Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, saratool skrev:

det er så trangt der det store speilet står. du får komme og flytte det for meg ;) bildene får bli som de blir :) 

Det kommer an på hvor det står i så fall. Står det på soverommet så kan det hende vi får bruk for det ;);) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, saratool skrev:

 

ja

Ok, får jeg spørre hvor mye du har i hver pupp? :) 

Anonymkode: 19395...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cyrus skrev:

Det kommer an på hvor det står i så fall. Står det på soverommet så kan det hende vi får bruk for det ;);) 

Er det en dame i tråden her som har lagt ut bilde du ikke har flørtet med?  :P

Anonymkode: 19395...a21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Det kommer an på hvor det står i så fall. Står det på soverommet så kan det hende vi får bruk for det ;);) 

vi kan jo flytte det dit lol ;) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, får jeg spørre hvor mye du har i hver pupp? :) 

Anonymkode: 19395...a21

500 gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en dame i tråden her som har lagt ut bilde du ikke har flørtet med?  :P

Anonymkode: 19395...a21

Legg ut bilde så kanskje jeg flørter litt med deg også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

Leste at du hadde begynt å trene. Du kan gjerne trene for helsen sin del og for å føle deg vel (spesielt siden du har vært lite aktiv tidligere), men for utseendet sin del er det ikke tvingende nødvendig. Du ser ut til å kle både gamerkroppen og treningskroppen godt. ;)

La du merke til hvordan jeg pakket inn komplimentene, så ikke egoet ditt skulle eksplodere? :ler: 

Du ser meget bra ut! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
5 minutter siden, Sly skrev:

Føles det ikke ubehagelig og unaturlig?

nei ikke nå. det var ubehagelig i begynnelsen. jeg føler ikke at det er unaturlig. de er nok litt store, men det var poenget. synes du det ser unaturlig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, saratool skrev:

nei ikke nå. det var ubehagelig i begynnelsen. jeg føler ikke at det er unaturlig. de er nok litt store, men det var poenget. synes du det ser unaturlig ut?

Jeg tror bare jeg ville følt det veldig rart å få en kg silikon operert inn under huden. Jeg synes det ser unaturlig ut.

Endret av Sly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cyrus skrev:

Legg ut bilde så kanskje jeg flørter litt med deg også ;) 

Næh, det går fint :) 

Anonymkode: 19395...a21

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Næh, det går fint :) 

Anonymkode: 19395...a21

Er du sikker? Det kan hende jeg har et par kleine, knusktørre komplimenter av det kreative slaget til deg også vet du ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en dame i tråden her som har lagt ut bilde du ikke har flørtet med?  :P

Anonymkode: 19395...a21

Meg? :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
18 minutter siden, Sly skrev:

Jeg tror bare jeg ville følt det veldig rart å få en kg silikon operert inn under huden. Jeg synes det ser unaturlig ut.

jeg liker de sånn og er stolt over kroppen min. jeg ønsket at de skulle være synlig liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, saratool skrev:

nei ikke nå. det var ubehagelig i begynnelsen. jeg føler ikke at det er unaturlig. de er nok litt store, men det var poenget. synes du det ser unaturlig ut?

De ser unaturlige ut og er for store, men så lenge du er fornøyd så :) Det er jo det som er viktig. Men får du ikke vondt i rygg og nakke når de er så store? 

Anonymkode: 17a0d...421

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Leste at du hadde begynt å trene. Du kan gjerne trene for helsen sin del og for å føle deg vel (spesielt siden du har vært lite aktiv tidligere), men for utseendet sin del er det ikke tvingende nødvendig. Du ser ut til å kle både gamerkroppen og treningskroppen godt. ;)

Takk for det! Greia er at jeg har slutta å game, og trenger en ny hobby jeg kan dyrke til det ekstreme ytterpunktet. Hvis det hjelper meg bli mer stabil i hverdagen mentalt, og samtidig se bra ut fysisk, hvorfor skulle jeg da ikke begynne å trene? Er en som gjør ting ordentlig hvis jeg først gidder. Bare jeg ikke skade meg selv da, eller begynner å dope meg, haha.

10 timer siden, Polly Ester skrev:

Va'kke meningen å bli anonym der i stad forresten... så det nå. :) 

Kanskje det er på tide å bli vant med slik tilbakemelding. Jeg syns du her fin kropp. Tror ikke hodet ditt eksploderer allikevel. 

Takk! 

Føler meg litt som en usikker 14åring her. Noen ganger nekter man høre på andre, og tro at det de sier kanskje er sant. Men skal ta det til meg. Takk igjen for gode ord!

Mer trening idag også, måtte hvile kroppen i går. Detta blir bra!

Anonymkode: 07fb4...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, saratool skrev:

nei ikke nå. det var ubehagelig i begynnelsen. jeg føler ikke at det er unaturlig. de er nok litt store, men det var poenget. synes du det ser unaturlig ut?

 

Man må jo ha ganske store pupper i utgangspunktet, og rimelig små innlegg, for at det ikke skal se unaturlig ut... Uten at det egentlig har noe betydning, da det er du som skal være fornøyd med dem. Er jo mange som liker hvordan silikon "oppfører" seg også, så det spiller ingen rolle om folk syns det ser unaturlig eller rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...