Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, marizz skrev:

Prøver å gå ned i vekt, men kan ikke si det går så veldig bra mtp jeg har sovet i 18 timer i strekk:fnise:

 

Vil absolutt si du da nettopp må ha hatt skjønnhetssøvnen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, marizz skrev:

Prøver å gå ned i vekt, men kan ikke si det går så veldig bra mtp jeg har sovet i 18 timer i strekk:fnise:

image.jpeg

Si ifra neste gang du skal tilbringe 18 timer i senga i strekk æ 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marizz skrev:

Prøver å gå ned i vekt, men kan ikke si det går så veldig bra mtp jeg har sovet i 18 timer i strekk:fnise:

 

Jeg vet ikke hvordan jeg havnet i tråden, men må bare kommentere denne. Jeg studerte sammen med ei jente som alltid prøvde nye slankekurer, og en stund fulgte hun et opplegg som gikk ut på at hun skulle legge seg til å sove hver gang hun var sulten, i stedet for å spise. Hun ville ha sagt at 18 timer søvn var utrolig bra jobba. :ler:  

Men du trenger absolutt ikke å gå ned i vekt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
2 timer siden, marizz skrev:

Prøver å gå ned i vekt, men kan ikke si det går så veldig bra mtp jeg har sovet i 18 timer i strekk:fnise:

Strøken. Jeg ser heller ingen grunn til at du skal gå ned i vekt, men man gjør jo som man vil med sin egen kropp, naturligvis. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
49 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Vil absolutt si du da nettopp må ha hatt skjønnhetssøvnen din.

Haha jaa, kanskje litt for mye for det gode:fnise:

48 minutter siden, Cyrus skrev:

Si ifra neste gang du skal tilbringe 18 timer i senga i strekk æ 😉😉

:wink:

42 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg havnet i tråden, men må bare kommentere denne. Jeg studerte sammen med ei jente som alltid prøvde nye slankekurer, og en stund fulgte hun et opplegg som gikk ut på at hun skulle legge seg til å sove hver gang hun var sulten, i stedet for å spise. Hun ville ha sagt at 18 timer søvn var utrolig bra jobba. :ler:  

Men du trenger absolutt ikke å gå ned i vekt.

Haha, kanskje det er det jeg prøver på helt ubevisst?:laugh: Hadde nok ikke fått sove om jeg var veldig sulten uansett, så er ikke akkurat noe ekstremslanking jeg driver på med:fnise:

36 minutter siden, Warchild skrev:

Strøken. Jeg ser heller ingen grunn til at du skal gå ned i vekt, men man gjør jo som man vil med sin egen kropp, naturligvis. :) 

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7/24/2016 at 16.40, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym.

Tok mitt første selfie på 30+ år. Skjønner ikke åssen dere klarer ta selfies så bra, Usikker på kroppen min egentlig, har bare gamet, drukket og spist drittmat hele livet. Tok min første joggetur på mange år idag, og følte meg ganske pigg. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle dele bildet med dere. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg effektivt kan få mer markerte muskler? @Cyrus hjelp?

JA, jeg strammet for harde livet på det bildet. Shoot me.

 

stramme1.jpg

Anonymkode: 07fb4...4df

:rodmer:

Anonymkode: 8be18...03f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rodmer:

Anonymkode: 8be18...03f

Takk for at du linket til dette bildet så fikk jeg se det en gang til uten å gå tilbake. :) 

:hjerter:

Anonymkode: 5a01e...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:rodmer:

Anonymkode: 8be18...03f

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du linket til dette bildet så fikk jeg se det en gang til uten å gå tilbake. :) 

:hjerter:

Anonymkode: 5a01e...bf7

What, slutt a damer. Setter pris på det, men jeg vil ikke få et stort hode. 

Bedre å gå rundt å tro at man ikke er noe, og så jobbe seg opp, enn tro at man er noe, og så stagnere

Bare litt uvant for meg å få slik tilbakemelding. Takk!

Anonymkode: 07fb4...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

What, slutt a damer. Setter pris på det, men jeg vil ikke få et stort hode. 

Bedre å gå rundt å tro at man ikke er noe, og så jobbe seg opp, enn tro at man er noe, og så stagnere

Bare litt uvant for meg å få slik tilbakemelding. Takk!

Anonymkode: 07fb4...4df

Leste at du hadde begynt å trene. Du kan gjerne trene for helsen sin del og for å føle deg vel (spesielt siden du har vært lite aktiv tidligere), men for utseendet sin del er det ikke tvingende nødvendig. Du ser ut til å kle både gamerkroppen og treningskroppen godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RompeRusk skrev:

Har blitt så sprek etter pokemon go kom! Joggetur nr 3 denne uka :trene:

20160726_131201.jpg

Ohhhh la laaaaa!!! :sengekos:

Anonymkode: 6f717...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, saratool skrev:

IMG_4332.jpg

Du må variere vinklene for å få flere likes. Stalltips fra en gammel traver ;) Ser fortsatt ut som et fruktfat da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, saratool skrev:

IMG_4332.jpg

Silikon? :) 

Anonymkode: 19395...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

What, slutt a damer. Setter pris på det, men jeg vil ikke få et stort hode. 

Bedre å gå rundt å tro at man ikke er noe, og så jobbe seg opp, enn tro at man er noe, og så stagnere

Bare litt uvant for meg å få slik tilbakemelding. Takk!

Anonymkode: 07fb4...4df

Va'kke meningen å bli anonym der i stad forresten... så det nå. :) 

Kanskje det er på tide å bli vant med slik tilbakemelding. Jeg syns du her fin kropp. Tror ikke hodet ditt eksploderer allikevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikon? :) 

Anonymkode: 19395...a21


Det er sånn silikonpupper ser ut, så det er jo selvfølgelig det, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest saratool
5 minutter siden, Cyrus skrev:

Du må variere vinklene for å få flere likes. Stalltips fra en gammel traver ;) Ser fortsatt ut som et fruktfat da :rolleyes:

jeg gjør det litt ubevisst. skal forsøke å huske det. hvilke vinkler mener du er bra?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikon? :) 

Anonymkode: 19395...a21

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, saratool skrev:

jeg gjør det litt ubevisst. skal forsøke å huske det. hvilke vinkler mener du er bra?

Ovenifra er jo bankers når man tar selfies. Hva med å bruke speilet litt mer aktivt, så slipper du unna frontkameraets lenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
12 minutter siden, Cyrus skrev:

Ovenifra er jo bankers når man tar selfies. Hva med å bruke speilet litt mer aktivt, så slipper du unna frontkameraets lenker?

det er så trangt der det store speilet står. du får komme og flytte det for meg ;) bildene får bli som de blir :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...