Gå til innhold

ingping vil bli fin og fit


ingping

Anbefalte innlegg

Akkurat passe vektnedgang dersom man ikke vil miste muskelmasse! :jepp: Jeg står på stedet hvil jeg! :ler: Men har ikke som noe mål å gå ned i vekt, så det er greit. RYP i morgen eller? :hoppe: Pleier du å ha spisedag forresten? Jeg har det, det er mitt store høydepunkt i uken! :fnise:

Jepp imorgen er det RYP igjen! Gleder meg:)

Ja pleier å ha spise dag hver lørdag, men denne uken ble de litt krise! Endte med å gå ut på byn fredag og lørdag, inkl nattmat og dagen derpå-mat både i dag og i går :murvegg: så nå er sikkert alt jeg har bygd opp forrige uke bort igjen! Hehe men men, må jo kunne ha et sosialt liv også, så kan ha sånne helger innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsummering trening uke 14

Mandag morgen: RYP

Mandag ettermiddag: Zumba

Tirsdag: Spinn4x4 intervall

Onsdag: RYP

Torsdag: Spinn4x4 intervall

Fredag: RYP

Plan for uke 15

Mandag morgen: RYP

Mandag ettermiddag: spinn4x4 intervall

Tirsdag: fri pga skole hele dagen + venninnebursdag

Onsdag morgen: RYP

Onsdag ettermiddag: spinn55

Torsdag: spnn4x4 intervall

Fredag morgen:RYP

Fredag ettermiddag: spinn55

Krysser fingrene for at ikke noe uforutsett skjer og jeg klarer å gjennomføre denne treningsplanen. Første skritt blir å komme seg opp om 4 timer. En helg på fylla og døgnrytme, måltidsrytme og form er ødelagt! Haha wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening

RYP

Knebøy

20 kg x 3 x 8

Skråbenk

7 kg x 3 x 8

Roing bredt

21 kg x 3 x 8

Arnoldpress

4 kg x 2 x 8

Bicepscurl

5 kg x 2 x 8

Tricepspress

11 kg x 2 x 8

Mage

Situps 3 x 12

albu/kne 2 x 20

planken 2 x 30 sek

Er kjempetrøtt etter helgen og lite søvn i natt, så tror ikke det blir noe spinn i kveld likevel. Kjipt, men skal være med noen venninner så blir nok en koselig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah fantastisk med treningsglade venninner som dro meg med på spinn i dag likevel. Hadde en helt fantastisk økt! Pulsen lå høyt, beina var sterke og jeg følte jeg bare svevde avgårde! DIGG! :bolledeig:

Resultatene

Tid: 42 min

Kcal: 469

Gj.snittspuls: 172

maks puls: 189

Når er det avslapping på sofaen en liten halvtime til så er det rett i seng! Er sliten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP uke 2 økt 2

Knebøy

20 kg x 3 x 8

Skråbenk

7 kg x 3 x 8

Roing bredt

22 kg x 3 x 8

Arnoldpress

4 kg x 2 x 8

Bicepscurl

5 kg x 2 x 8

Tricepspress

12 kg x 2 x 8

Mage

Situps 3 x 12

Albu/kne 2 x 24

Blir visst ikke noe spinn i ettermiddag, skal ut å spise i dag også. ugh blir mye mat denne uken føler jeg. Men får ihvertfall tid til å følge RYP programmet, jeg er bitt av basillen nå tror jeg! Gleder meg veldig mye til hver økt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff i dag er jeg kjempesliten! Har hatt fullt kjør med skole, oppgaver, trening og to middager ute denne uken. Blitt sittende oppe til kjempesent for å få gjort ferdig oppgavene hver dag, og blir sittende oppe i dag også! Søren!

Klarte såvidt å kjempe meg på spinningen i dag, men følte ikke jeg fikk tatt meg helt ut, hadde liksom ikke så mye energi! Men men, litt trening er bedre enn ingen trening! Eller hva?

Glemte også pulsklokken min, så har ikke noe oversikt over resultatene :)

Imorgen har jeg skolefri så planen er å sove litt lenge, og så heller trene siste RYP økt denne uken sånn i 13-tiden.

Får også sånne kjempestore matkick når jeg er så sliten, så etter treningen kjøpte jeg ben & jerry is som jeg skal kose meg med nå før jeg tar fatt på siste resten av oppgaven.

Ble mye klaging nå, satser på at humøret og energien blir bedre når jeg kan sove litt lenge imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag er veiedag, og i dag viste vekten 66,4, altså opp 1 kg siden forrige uke. Det var igrunn som forventet ettersom jeg har spist ute to ganger denne uken, + jeg fråtset i is i går kveld. Håper på bedre uke neste uke, selvom det er påske:)

RYP uke 2 økt 3

Knebøy

20 kg x 3 x 8

Skråbenk

7 kg x 3 x 8

Roing bredt

22,5 kg x 3 x 8

Arnoldpress

4 kg x 2 x 8

Bicepscurl

5 kg x 2 x 8

Tricepspress

12 kg x 2 x 8

Fikk ikke trent mage i dag fordi det var så mange folk i den avdelingen, var ikke plass til meg! Men håper jeg får til en kardioøkt i helgen så kan jeg trene mage etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå deilig med påskeferie! Nyter det :)

Er på tredje uken med RYP nå, og tror jeg begynner å se antydninger til muskler, særlig på skuldrene! GØY!

