*Joyce* Skrevet 28. februar 2012 #341 Del Skrevet 28. februar 2012 Høres ut som en fin plan for kvelden, kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 29. februar 2012 #342 Del Skrevet 29. februar 2012 Så koselig med 1 års-bilder! Har begynt letingen etter gode fotografer i nærområdet jeg også, og kunne tenkt meg å ta både gravidbilder, nyfødtbilder og 1års-bilder etterhvert, men det koster jo litt også, så vi får se. Mannen er ganske flink med fotoapparatet han også, så kanskje vi tar den varianten på gravidbilder ihvertfall. Er ihvertfall veldig kjekt å ha sånne minner å henge opp på veggen og gi bort til besteforeldre osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #343 Del Skrevet 29. februar 2012 Haley: Jeg angrer bittert på at ikke vi tok proffe gravid-og nyfødtbilder, vi tok oss ikke råd, men det skulle jeg gjerne gjort nå. Graviditeten med T og henne som nyfødt kommer jo aldri tilbake. Så, gå til fotograf -------------------------- I dag fikk T en Fischer Price Little People skolebuss (gul), den var populær altså, hun satt på gulvet og hoppet og danset når bussen spilte musikk Hun fikk penger til bursdagen sin, så da blir det litt leker og klær for det. Jeg kjøpte en mintgrønn body og en mintgrønn/mønstrete buksedress til henne, så søt Og, det er penger kvar Nuh; en diger balje med eple,kanel-og rosinte, levende lys og 4 stjerners Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #344 Del Skrevet 1. mars 2012 Stakkar, stakkar fjompa mi, hun får jeksel, tannkjøttet er en eneste diger klump og den er blåsvart, det sprenger nok fælt ja Jeg ringte legen jeg da, litt bekymret førstegangsmamma, men legesekretæren sa det som jeg mistenkte, at det var en jeksel som presset på. Hun ville ikke sove i stad, bare hylte og hylte, så jeg ga henne en paracet og en liten flaske mme og da fant hun roen og sover enda, lille vennen min. Ellers, så skal mannen og jeg ha litt hverdagsluksus i dag, med indisk take away, herlig, herlig. Fra vårt favorittsted, kruttsterk saus, nan og papadums, åååh T og jeg hadde en lyntur til byen i dag, var så fint vær, og nå koser hun seg virkelig i vogna, følger med, peker og ler. Det har hun ikke gjort før, det skjer noe når de tipper et år altså Jeg koser meg bare mer og mer som mamma, det er herlig Egentlig kunne jeg båret henne, men jeg har ikke dreisen på ryggbæring i MT og jeg har ikke bestilt noe ny bæredings enda. Og magebæring er hun for tung til, jeg bar på magen i går, men da var jeg helt av i skuldrene etterpå. Nuh; henge opp bleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #345 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg liker den nye tickeren min, den er så fargeglad og fin Og så har jeg bestilt togbilett, så østlandet her kommer vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mars 2012 #346 Del Skrevet 1. mars 2012 Balje med te Jeg synes også tickeren din er fin! Og helt perfekt til en ettåring Å gå til fotograf er jo en fin anledning til å finne ut om vi liker vedkommende og kunne tenke oss at h*n tar bryllupsbilder når den tid kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. mars 2012 #347 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg digget også tickeren! Gi meg farger, det er vååår! Hurra for Østlandet, altså. Jeg tror kanskje jeg bestemmer at vi må møtes... Hva med en liten Oslo-tur mens du er her? Kafé og skravling? Også kan jeg instruere i ryggbæring i MT. Stakkars T, ikke godt med disse jekslene. De bruker så lang tid, også. Håper den bryter gjennom snart... Paracet er gull verdt til sånt, det har lindret her også! En ørliten smule misunnelig på den middagen dere skal ha, kjenner jeg. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #348 Del Skrevet 1. mars 2012 :hjerte : Balje med te : hjerte: Jeg synes også tickeren din er fin! Og helt perfekt til en ettåring : jepp: Å gå til fotograf er jo en fin anledning til å finne ut om vi liker vedkommende og kunne tenke oss at h*n tar bryllupsbilder når den tid kommer også : lur: Jaah Te må jeg ha, det er min tobakk, hehe Må ha litt farger til en ettåring Jeg flirte for meg selv når jeg tittet oppi kommoden hennes her om dagen, der er det grønt, turkis, petrol, rødt, lilla, orange, blått, cerise, ikke noe sort og grått Og hvertfall ikke noe lyserosa, jeg blir så utrolig glad av farger Inte dumt inte Jeg digget også tickeren! Gi meg farger, det er vååår! : jepp: Hurra for Østlandet, altså. Jeg tror kanskje jeg bestemmer at vi må møtes... Hva med en liten Oslo-tur mens du er her? Kafé og skravling? : nigo: Også kan jeg instruere i ryggbæring i MT. ; ) Stakkars T, ikke godt med disse jekslene. : ( De bruker så lang tid, også. Håper den bryter gjennom snart... Paracet er gull verdt til sånt, det har lindret her også! En ørliten smule misunnelig på den middagen dere skal ha, kjenner jeg. Kos dere! : sikle: Eniiiig Ja, det syns jeg du skal bestemme, det var veldig lurt Kafè og skravling høres veldig bra ut, og jeg tar gjerne i mot litt instruering i ryggbæring Huff ja, det ser virkelig ikke godt ut, men vi har kjent de en stund, så nå tror jeg det er like før altså, krysser fingrene for det Takk, gleder meg til maten kommer hjem (og mannen da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #349 Del Skrevet 1. mars 2012 T har forresten begynt å si "næhæi", haha, hun sier det til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. mars 2012 #350 Del Skrevet 2. mars 2012 Hei Tusleguri! Så deilig med Østlandstur - tipper du gleder deg masse Når skal dere avgårde? I dag har snuppa og jeg hatt vår n'te tur til legen. LO skal fortsette på medisinen sin frem til onsdag (skulle egentlig være ferdig i morgen), og jeg fikk beskjed om å ta blodprøver, for jeg har blitt syk selv - igjen (jeg skulle ikke til legen engang, bare Lille Lo som skulle). Så da får vi se til uka, om jeg har dratt på meg sånn derre lungebetennelse som alle har for tida... Passer i grunnen fantastisk dårlig, i og med at jeg begynner å jobbe fullt til mandag. Lurer på om du kanskjemuligensvissomatteduvil blir med på tur med Tine og meg i morgen? Hun skulle kanskje jobbe, så da blir det i tilfellet rottefellet bare oss to. Så: vilduvilduvildu? (huff, tror jeg er ut-og-lufte-vettet-syk, ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 8. mars 2012 #351 Del Skrevet 8. mars 2012 Tuslevennen - takk for i dag! Det var så utrolig fint å se deg! Slenger inn linker til Silk Baron og Slingrings. Anbefaler vel helst den typen som heter "54" hand-made", fargen jeg har kjøpt som jeg synes lignet på den på Cinderellaen heter Lagoon. Tror jeg vil anbefale å kjøpe 3 meter, så har du litt hale å gå på. Da blir det en dobbel slynge som kan brukes leeenge, bruker altså vår til Turnerose fremdeles. Jeg har brukt aluminiumsringer i Large til nevnte slynge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #352 Del Skrevet 13. mars 2012 Tuslevennen - takk for i dag! Det var så utrolig fint å se deg! Slenger inn linker til Silk Baron og Slingrings. Anbefaler vel helst den typen som heter "54" hand-made", fargen jeg har kjøpt som jeg synes lignet på den på Cinderellaen heter Lagoon. Tror jeg vil anbefale å kjøpe 3 meter, så har du litt hale å gå på. Da blir det en dobbel slynge som kan brukes leeenge, bruker altså vår til Turnerose fremdeles. Jeg har brukt aluminiumsringer i Large til nevnte slynge. Tusen takk i like måte fine deg Og du er så utrolig flott gravid-vakker er du! Takk skal du ha, skal kikke nærmere på linkene ------------------------- Gressenke denne uka, mannen er på øvelse i HV Kan tro han gleda seg (næææææt) Ingen videre planer, jeg skal lese til eksamen, lage T sitt ettårsalbum, fylle ut mer i babyboka hennes, gå turer og i åpen barnehage, dagene kommer til å fly Dessuten trives jeg i mitt eget selskap Og selvfølgelig T sitt selskap Vi var på 1års-kontroll i går, frisk og fin jente, opplagt, blid og våken sa helsesøster. Etter første vaksinen lo hun faktisk til helsesøster, etter vaksine nummer 2 survet hun litt, men ikke mer enn typ 30 sekunder Hun veier 10,9 kilo, er 77 cm lang og hodeomkretsen er 47 cm, jeg trodde faktisk hun var lenger, hehe. Reagerte med feber i går, var utafor og veldig kosete. Og når jeg la henne for kvelden sovnet hun før jeg gikk ut av rommet hennes. Hun våknet 8.30 i dag, ingen feber, men fremdeles litt utafor. Nei, nå skal jeg nettshope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. mars 2012 #353 Del Skrevet 13. mars 2012 Takk, vennen! Gressenke-uke høres egentlig litt deilig ut. Høres ut som om du har ikke-planene klare! Ikke gal reaksjon på vaksine det der, nei! Håper hun er piggere nå, det pleier jo ikke å sitte så veldig lenge i med den vaksine-slappheten. God nettshopping! Jeg forventer rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #354 Del Skrevet 13. mars 2012 Takk, vennen! Gressenke-uke høres egentlig litt deilig ut. Høres ut som om du har ikke-planene klare! Ikke gal reaksjon på vaksine det der, nei! Håper hun er piggere nå, det pleier jo ikke å sitte så veldig lenge i med den vaksine-slappheten. God nettshopping! Jeg forventer rapport! Egentlig var det jo endel planer det der Ja, jeg går ikke og piner og lengter etter gubben som jeg har inntrykk av at mange gjør Men, når jeg ser han igjen så kiler det jo i magen og det er en god følelse Nei, jeg ble rent forundret over henne, men hun har ikke hatt de store umiddelbare rekasjonene på vaksinene når jeg tenker meg om, men hun tar det igjen om kvelden med litt feber, etc. Du, nå har jeg bært på rygg ute blant folk for første gang og du verden så mange blikk man får. Ved magebæring får man kanskje noen kommentarer og blikk, men sleng ungen på ryggen og du blir the talk of the day Rapport følger i løpet av kvelden, er ikke ferdigshoppa nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. mars 2012 #355 Del Skrevet 13. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. mars 2012 #356 Del Skrevet 13. mars 2012 Rapport følger i løpet av kvelden, er ikke ferdigshoppa nemlig En hel ettermiddag til nettshopping - O' lykke! Rart med det, men jeg synes det er litt godt å være uten Mannen litt innimellom jeg. Blir sjelden mer enn noen timer/en dag her, men det er ikke alltid så mye som skal til. Og så er det jo ekstra godt å få han hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2012 #357 Del Skrevet 13. mars 2012 Er du ferdig med shoppinga nå? Så fine planer du har for uka (med unntak av eksamenslesing, kanskje...). Jeg trives også i eget selskap. Tror det er en fordel når man er hjemme med småttiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #358 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg nettshoppa ikke i heele går da Men med en aktiv 1 åring blir man jo aldri ferdig med det man begynte på. Iallefall, så fikk jeg handlet litt i går. Trengte noen gode sko til turgåing, da jeg pdd bruker aerobicsko, og det kjenner jeg blir helt, helt feil. Dessuten er tyngden min en avgjørende faktor for godt fottøy. Falt pladask for disse, ville egentlig ha de i turkis, men der var de utsolgt, så da ble det grønne istedet. Kjøpte meg også en slappeavbukse, to singleter og en tights, tiltenkt trening. I dag blir det bleier, sittesekk og slyngemateriale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. mars 2012 #359 Del Skrevet 26. mars 2012 Altså - jeg bare må innom og litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #360 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja, jeg litt jeg også, men bare litt Jeg holder deg selvfølgelig opdatert via sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå