Gå til innhold

Han dro ut proppen


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klappe:

*Host*

Nei dette her går ikke! Snart stjeler han vel såpa di også??

Skal du aldri få ta et fredelig bad mer? :dusje:

Gå fra han NÅ, ts - ikke opphold deg i samme hus som han, pakk kofferten, ta med deg gullfisken og KOM DEG UT!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du får kaste postkasseskiltet etter han neste gang!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at han er tett i nesa og dermed har fått vansker med å lukte deg, og dermed ønsker å tilbringe tid sammen hvor du er så møkkete som mulig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor er du sammen med en slik fyr? Det der er egentlig ganske sykt, men mindre du har gjort noe dritt som han vil ta hevn for. Men hvis dette er helt "umotivert" er det vel bare å stikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at han hadde lyst til å legge seg tidlig men ikke ville si det og at han lagde en scene for å kunne bruke det som unnskyldning for å få til sengs. Vet ikke, jeg. Det er jo bare å legge seg, det, jeg tvinger ingen til å sitte oppe, men å ta proppen og juge om det og blande inn ketchup og sennep og bilen og alt som er bare for å lagt seg kvart over sju synes jeg er skikkelig drøyt, altså. I dag har han sett ganske dum ut, søsteren min kommenterte det, også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud xD Kanskje litt overdrevet å slå opp, men han burde kanskje oppsøke psykolog? Ikke akkurat bra tegn at han lyver om små ting, selvom det ligger noe uskyldig bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at menn gjør slikt for å skjule uttroskap... Jeg ville pakket kofferten fort som fy og dratt til søsteren din, eventuelt kastet han og sennepen ut PRONTO.

Du må ikke finne deg i å bli behandlet slik!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud xD Kanskje litt overdrevet å slå opp, men han burde kanskje oppsøke psykolog? Ikke akkurat bra tegn at han lyver om små ting, selvom det ligger noe uskyldig bak!

Ja, så får han gå til psykolog. Det å bare dra ut andres propper for å lage drama er helt unormalt. Jeg kontakter avdelingen på mandag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner liksom ikke at dette skal være morsomt...og jeg mener at jeg har ganske bra humoristisk sans.

:roll:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner liksom ikke at dette skal være morsomt...og jeg mener at jeg har ganske bra humoristisk sans.

:roll:

Nei, det skjønner virkelig ikke jeg heller.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så får han gå til psykolog. Det å bare dra ut andres propper for å lage drama er helt unormalt. Jeg kontakter avdelingen på mandag.

Jeg synes det er ganske unormalt men, hvis du er i et forhold der å gjøre ting og dermed lyve blankt etterpå for å skape drama er greit så er det bare å overse det jeg skriver.

Jeg synes det å blånekte selvom det er ganske klare bevis mot er ganske sært og unormalt, spesielt i et "voksent forhold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske unormalt men, hvis du er i et forhold der å gjøre ting og dermed lyve blankt etterpå for å skape drama er greit så er det bare å overse det jeg skriver.

Jeg synes det å blånekte selvom det er ganske klare bevis mot er ganske sært og unormalt, spesielt i et "voksent forhold".

Han ville jo bli avslørt, da, ellers hadde han ikke lagt proppen på panseret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner liksom ikke at dette skal være morsomt...og jeg mener at jeg har ganske bra humoristisk sans.

:roll:

Det mente mannen til Pet også, men ser vi henne le? Nei, tvert i mot! Slike usakligheter bør du holde deg for god for, dette er et svært alvorlig tema for oss her på kvinneguiden :kjefte:

Om du ikke tar ts sine problemer på allvor bør du finne deg ett annet forum :filer:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mente mannen til Pet også, men ser vi henne le? Nei, tvert i mot! Slike usakligheter bør du holde deg for god for, dette er et svært alvorlig tema for oss her på kvinneguiden :kjefte:

Om du ikke tar ts sine problemer på allvor bør du finne deg ett annet forum :filer:

Nei, ingen har ledd hjemme hos oss siden dette skjedde.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare framstå som en grinebiter for dere "morsomme" m/tilhengere, men jeg synes faktisk slike artig-innlegg er utrolig teite.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville jo bli avslørt, da, ellers hadde han ikke lagt proppen på panseret.

Holder på utroskapsteorien... Kanskje den nye flammen har bedt han om å gjøre det i et forsøk på å splitte dere? Pass på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...