RYP uke 3 økt 1

Knebøy

21 kg x 3 x 8

Skråbenk

7 kg x 3 x 8

Roing bredt

23 kg x 3 x 8

Arnoldpress

4 kg x 2 x 8

Bicepscurl

5 kg x 2 x 8

Tricepspress

12,5 kg x 2 x 8

Mage

Situps: 2 x 12

Albu/kne: 2 x 24

Nå er det ut på tur i påskesolen! Skal bli deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trent økt 2 i dag? :) Tenk vi er nesten halvveis i programmet nå! :hoppe: Jeg og ser så smått resultatene begynne å komme, hele kroppen ser litt strammere ut. :jepp: Har du tenkt noe på hvilket program du skal fortsette med etter hvileuken? God påske forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trent økt 2 i dag? :) Tenk vi er nesten halvveis i programmet nå! :hoppe: Jeg og ser så smått resultatene begynne å komme, hele kroppen ser litt strammere ut. :jepp: Har du tenkt noe på hvilket program du skal fortsette med etter hvileuken? God påske forresten! :klemmer:

Fikk ikke trent økt 2 i går, fordi hun som skulle åpne senteret hadde forsovet seg og da rakk jeg ikke før jobb! :kjefte: Veldig irriterende! Men fikk trent økt 2 i dag :) Jeg tror jeg skal ta grunnprogrammet enda en gang, men med nye 10 RM og så tenkte jeg å legge til utfall og nedtrekk :) Har du tenkt på noe enda? God påske til deg også :)

Uke 3 økt 2

Knebøy

21 kg x 3 x 8

Skråbenk

7 kg x 3 x 8

Roing smalt (stangen er forsvunnet :( )

28 kg x 3 x 10 (er visst lettere med smalt grep enn bredt, så la på 5 kg ekstra)

arnoldpress

4 kg x 2 x 8

bicepscurl

5 kg x 2 x 8

Tricepspress

13 kg x 2 x 8

Glemte rett og slett å trene mage! ops!

Løp 2 x 4 min intervall etterpå, måtte gi meg etter to intervaller på grunn av knærne. Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å ta programmet for ekstrem muskelvekst med nye 10RM, siden hun jeg tok kroppsanalysen hos anbefalte meg å øke muskelmassen så godt jeg kan. Tror ikke det er noen fare for at denne pingla blir kjempe muskuløs på de 6 ukene akkurat. :fnise: Nedtrekk vurderer jeg også å legge til forresten. :)

Fysj så irriterende at du ikke rakk treningen! Folk som har sånt ansvar bør ikke forsove seg, nemlig! :opplyser: Jeg hadde sikkert fint greid å gjøre det samme selv da men.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeferie og sommervær lar seg dårlig kombinere med trening altså! Båtliv og grillfester med øl og god mat frister så mye mer nå når det ENDELIG er slutt på vinteren! Så har ikke fått trent siste økten i uke 3 denne uken, håper jeg kan få tid søndag formiddag! Da blir det to dager på rad (altså søndag og mandag), men får bare la det bli sånn denne gangen! Neste uke er det heldigvis tilbake til rutinen og da går det nok lettere!

Selvom det egentlig er veiedag i dag, så droppet jeg det pga alle utskeielsene! Vil ikke bli negativt påvirket av det nå, så satser heller på gode resultater neste uke!

Men nå skal jeg ut å skeie ut enda mer, må jo bare nyte disse sommerdagene! Ha en fortsatt god påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke ble det bare to RYP økter, men satser på det går fint. Nå er det ihvertfall tilbake til hverdagen. Hadde første RYP økt denne uken i går. Men droppet knebøy ettersom jeg gikk stoltzen etterpå (er opp en fjellside med 801 trappetrinn, kjempetungt!)

Uke 4 økt 1

Skråbenk

8 kg x 3 x 8

Roing bredt

25 kg x 3 x 8

Arnoldpress

4 kg x 3 x 10

Bicepscurl

5 kg x 2 x 10

Tricepspress

13 kg x 2 x 8

Kjenner det skal bli deilig med en litt sunnere livsstil igjen nå etter alle utskeielsene i påsken. Føler meg dvask og oppblåst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stoltzen?? Bor i samme by som meg du eller? ;) Hvor lang tid bruker du opp da?

Om du bor i Bergen så gjør jeg det ;) I går brukte jeg 22.43 opp så gikk ikke så fort. Rekorden min er 15 og noe fra min spreke ungdomstid! hehe Hvor lang tid bruker du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fra Bergen da, flyttet hit for snart 4 år siden. Men har enda ikke gått opp Stoltzen. :gjeiper: Jeg skulle være med mannen en gang, men han ble så uvel da vi var halvveis så vi snudde, tror han holdt på å få influensa eller noe sånt.. Like greit, tror ikke tiden min hadde vært mye å skryte av for å si det sånn. :fnise: Men 15 er jo bra da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke fra Bergen da, flyttet hit for snart 4 år siden. Men har enda ikke gått opp Stoltzen. :gjeiper: Jeg skulle være med mannen en gang, men han ble så uvel da vi var halvveis så vi snudde, tror han holdt på å få influensa eller noe sånt.. Like greit, tror ikke tiden min hadde vært mye å skryte av for å si det sånn. :fnise: Men 15 er jo bra da! :jepp:

Dere får prøve igjen i år :) Jeg syns det er helt fantastisk å gå opp dit! I år har jeg tenkt å skaffe meg en billett til stoltzen opp i september, så blir mye trasking oppover der fremover for å få en presentabel tid i løpet.

Dagens økt var 4x4spinn intervall, men jeg vil ikke legge ut resultatene for det var en skikkelig tung økt og jeg fikk ikke opp pulsen! Tror det er beina som er slitne etter i går.. eller at jeg har vært skikkelig usunn hele påsken... eller begge deler. Satser på bedre spinn-økt på torsdag! Men imorgen er jeg klar for RYP igjen og da skal jeg ENDELIG legge på litt vekter igjen! Hurra :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg oppe klokken halv seks for å rekke trening før skolen! Var sykt vanskelig å komme seg opp av sengen, men gikk veldig fint med en gang jeg så at det var knallblå himmel og solen var på vei! Deilig!

Var tungt på trening i dag, fikk endelig lagt på vekter på biceps, skuldre og bryst! Men er jo ganske digg å trene tungt

Uke 4 økt 2

Knebøy

22,5 kg x 3 x 8

Skråbenk

8 kg x 3 x 8

Roing bredt

25 kg x 3 x 8

Arnoldpress

5 kg x 3 x 8

Bicepscurl

6 kg x 2 x 8

Tricepspress

13,5 kg x 2 x 8

Rakk dessverre ikke å trene mage i dag, men tar kanskje noen situps og litt sånn her hjemme senere i dag. Nå skal jeg bare skifte og pakke en liten veske, så er det klart for piknik i parken med venner! Jeg har skjært opp eple, melon, mango og pakket med druer som jeg skal snackse på i ettermiddag! Får alltid så lyst på frukt og sånn når det er fint vær, det passer igrunn fint nå når jeg har lyst å gå litt ned i vekt! :fnise:

Åååh jeg bare ELSKER at det er så nydelig vær nå! Alt blir så mye bedre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Nå sitter jeg her med hodepine og verdens dårligste samvittiget. Hatt en kjempelang skoledag i dag, var ikke hjemme før kl 21.30, og da var jeg utsultet! Hadde bare med meg nok mat til å holde ut til sånn 17-18 tiden, dårlig planlagt ja! Så det som skjedde når jeg kom hjem var at jeg kastet meg over kjøkkenskapene, fant ingenting jeg ville ha, så jeg lagde meg pannekaker. KjempeUSUNNE pannekaker! Hadde ikke melk, men bare blandet sammen egg, vann, lyst mel og sukker.. mye sukker! ble 4 pannekaker av røren og alle ble spist på 15 min.. ugg..

Så nå har jeg lært! Uten (sunn) mat og drikke duger helten ikke! Kjempefarlig for meg å bli så sulten, så er det bare so long viljestyrke - hello sukker!

Men skal huske denne følelsen jeg sitter med nå til det skjer en annen gang, så kanskje jeg klarer å styre meg. 4 pannekaker er ikke verdt hodepine, sprengvondt i magen og kjempedårlig samvittighet.

Nei fysj, nå går jeg å legger meg og sover av meg dårlig samvittighet og kommer meg på trening imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ikke på trening på fredag visst. Først forsov jeg meg, så ble jeg sittende med oppgave og prinsebryllup resten av dagen. Men tok det igjen i går (lørdag) da. Da var det siste ryp-økt for denne uken, og så en helt nydelig fjelltur! Var veldig bratt på vei oppover så det var godt for både kropp og sjel :)

Uke 4 økt 3

Knebøy

22,5 kg x 3 x 8

Skråbenk

8 kg x 3 x 8

Roing bredt

26 kg x 3 x 8

Arnoldpress

5 kg x 2 x 8

Bicepscurl

6 kg x 2 x 8

Tricepspress

14 kg x 2 x 8

Mage

situps 3 x 12

albu/kne 2 x 24

I morgen begynner nest siste uke på RYP, utrolig hvor fort tiden har gått! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...