Gå til innhold

Føler meg nedprioritert av kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei TS! Dette stemmer ikke . Første gang jeg ble sammen med typen min kom han helt fra lillestrøm som var 30-40 min kjøring. Vi møttes 3-4 ganger i uken å han nølte ikke et sekund engang. Han har flyttet nå så er lettere. Men han satte ikke faste dager og vi hadde helger sammen. Er man nylig blitt sammen er dette normalt, fortsatt 2 år har gått å han er fortsatt sånn. Du har nok hvert uheldig å er trist å si det til deg for du virker så hyggelig, og skjønner at du ønsket andre respons fra oss lesere men tror er fakta som mange sier her.

Han er nok ikke så veldig interessert, mulig han bryr seg men neppe noen forelskelse . :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat som om å lese om mitt siste forhold. Var jeg heldig fikk en booket en time med eksen min en time eller to mellom skole og trening; og få en helg med han kunne jeg bare utelukke.

Til slutt fant jeg ut at jeg like gjerne kunne være singel, siden jeg nærmest levde som det i et halvt år.

Jeg ventet da til han endelig tok kontakt etter ett par uker å ha sett ham, drog han til siden, og sa som jeg følte det.

Han endte opp med å bli dypt såret, og klarte ikke å forstå at for at et forhold skal fungere må man nødt til å treffes i ny og ne så følelsene ikke forsvinner.

Jeg slo opp med han og har aldri angret siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...