Teriyaki Skrevet 13. juli 2011 #201 Del Skrevet 13. juli 2011 Kan se ut som du er flinkere enn meg, Henlu! Jeg spiser vel helt normalt, men har ofte synder som en iskaffe, en sjokolademelk, eller sjokoladepålegg på brødskiva. Pluss at det blir jo litt snop i helgene. Stakkars venninna di. Kan virkelig ikke forestille meg hvor grusomt det må være å føde sitt døde barn. "heldigvis" ble det oppdaget før hun kom enda lenger. Går ut ifra at det å presse ungen ut ikke er like vondt nå som om f.eks. 10 uker..Så framt barnet vokste, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. juli 2011 #202 Del Skrevet 13. juli 2011 Så flink du er da Er nok heller ikke så flink som deg. Putter i grunn i meg det jeg føler for. Heldigvis er det sommer, og da går det i mye frukt som du sier, og vann Men den der sjokoladeavhengigheten min trekker meg kraftig ned Prøver også å være i aktivitet hver dag. Og det er jeg. Er alltid ute på tur når jeg er på jobb, pluss jeg som oftes er ute på noe hver dag. Så bevegelse blir det Og det er sant som du sier ja, prinsene våre er nok nydelige og velskapte hvis ikke får vi elske dem med de feilene eller manglene de har. Er vell bare morsinnstinktet som tar oss, og vi blir bare mer og mer knyttet til det som bor i magehuset og vil det bare det beste :)Og da kommer nok disse tankene opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. juli 2011 #203 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg skal på 3D UL 25. juli, men husker ikke helt når neste jordmortime er. Er noen uker til ihvertfall. Har vært hos henne to ganger før. Jeg har nok litt flere svangerskapskontroller enn dere, siden jeg fikk en sånn svangerskapspakke av moren min. Skulle ønske jeg var like flink som deg i matveien.. Klarer det bare ikke. Men har lovt meg selv og virkelig skjerpe meg dersom jeg får en vekt å slite med etter svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2011 #204 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er jo utrolig trist det som har skjedd venninna di. Det er en ting som man ikke ønsker skal skje en selv, og når det skjer noen andre, så får jeg alltid vondt. Ingen fortjener noe sånt. FLink du er til å spise sunt. Prøver mitt beste å spise sunt, men er ikke alltid jeg er like flink. ER flink til å bevege meg da, så.. Den kan ingen ta meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. juli 2011 #205 Del Skrevet 14. juli 2011 Er enig med de andre her, så flink du er til å spise sunt. Liker å tro at jeg og er flink, men er jo egentlig ikke det Har heldigvis bare blitt større på magen enda. Må være et mareritt å måtte avslutte svangerskapet pga skader Selv om det er fælt å si er det jo bra at de finner ut av slikt i tide da. Men unner ingen å måtte gjennomgå noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #206 Del Skrevet 16. juli 2011 Skrev et LANGT innlegg i går, men internetten klikket, så da fikk jeg ikke sendt det og heller ikke kopiert det Takk, jenter Må prøve å holde meg litt sunn for barnets og min egen del Er så redd jeg får en gigantbaby Synes lillemann har vært veldig rolig i dag, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få i meg litt suikker og noe kaldt eller varmt å drikke. I dag blir det jentekveld med venninner, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. juli 2011 #207 Del Skrevet 16. juli 2011 Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #208 Del Skrevet 16. juli 2011 Takk, Teita. God helg Jeg blir gal. Forloveden og jeg kommer overhode ikke i noen enighet når det gjelder navn. Liam var jo en slager, men plutselig har han blitt lei det Har lyst å kvele han Håper han blir kidnappet i en uke etter fødselen så JEG kan velge navn Kanskje jeg skal betale noen for å lokke han med seg så han plutselig forsvinner i en uke? Min kjære er ikke vanskelig å lokke dersom man har lyse muffins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. juli 2011 #209 Del Skrevet 16. juli 2011 Haha Liam er jo kjempe fint! Så leit at han endret mening Vi sleit også veldig med å komme til en enighet. Jeg fikk ikke vilja mi, så vi måtte ta noe som var halvveis greit for begge.. Jaja, sånn går det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2011 #210 Del Skrevet 17. juli 2011 Good helg! kjedelig at han plutselig ikke ville ha navnet dere snakket om.. Og guttenavn som er så vanskelig å finne. Håper dere kommer til enighet snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 17. juli 2011 #211 Del Skrevet 17. juli 2011 Ååårh, de mannfolka hehe Håper du får han til å ikke være lei det lenger snart ;P Vist ikke syns jeg det var en glimrende ide å sende han bort ei ukes tid, kanskje noe jeg bør vurdere og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #212 Del Skrevet 17. juli 2011 Skal prøve å overtale han. Han er en staing! Wosh, der var plutselig helgen over! Da jeg var på grillings med venner i helgen så hadde hun ene med lillebroren sin og han synes mønsterkoden på telefonen min var så gøy så han satt og tastet og tastet på mobilen mens vi andre grillet og jammen meg så fikk han ødelagt telefonen min Så var jo jeg på jentekveld i går. Det var utrolig kjekt Fant ut at jeg skulle sove hos hun ene venninna mi og kjæresten min ringte meg i rundt 02.00-tiden på natten for å si god natt til meg. Hørte MYE støy og spurte hvor han var. Han var i byen for å dra bort til noen venner siden jeg ikke skulle være hjemme. Han sa han skulle ønske jeg var hjemme, men han synes det er så ensomt alene. Jeg ble utrolig bekymret og begynte å kokkelure med tanker i hodet mitt om at han dro på nachspiel og fikk mange stygge tanker i hodet Tenkte at det sikkert var mange pene jenter i byen og jeg som er gravid ser ikke ut. Selvtilliten min sviktet meg i går. Så jeg prøvde å ringe han i 03.00-tiden og neimen tok han ikke telefonen. Sendte han melding og han svarte meg ikke. Ringte han og ringte han og ringte han, men neida han svarte ikke på telefonen, så jeg ble så forbanna til slutt at jeg kledde på meg og GIKK helt bort til han kompisen som kjæresten min LIKSOM skulle være hos. I tillegg ble jeg sjekket opp av en eller annen tulling på veien som spurte om han kunne kysse meg. Han fikk høre det! Jeg var steikforbanna! Det er et ganske langt stykke å gå. Og joda, kan si jeg følte meg dum når kjæresten min faktisk var der han sa han skulle være med en del kompiser, ikke en eneste jente der Jeg så sikkert hel gal ut. Sminke til alle sider og kanter, håret i en dott, en singlet uten bh så puppene hang og slang og en tights + lave ballerina sko Så sjekket vi telefonen hans sammen og der hadde han 15 ubesvarte anrop fra meg og 3 meldinger Han hadde visst mobilen på lydløs uten vibrasjon siden jeg sa jeg skulle legge meg Og han er ikke vant til at jeg ringer han. Det er ALLTID han som ringer meg en del ganger om dagen. Vennene hans synes sikkert synd i han for at han har en PSYKO dame. Kjæresten sa at neste gang jeg finner på noe sånn og går ute seint på nattestid på en lørdagsnatt med fulle folk og gale folk så blir han sint. Men han var glad for at alt hadde gått bra med meg. Bergen er jo en stor by og det kunne jo gått gale. Huff, jeg må slutte og tenke negative tanker om min kjære. Han har ALDRI gitt meg noe som helst grunn til å tvile på han. Jeg har tilgang til mailen hans dersom jeg vil, får gå inn på telefonen hans hvis jeg vil. Telefonen hans ligger i stuen dersom han er i dusjen. Men jeg blir paranoid av alle utro-innleggene på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #213 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Hormoner, HenLu, hormoner! selv om de ikke har gjort noe galt disse mannfolka, så er vi allikevel noen gærninger. Jeg tror jeg er stygg fordi vi ikke har oss like ofte som før, og når vi er ferdig, sitter jeg der med stive og støle muskler. Jeg sitter her og ler nå, for det er jo helt idiotisk å tenke sånn, men... Desverre streifer de tankene meg. Så jeg tror neppe det er noe unikt vi gravide "kjerringer" opplever. Skjønner jo godt han ikke synes det var så morsomt med deg på døren, da Bergen faktisk er et stort sted (dog, ikke sååå farlig, har gått ute kl.3 om natten og allikevel kommet meg trygt hjem). Slutt å lese utro-innleggene. Tror egentlig nettet burde være vekk for gravide kvinnfolk, vi blir paranoide av det. Jeg sitter heller og leser om de jentene som spør KG om de er gravide. Litt underholdende og sååå sure når de ikke får det svaret de håper på.. Endret 18. juli 2011 av Delphina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juli 2011 #214 Del Skrevet 18. juli 2011 Kjipt og kjedelig når man får sånne usikre tanker. Men av og til dukker de opp, og det er ikke rart nå som kroppene våre vokser seg større og større. Jeg VET kjæresten min kommer til å tenne mindre og mindre på meg, for han har selv sagt tidligere at han ikke synes gravide kvinner er hverken pent eller tennende, så ja..Det gjør jo underverker for selvtillitten.. MEN jeg tror du skal være bra glad for at kjæresten din ikke ble sint eller fornærma for at du tvilte på han. Hadde dette skjedd her i heimen så hadde han blitt kjempesint for at jeg faktisk troppet opp på døra til kompisen med slike tanker om han. Men nå er ikke kjærsten min av den forståelsesfulle sorten, så..Du kan være fornøyd med den, ja. Så får dere bli enige om at man setter ikke mobilen på lydløs, rett og slett fordi sånne situasjoner kan oppstå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. juli 2011 #215 Del Skrevet 18. juli 2011 Skjønner deg godt jeg, HenLu. Hadde nok følt det helt likt som deg. Graviditeten har gitt meg selvtillit på bunn, så jeg også tenker på alle de jentene som er penere og tynnere enn meg. Ergo; Ikke noe unormal opplevelse du hadde Godt at det ordnet seg, og at typen din er trofast (ettersom det høres ut) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #216 Del Skrevet 18. juli 2011 Hormoner, HenLu, hormoner! selv om de ikke har gjort noe galt disse mannfolka, så er vi allikevel noen gærninger. Jeg tror jeg er stygg fordi vi ikke har oss like ofte som før, og når vi er ferdig, sitter jeg der med stive og støle muskler. Jeg sitter her og ler nå, for det er jo helt idiotisk å tenke sånn, men... Desverre streifer de tankene meg. Så jeg tror neppe det er noe unikt vi gravide "kjerringer" opplever. Skjønner jo godt han ikke synes det var så morsomt med deg på døren, da Bergen faktisk er et stort sted (dog, ikke sååå farlig, har gått ute kl.3 om natten og allikevel kommet meg trygt hjem). Slutt å lese utro-innleggene. Tror egentlig nettet burde være vekk for gravide kvinnfolk, vi blir paranoide av det. Jeg sitter heller og leser om de jentene som spør KG om de er gravide. Litt underholdende og sååå sure når de ikke får det svaret de håper på.. Wops, skulle trykke på multisitat, men istedet for plusset jeg alle innleggene. Jaja, det var jo et bra innlegg så hvorfor ikke Var nok ikke så kjekt med den gale damen hans på døren klokken 3 på natten Har aldri sett han sint, så jeg tør ikke å gjøre dette flere ganger. Eller kanskje jeg skal, jeg lurer jo ofte på hvordan han er som sint Neida, fy meg! Ja, nettet burde virkelig vært sperret for gravide kjerringer. Leser om alle skrekkfødselene, om utro mannfolk, om gravide som ikke visste at de fikk et barn med syndrom før det var ute etc. Jeg blir helt paranoid av dette Får tutle meg inn på gravid-forumet her og holde meg LANGT borte fra samliv&relasjoner. Kjipt og kjedelig når man får sånne usikre tanker. Men av og til dukker de opp, og det er ikke rart nå som kroppene våre vokser seg større og større. Jeg VET kjæresten min kommer til å tenne mindre og mindre på meg, for han har selv sagt tidligere at han ikke synes gravide kvinner er hverken pent eller tennende, så ja..Det gjør jo underverker for selvtillitten.. MEN jeg tror du skal være bra glad for at kjæresten din ikke ble sint eller fornærma for at du tvilte på han. Hadde dette skjedd her i heimen så hadde han blitt kjempesint for at jeg faktisk troppet opp på døra til kompisen med slike tanker om han. Men nå er ikke kjærsten min av den forståelsesfulle sorten, så..Du kan være fornøyd med den, ja. Så får dere bli enige om at man setter ikke mobilen på lydløs, rett og slett fordi sånne situasjoner kan oppstå. Oida, har han sagt det? Synes heller ikke gravide er så tiltrekkende for å være ærlig, men hadde det vært en jeg virkelig elsket så er vedkommende tiltrekkende uansett hvordan han er. Har jo vært gal før og snoket på facebooken til kjæresten min og msn hans uten at han visste det. Han visste ikke at jeg klarte å finne utav passordet hans. Jeg fant INGENTING, så når han fant ut av det ble jo han så klart skuffet for at jeg ikke spurte han om passordet for da hadde han gitt det med en gang istedet for å gå bak ryggen hans. Men han vet at jeg er sprø i blant Hadde han vært inne på min face uten at jeg visste det hadde jeg blitt skikkelig forbanna. Men jeg tror ikke kjæresten min kan bli sur. Har ALDRI sett han sur for han mener det er unødvendig å skrike til hverandre og at vi kan ordne opp i tingene på en rolig måte. Han vil ha et stabilt og rolig hjem. Hehe...han er snill Håper kjæresten din blir mer forståelsesfull med tiden Kanskje han blir det når han blir litt eldre? Min er jo 33 Skjønner deg godt jeg, HenLu. Hadde nok følt det helt likt som deg. Graviditeten har gitt meg selvtillit på bunn, så jeg også tenker på alle de jentene som er penere og tynnere enn meg. Ergo; Ikke noe unormal opplevelse du hadde. Godt at det ordnet seg, og at typen din er trofast (ettersom det høres ut) Huff, synes det er trist at vi har sånne tanker Det at selvtilliten er på bunn er virkelig vondt Håper det bedrer seg snart. Alle sier jo at gravide er så flotte, men jeg føler meg ikke noe flott Selv om jeg får komplimenter, så tar jeg ikke de til meg... __________________ Gav alle et pluss fordi jeg skulle trykke på multisitat, istedet for plusset jeg dere Sånn går det når man er trøtt. Regner med det ikke gjorde noe I natt hadde jeg er rar drøm. Jeg drømte at jeg fødet en jente Og når jeg skulle amme henne falt brystvorten min av Absolutt ALLE sykehus, helsestasjoner, legevakter og legekontor var stengt. Jeg ville jo gjerne sy den på igjen, så jeg lot barnet være alene hjemme mens jeg var på leit etter et sted å få sydd på igjen brystknoppen min. Måtte ta vekk en del smilyer i innleggene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 18. juli 2011 #217 Del Skrevet 18. juli 2011 Han kjæresten din høres ut som en tålmodig og bra fyr Det er ikke alltid like lett å være fornuftig når hormonene herjer fritt så du er nok ikke den første gravide med en slik reaksjon. Jeg har alltid syns at det er er noe veldig vakkert med gravide, men jeg har det ikke på samme måten med meg selv. Kan ikke si jeg føler meg spesielt vakker. Er kanskje noe annet når det er deg selv? Utrolig hvor mye rart man drømmer når man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. juli 2011 #218 Del Skrevet 19. juli 2011 for 26 uker og bare 100 dager igjen! Rare drømmer er synonymt med svangerskapet altså. Hadde en drøm der jeg mistet barnet tre ganger før det ble født. En annen drøm var at hele prosessen gikk baklengs, at jenta var født, men når jeg skulle amme, så ble hun mindre og mindre, til hun bare var en eggcelle og en sædcelle igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juli 2011 #219 Del Skrevet 19. juli 2011 Veldig fornuftig av han. Skriking og roping hjelper ingen. Satser på at han modnes mer etter hvert. Det skal jo sies at han har allerede modnet en del. Vi ble jo sammen da han var 21, så jeg har jo sett forandring. Satser på at vi begge blir til det bedre med årene som kommer. Hihi, for en spesiell drøm! Man drømmer så utrolig mye rart når man er gravid. Helt underlig, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juli 2011 #220 Del Skrevet 19. juli 2011 For 26 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå