ingping Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 21. juni 2011 Så deilig å komme skikkelig i gang igjen! Jeg gjør akkurat motsatt på ryggtreningen, jeg tar bredt grep på nedtrekk og smalt grep på roing. Men det blir jo ca det samme i det hele.. Er det ikke slik at smalt grep trener tykkelsen på ryggen, og bredt grep trener bredden på ryggen? Jo jeg mener jeg har hørt at smalt grep trener tykkelse og bredt trener bredde også Men innbiller meg at nedtrekk med bredt grep er bedre for bredde enn roing. Jeg kan dog ikke gjøre den øvelsen pga en skulder som alltid blir så vond av den.. litt kjipt, men satser på roingen gir meg den bredden jeg vil ha! Siden stoltzen er stengt for tiden ble det i dag spinn4x4 i finværet. Tror kanskje jeg har gått litt for hardt ut med treningen etter eksamensperioden for det var skikkelig tungt og jeg klarte ikke å komme så høyt opp i puls som jeg ønsket, utenom på siste draget. Tid: 39 min Kcal: 388 gj.snitts puls: 159 max puls: 186 Imorgen er det RYP igjen, og kanskje en aldri så liten fjelltur hvis været holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er visst ikke meningen at jeg skal få trene knebøy for tiden, i dag var knebøy stativet opptatt fra jeg kom til jeg gikk men trente litt alternativt på bein i stedet, og nå kjenner jeg gangsperren komme så var nok litt effektivt ihvertfall Dagens økt Bein: Utfall: 10x2 på hver fot med 4kg's manualer i hendene utfall til siden 10x2 på hver fot Beinhev fra siden, liksom ligger på siden og løfter øverste foten i været, 10x3 på hver fot Skråbenk: 7kg 12r 10r 8r Roing: 22kg 12r 12r 8r Nedtrekk: 19kg 12r 12r 12r Arnoldpress: 5 kg 12r 8r 6r Bicepscurl: 5kg 12r 8r 6r Tricepspress: 12kg 12r 12r 12r Arnold'en og bicepscurlene er syykt tunge!Der må jeg dele opp settene for å klare å fullføre! Men det er bare digg! Er så herlig å gå ut av senteret med pump i musklene, da føler jeg at jeg har gjort en god jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. juni 2011 #63 Del Skrevet 23. juni 2011 Haha der er så gøy med pump i musklene! Kommer inn med spinkle armer og går ut igjen som en muskelwoman! Hvertfall føler jeg det sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 3. juli 2011 Får visst ikke oppdatert her etter hver trening lenger, fulltidsjobb og venner som kommer hjem igjen for sommeren tar for mye tid! Får heller ikke trent RYP, mest fordi jeg ikke tør å trene styrke om ettermiddagene fordi det er så mange der da Denne ukens treninger: Mandag: Spinn55 Tirsdag: Spinn4x4 Torsdag: Zumba Fredag: motbakkeintervaller Lørdag: fjelltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 19. juli 2011 dagboken min dør visst ut, men trent har jeg! OG gått ned 2 kg! veldig greit Nå veier jeg 64 i stedet for 66, og dermed "bare" 10-11 kg fra trivselsvekten Treningen min for tiden er stort sett utendørs, løper mye i fjellet. Syns det er veldig deilig nå om sommeren Til helgen reiser jeg til varmere strøk, men satser på å få trent litt der også. Skal ihvertfall pakke med litt treningstøy Har stort treningsrom på hotellet også, så har igrunn ingen unnskyldninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 5. oktober 2011 #66 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvordan går det med treningen ingping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 28. oktober 2011 Oi, treningsdagboken har visst blitt glemt! Trener nå for tiden det der booty-building programmet. En venninne av meg kjøpte det, og spurte om jeg ville være med på det. Det var lite struktur på treningen fra sommeren av, så var greit å få et program å forholde seg til Har trent bootybuilding i 2 uker nå, så er bare i startfasen, men virker lovende! Har igrunn hatt støle muskler i to uker nå, så har troa på dette Dagens trening Liggende roing med manualer: 3 x 8 - 9kg9kg10kg Benkpress 3 x 8 -> ca 12 kg, litt usikker på hvor mye den lette stangen veier Bulgarske markløft 3 x 8 - 22kg Hipthrust med stang 3 x 12 - 17kg Hammercurls, alternerede 3 x 16 (8 pr arm) 6kg Floor press 3 x 10 - 6kg7kg7kg avsluttet med 12 min jogging på mølle. Deilig å være igang med ordentlig styrketrening igjen! Satser på kjemperesultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 29. oktober 2011 I dag har jeg hatt en deeeilig styrkeøkt! Er helt gele i beina, så kjenner det har tatt bra! Dagens økt Frontbøy 3 x 8 20kg22kg22kg Splitsquat 8r6r6r 14kg Chins ( i jukseapparat, støttevekt 30kg) 5r4r3r Alternerende skulderpress 16r12r10r 6 kg Planke 3 x 15sek sideplanke 4 x 15 sek (2 på hver side) Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og bevege meg minst mulig! Var såvidt jeg kom meg opp og ned trappene på treningssenteret, så kan bli spennende imorgen :D Men det er jo gøy å kjenne at man har trent! Nå skal jeg kose meg med kylling med ovnsbakte grønnsaker og bittelitt toro lett bernaisesaus, er jo tross alt lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 30. oktober 2011 #69 Del Skrevet 30. oktober 2011 Aha, Silje Mariela sitt opplegg altså? Så kjekt! Hun har peiling tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jess, jeg hadde ikke hørt om verken Silje Mariela eller bootybuilding før en venninne av meg kom med programmet, men har lest bloggen hennes og ikke minst sett bildene av kroppen hennes så satser på at dette skal bli bra. Hun har jo skrevet flere ganger at hun har fulgt programmet selv tidligere. I dag var det GØY på treningssenteret. Har nå blitt sterk nok til å bruke de svarte manualene (altså de over 10kg!) Riktignok bare på en øvelse og bare 12kg pr manual, men da følte jeg meg stor og sterk! Gøy gøy gøy!! Dagens trening stående roing med manualer: 24kg - 8r8r7r Benkpress med manualer: 18kg - 8r7r7r Utfall bakover: 18kg - 8r8r8r pr fot Rygghev: 3x10 bicepscurl: 7kg - 12r12r12 (6 pr arm) Tricepsextension: 6kg 12r12r12r Har også fått laget meg et kostholdsprogram i dag (var så lei av skole, så syns det var mye gøyere!), så da krysser jeg fingrene for at resultatene kommer fort! Jeg syns det er så mye lettere når jeg har fastsatt alt jeg skal spise. Da slipper jeg å tenke så mye! Det er greit å kunne gå litt på autopilot nå når eksamen nærmer seg og det er lange dager på skolen Ca nå er kyllingen min ferdig i ovnen så nå skal jeg nyyyyte god ovnsbakt kylling med ovnsbakte grønnsaker og fullkornsris! yummi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 31. oktober 2011 #71 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja hun er rå! Weee! Svarte manualer! På mitt treningssenter er alle sammen svarte eller grå, og ser tyngre ut enn de er. Det liker jeg, for da ser jeg så sterk ut når jeg trener! Hvordan føles frontbøy i forhold til knebøy egentlig? Har aldri prøvd det, men har hørt det er en snillere øvelse som kan erstatte knebøy dersom man har skader. Ser for meg at jeg hadde mistet stangen rett i gulvet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker frontbøy, men måtte gå litt ned i vektbelastning for å få kontakt med beina i forhold til knebøy. Men det vil jeg tro bare er fordi det er en ny øvelse for meg Nå får jeg kjempebra kontakt, og blir alltid gele i beina! Hurra! Jeg har også hørt at den er snillere for knærne, og det håper jeg! Får alltid issues med knærne hvis jeg kjører mye knebøy, men har ikke merket noe enda. Hehe jeg var livredd første gang jeg skulle prøve det, kunne ikke helt skjønne hvordan jeg skulle holde stangen oppe. Men det gikk fint det, begynte med en sånn lett stang noen ganger for å få teknikken inn Frontbøy er forresten bra for abs'ene også, kjenner det alltid i magen dagen etter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 31. oktober 2011 #73 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er vel vanlig at man må ta litt mindre vekt i frontbøy tror jeg, hørt flere som sier det. Selv har jeg aldri hatt problemer med knebøy, men kanskje jeg skal foreslå frontbøy for typen. Han sliter sånn med ødelaget fotballknær, så knebøy strever han noe fælt med. At det trener abs'ene er jo en bra bonus da! Hvor mange treninger er det i uken med bootybuilding forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 31. oktober 2011 er 4 treninger i uken, og kun 6 øvelser + en kardiosekvens hver gang. Det er igrunn ganske greit så tar det ikke så mye tid, spesielt nå fremover når det bare blir mer og mer å gjøre på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 1. november 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 1. november 2011 Morgenstund har gull i munn! Nå sitter jeg her med havregrøten min etter en nyyydelig powerwalk! Herlig start på dagen! Gikk en runde som tok 55 min med så rask gange jeg kan uten å begynne å jogge vet ikke helt hvor langt det er, litt under milen kanskje? Uansett, anbefaler ALLE å gjøre dette! Føler meg så klar for alle utfordringer dagen måtte bringe Satser på at kong vinter holder seg unna en god stund til, så skal dette bli en god vane :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 2. november 2011 #76 Del Skrevet 2. november 2011 Powerwalk om morgenen er herlig! Perfekt start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 2. november 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 2. november 2011 Powerwalk om morgenen er herlig! Perfekt start på dagen! Jepp! Følte jeg hadde masse energi hele dagen i går. Eneste minuset var at jeg var så grådig sulten hele dagen! Spiste og spiste, men hadde laget masse god og sunn nistemat til en lang skoledag så klarte meg heldigvis uten utskeielser Dagens trening Markløft: 22kg - 4x6 glute bridge: 22kg 4x8 chins:4r3r4r4r(i jukseapparat med 30kg hjelpevekt) pushups: 3x8 Planke: 3x 30 sek sideplanke 6 x 15 sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 4. november 2011 Forfatter #78 Del Skrevet 4. november 2011 i dag hadde jeg en kjip økt, var helt tom for energi og fikk dårlig kontakt med musklene. Satser på å komme sterkere tilbake på søndag! Regnet også ut antall kalorier jeg spiser på en vanlig dag, ettersom jeg spiser HELE tiden så trodde jeg at jeg skulle bli nødt til å justere litt nedover. Men neida, 1250 kcal på treningsdager og 1000 på treningsfrie dager. WAY to little! Tenker jeg må planlegge kosten enda bedre. Har laget meg en matplan, men må visst justere den litt opp. Nå som eksamenstiden nærmer seg er det dog ikke så lett å få til så mye mer mat. Sekken er allerede stappet med matbokser, så tenker jeg får fylle på med en ekstra proteinshake siden det er så enkelt og greit å få i seg, og i tillegg spise noen nøtter eller lignende hver dag. Litt sunt fett er jo ikke skadelig, og resten av kostholdet mitt er kanskje litt i overkant magert.Virkelig ikke lett dette med kosthold! Når jeg tenker meg om så er det jo ikke veldig usannsynlig at det er pga kosten jeg hadde en sånn dårlig treningsøkt! Samtidig som at jeg har hatt en slitsom uke med lange dager på skolen! Jaja, man lærer av sine feil, og imorgen er en ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingping Skrevet 6. november 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 6. november 2011 DIGG økt i dag! Har spist masse god og sunn mat hele helgen, så hadde masse energi og var klar for å gi jernet på trening. Skikkelig pump i lårene, rompa og skuldrene! Kommer nok til å kjenne det godt imorgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 7. november 2011 #80 Del Skrevet 7. november 2011 Sett i gang og SPIS jente! Når man trener såpass mye styrke som oss så trenger man ikke bekymre seg så mye for å overspise. Jeg spiser meg god og mett, pluss litt til. Normal sunn mat, med fokus på nok proteiner. Jeg merker også at det går dårlig på trening når jeg ikke har fått i meg nok mat et par dager, det har kjempemye å si. Deilig med pump! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå