AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hei! Sitter her og har akkurat ledd meg igjennom noen utrolig morsomme tråder. Tenker det hadde vært artig å samle noen av de i en tråd. Her er mine forslag: Morsomme/rare ting folk har opplevd med naboen Gjerrigknark historier Morsomme kommentarer under hyrdestunden Pinlige ting barn sier og gjør Merkelige og morsomme overskrifter Generelle flauser/tabber Mensenflauser Noen som har flere forslag å komme med? Enten tråder som er meningen skal være litt morsomme, eller tråder som har utviklet seg til å bli helt absurdmorsomme, gjerne pga krangel osv. Kjør på med forslag! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er faktisk så håpløs og dum at jeg ikke vet hvordan man lager en link så jeg håper en vennlig sjel kan gjøre det for meg. To jeg synes er morsomme er det vår kjære Pet som har startet; - Jeg glemte å lukke skjellaget. - Han dro ut proppen.
Wonders Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=205999
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hvem skal betale for postkasseskiltet? Denne er kanskje ikke så morsom nå etter at den har blitt moderert, men den er litt absurdmorsom likevel
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er faktisk så håpløs og dum at jeg ikke vet hvordan man lager en link så jeg håper en vennlig sjel kan gjøre det for meg. To jeg synes er morsomme er det vår kjære Pet som har startet; - Jeg glemte å lukke skjellaget. - Han dro ut proppen. Med link: Glemte å lukke skjellaget Han dro ut proppen
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Denne her er egentlig IKKE morsom, men ganske alvorlig. Det som gjør den morsom er at den første som har svart TrådStarter har svart i feil tråd, slik at om du leser hovedinnlegget og første svaret som har kommet blir det bare helt latterlig. For the record, svarer forklarer lenger nede at hun har svart i feil tråd og har bommet. Det svaret skulle egentlig plasserers i tråden som gjaldt verste sminketabber. Så det er helt sikkert at svarer ikke mente noe vondt Fikk ikke pizza uten ost med svar Slurvete lagt øyenskygger Det er altså hovedinnlegg og svar nr 1 som er morsomt sammen 5
Heart Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Morsomme ting kjærester har sagt/gjort i søvne 3
Gjest Blondie65 Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Frekt med ketchup? Hva er en dokurv? Dokurv? Jeg må innrømme at jeg har en egen forkjærlighet for dokurvtråder. Dessverre tror jeg de aller beste blir slettet fordi de gjør narr av bridezillas. Apropos Bridezilla ... Han vil ikke ha smoking Apropos den siste tråden: Leo? Leo! Hvor er du?
Gjest Blondie65 Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 OG så glemte jeg den beste av dem alle: Sjalu på Unix
Gjest Lacus Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Her var det mye morro jeg hadde gått glipp av! 1
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Genialt. Gleder meg til å sitte overtrøtt ikveld og fnise meg til døde mens jeg leser disse trådene.
Gjest Blondie65 Skrevet 29. mars 2011 #18 Skrevet 29. mars 2011 Glemte denne i går: Glemte å lukke skjellaget Før jeg gikk ut døra
Fresi Skrevet 29. mars 2011 #19 Skrevet 29. mars 2011 (endret) Frekt med ketchup? Hva er en dokurv? Dokurv? Jeg må innrømme at jeg har en egen forkjærlighet for dokurvtråder. Dessverre tror jeg de aller beste blir slettet fordi de gjør narr av bridezillas. Apropos Bridezilla ... Han vil ikke ha smoking Apropos den siste tråden: Leo? Leo! Hvor er du? Dokurver er gøy. Men du har rett i at de beste bryllupstrådene er bortevekk, for eksempel den med forloveren som gjorde rytmisk sportsgymnastikk. Her er den første dokurvtråden - men den er delt og moderert og herpa nå. Den var mest morsom fordi TS foreslo kondomer og antibac i kurvene. Gjestekurver på toalettet Og denne er jo en klassiker: Er Tyrkia en del av Europa? Endret 29. mars 2011 av Fresi
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #20 Skrevet 29. mars 2011 Glemte denne i går: Glemte å lukke skjellaget Før jeg gikk ut døra Den er allerede på plass her, men en god ting kan ikke sies for ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå