Kanskje det er skjegget som gjør det? 

Slenger med det forrige bilde jeg la ut her, for referanse.

ymflxfrd.jpg

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yme skrev:


:ler:  Fungerer det litt som en bag of holding?

Forresten, hvordan i helvete er det mulig at du bare veier 83 kilo? Du er mye mer muskuløs enn meg, å jeg veier rett i underkant av 100 kilo. Når jeg er syk og tynn, veier jeg 85 :P Er det en eller annen masseforskjell i muskler som er trent for hypertrofi, og muskler som er trent for eksplosiv styrke? Jeg har riktig nok mye høyere fettprosent enn deg, men det kan da ikke være 17 kilo fett i kjærleikshantlene mine :fnise: 

Slenger med det forrige bilde jeg la ut her, for referanse.

 

Så sykt bra at jeg ikke trengte å sjekke linken for å vite hva en bag of holding er 😄

Som nevnt tidligere her så består jo beina mine bare av hud og skjelett så det er nok der vektforskjellen er 😄

Men sånn seriøst så er jeg jo bare 180cm høy så du har vel noen cm på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Så sykt bra at jeg ikke trengte å sjekke linken for å vite hva en bag of holding er 😄

Som nevnt tidligere her så består jo beina mine bare av hud og skjelett så det er nok der vektforskjellen er 😄

Men sånn seriøst så er jeg jo bare 180cm høy så du har vel noen cm på meg.


Jeg regna egentlig med at du visste det, så linken slang jeg mest med fordi det er så mange kvinnfolk her inne, og de kan jo ingen ting om sånne viktige saker som det der.

Jeg er bare 6 cm høyere enn deg, så jeg kan ikke helt se at det er der de 17 kiloene ligger. Det må i så fall være noen ekstremt tettpakka cm :ler: 
Det er vel kanskje en kombo av fettet mitt, pluss vannvekt, og de 6 cm da... Fett øker jo vannvekten også, så det må jo være noe sånt... Men det er jo rart at det skal kunne være så stor forskjell. Jeg får nesten prøve å lese meg opp om det... Kanskje jeg har tettere beinbygning enn deg? Skjelettet blir jo mer massivt av påkjenninger, å jeg blir jo brekt og kasta i bakken så å si hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Yme skrev:


:ler:  Fungerer det litt som en bag of holding?

Forresten, hvordan i helvete er det mulig at du bare veier 83 kilo? Du er mye mer muskuløs enn meg, å jeg veier rett i underkant av 100 kilo. Når jeg er syk og tynn, veier jeg 85 :P Er det en eller annen masseforskjell i muskler som er trent for hypertrofi, og muskler som er trent for eksplosiv styrke? Jeg har riktig nok mye høyere fettprosent enn deg, men det kan da ikke være 17 kilo fett i kjærleikshantlene mine. 
Kanskje det er skjegget som gjør det? 

Slenger med det forrige bilde jeg la ut her, for referanse.

 

Digger kroppen din. Majnnekropp deluxe edition. Er noe slikt jeg jobber mot selv og et sted mellom 15-18% kroppsfett avhengig av hvor jeg liker meg best (både mtp utseendet, styrke og kosthold). Skal være ned på ~12% én sommer, og aldri mer. Jeg er ikke lagd for diett og strengt kosthold over tid. I løw mah carbs.

Angående vektforskjellen så mener jeg at man regner rundt 2kg pr cm, men det kan være fullstendig feil. Om det er rett vil vekten fra høydeforskjellen være på rundt 12kg, og 5kg finner du fort i vann, love handles og en full tarm (morgen og kveldsvekten min kan variere med jævlig mye!).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark

Siden dere er så veltrente og slanke, hva med oss dødelige som har pondus og koser oss med det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
3 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Siden dere er så veltrente og slanke, hva med oss dødelige som har pondus og koser oss med det ? 

Vis den med stolthet her i tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Siden dere er så veltrente og slanke, hva med oss dødelige som har pondus og koser oss med det ? 

Jeg håper vi alle kan leve sammen i søt harmoni uavhengig av hvordan man ser ut 💙💚💛💐🌸🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
41 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg kan ikke huske at du har postet her 🙄 

Har postet endel ganger da :ler2:

33 minutter siden, Yme skrev:


:ler:  Fungerer det litt som en bag of holding?

Forresten, hvordan i helvete er det mulig at du bare veier 83 kilo? Du er mye mer muskuløs enn meg, å jeg veier rett i underkant av 100 kilo. Når jeg er syk og tynn, veier jeg 85 :P Er det en eller annen masseforskjell i muskler som er trent for hypertrofi, og muskler som er trent for eksplosiv styrke? Jeg har riktig nok mye høyere fettprosent enn deg, men det kan da ikke være 17 kilo fett i kjærleikshantlene mine. 
Kanskje det er skjegget som gjør det? 

Slenger med det forrige bilde jeg la ut her, for referanse.

ymflxfrd.jpg

Herregud du er så fiiiin :kghjerte:

13 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Siden dere er så veltrente og slanke, hva med oss dødelige som har pondus og koser oss med det ? 

Hvorfor kan du ikke bare poste bilde av magen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på ti di andre mannfolka på kg poster bilder

Anonymkode: 31614...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...