Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er forskjell på fat og thick 😄

Amerikansk? Thick i mitt hode betyr dum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er forskjell på fat og thick 😄

Kanskje du skal uttrykke deg på norsk og ikke skrive så mye engelsk.

Anonymkode: e77ae...cd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde bare å være snill jeg da. 

Men jeg innser at jeg får legge all kreativitet til side, ta på meg den grå hatten og uttrykke meg med uttrykk som ikke går på utsiden av landegrensene.

Så flott rumpe du har @Warchild. Er den god å sitte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg prøvde bare å være snill jeg da. 

Men jeg innser at jeg får legge all kreativitet til side, ta på meg den grå hatten og uttrykke meg med uttrykk som ikke går på utsiden av landegrensene.

Så flott rumpe du har @Warchild. Er den god å sitte på?

Veldig mange hårsåre her inne :dry: Jeg hadde tatt kommentaren din som et kompliment, jeg! Ta av deg den grå hatten igjen og fortsett med å spre Cyrushet i denne tråden :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DonutEater skrev:

Veldig mange hårsåre her inne :dry: Jeg hadde tatt kommentaren din som et kompliment, jeg! Ta av deg den grå hatten igjen og fortsett med å spre Cyrushet i denne tråden :laugh:

Så snilt sagt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. juli 2016 at 9.11, AnonymBruker skrev:

Nå må du rulle inn, jeg har ikke kritisert kroppene deres på noe som helst måte. Alle kropper er fine på hver sin måte. Jeg er på ingen måte sjalu og føler behov for å bruke deg som skyteskive for å fremme normale kropper. Har selv en meget veltrenet kropp da jeg lever sunt og trener 6 ganger i uken, både styrke og kondisjon. 

Jeg kritiserer derimot dette ekstreme eksponeringsbehovet deres der dere spammer denne tråden med skrytebilder. Tror det er derfor folk som har vært deltagere i denne tråden mer eller mindre har forlatt tråden, de ser seg nok lei av at dere to legger ut bildespam. 

Ja, vi vet at dere er veltrenet og har muskler, vi trenger ikke hundre bilde i uka for å forstå det. 

Anonymkode: b1ae5...698

:klappe::klappe::klappe:

Anonymkode: 0f56d...616

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, DonutEater skrev:

Veldig mange hårsåre her inne :dry: Jeg hadde tatt kommentaren din som et kompliment, jeg! Ta av deg den grå hatten igjen og fortsett med å spre Cyrushet i denne tråden :laugh:

Jepp. Folk er hårsåre. Han mente neppe hun hadde feit ræv. Herregud!  Noen bare må kverulere og klage. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal uttrykke deg på norsk og ikke skrive så mye engelsk.

Anonymkode: e77ae...cd2

Jeg tror faktisk mange har et språkkompleks og synes det er så mye "kulere" med engelsk enn deres eget morsmål, særlig slang. 

Anonymkode: 4a4b7...b7d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym.

Tok mitt første selfie på 30+ år. Skjønner ikke åssen dere klarer ta selfies så bra, Usikker på kroppen min egentlig, har bare gamet, drukket og spist drittmat hele livet. Tok min første joggetur på mange år idag, og følte meg ganske pigg. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle dele bildet med dere. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg effektivt kan få mer markerte muskler? @Cyrus hjelp?

JA, jeg strammet for harde livet på det bildet. Shoot me.

 

stramme1.jpg

Anonymkode: 07fb4...4df

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym.

Tok mitt første selfie på 30+ år. Skjønner ikke åssen dere klarer ta selfies så bra, Usikker på kroppen min egentlig, har bare gamet, drukket og spist drittmat hele livet. Tok min første joggetur på mange år idag, og følte meg ganske pigg. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle dele bildet med dere. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg effektivt kan få mer markerte muskler? @Cyrus hjelp?

JA, jeg strammet for harde livet på det bildet. Shoot me.

 

 

Anonymkode: 07fb4...4df

Syns du er fin sånn du er, jeg, så jeg har ikke tenkt til å skyte deg i hvert fall. :kyss2:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Jepp. Folk er hårsåre. Han mente neppe hun hadde feit ræv. Herregud!  Noen bare må kverulere og klage. 

 

Det er jo uansett fint med stor, rund og litt tykk rumpe og store lår :)  Ser jo bedre ut med feit ræv enn ei flat og tynn ei 

Anonymkode: e8f15...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym.

Tok mitt første selfie på 30+ år. Skjønner ikke åssen dere klarer ta selfies så bra, Usikker på kroppen min egentlig, har bare gamet, drukket og spist drittmat hele livet. Tok min første joggetur på mange år idag, og følte meg ganske pigg. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle dele bildet med dere. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg effektivt kan få mer markerte muskler? @Cyrus hjelp?

JA, jeg strammet for harde livet på det bildet. Shoot me

Kjempefin kropp har du :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, smalls skrev:

Driver å pusser opp det ene badet. Anyways, 

 

 

Det var da et nydelig legeme! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar denne som anonym.

Tok mitt første selfie på 30+ år. Skjønner ikke åssen dere klarer ta selfies så bra, Usikker på kroppen min egentlig, har bare gamet, drukket og spist drittmat hele livet. Tok min første joggetur på mange år idag, og følte meg ganske pigg. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle dele bildet med dere. Er det noen som har noen tips på hvordan jeg effektivt kan få mer markerte muskler? @Cyrus hjelp?

JA, jeg strammet for harde livet på det bildet. Shoot me.

 

stramme1.jpg

Anonymkode: 07fb4...4df

Eneste jeg kan bidra med her er som bodyguard for å holde damene unna deg kompis 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Cyrus skrev:

Eneste jeg kan bidra med her er som bodyguard for å holde damene unna deg kompis 😉

Godt sagt. :Hehe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Polly Ester skrev:

Godt sagt. :Hehe:

Ja! Men jeg skrev "bodyguard". Etter den seneste tids kommentarer vedrørende min internasjonale språkmix (språkblanding) så ombestemmer jeg meg. Jeg mente selvfølgelig kroppsvakt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
19 timer siden, smalls skrev:

Driver å pusser opp det ene badet. Anyways, 

 

 

 

Du har en kjempefin kropp, nydelig er du :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Større enn en bolle med Havregryn". Med andre ord, nokså stort. 

Anonymkode: b5e35...8aa

 

Mhm... Fordi skåler man pleier å spise havregryn av, er så ekstremt store! De er jo tross alt nesten 15 cm fra kant til kant... Nokså stort!

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...