Gå til innhold

Han dro ut proppen


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Haha.. Det heter Asbergers.

Hehe kanskje asperbers er en ny diagnose ingen har hørt om før hehe

Første symptomet som dukker opp: Et sykelig behov for å dra ut badekarpropper.

:fnise:

Endret av BettyBoop28
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor denne tråden får stå, når det er tvers gjennom kødd og humor, når andre tråder blir slettet. Som feks 40 mill år gammalt smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja hehe.

Men jeg lurer ennå på hvordan det å dra ut proppen av badekaret for så å lyve om det etterpå og lage en stor scene av det, har noe som helst å gjøre med utroskap.

Leste du linken du fikk, eller?

Satire er vittig spott, det vil si en forteller- eller kunstform som kritiserer eller kommenterer mennesker, samfunn, politikk, fenomener og tanker i samtida på en humoristisk og poengtert måte. Satiren bruker gjerne ironi, grove overdrivelser og karikaturer for å latterliggjøre og synliggjøre svakheter ved systemene eller gjøre narr av menneskenes laster og skrøpeligheter.

Pet er satirirsk.

*leter etter mindre teskje*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Leste du linken du fikk, eller?

Pet er satirirsk.

*leter etter mindre teskje*

Klarer ikke å lese satire i pets innlegg. Er forskjell på å dikte opp en historie og å bruke satire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet er ikke satirisk.. Er en overdrevet teit historie, er ikke så mye ironi der, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å lese satire i pets innlegg. Er forskjell på å dikte opp en historie og å bruke satire.

Hva er forskjellen?

Oi, der fant jeg en mindre teskje: jeg tror hun retter et lite spark mot de til tider hysteriske kvinnfolkene som til tider lager tråder her inne. Først og fremst fordi de lager store problemer ut av absolutt ingen ting. Videre fordi de finner på ganske så kreative forklaringer på det fyren driver med. Og til slutt fordi de tydeligvis har så lite tillit til partneren sin at de velger å ikke tro på ham, men heller leter etter riktig svar hos en gjeng ukjente kvinnfolk på nett som ikke kjenner mannen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja hehe.

Men jeg lurer ennå på hvordan det å dra ut proppen av badekaret for så å lyve om det etterpå og lage en stor scene av det, har noe som helst å gjøre med utroskap.

Det har ikke noe som helst med utroskap å gjøre. Det er tullesvar til tulleinnlegget.

*gi opp teskje, hente bulldoser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe som helst med utroskap å gjøre. Det er tullesvar til tulleinnlegget.

*gi opp teskje, hente bulldoser*

Tror vi må over på teppebombing, jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hva er forskjellen?

Oi, der fant jeg en mindre teskje: jeg tror hun retter et lite spark mot de til tider hysteriske kvinnfolkene som til tider lager tråder her inne. Først og fremst fordi de lager store problemer ut av absolutt ingen ting. Videre fordi de finner på ganske så kreative forklaringer på det fyren driver med. Og til slutt fordi de tydeligvis har så lite tillit til partneren sin at de velger å ikke tro på ham, men heller leter etter riktig svar hos en gjeng ukjente kvinnfolk på nett som ikke kjenner mannen.

Ok nå skjønner jeg hva du mener. Men hvordan vet du at hun kødder da?

Og likegyldig til ts hovedinnlegg, så har andre folk, ikke henne sagt at en slik situasjon kan være forklaring på utroskap. Tulla de som sa det også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok nå skjønner jeg hva du mener. Men hvordan vet du at hun kødder da?

Og likegyldig til ts hovedinnlegg, så har andre folk, ikke henne sagt at en slik situasjon kan være forklaring på utroskap. Tulla de som sa det også da?

Fordi det er veldig innlysende. Og fordi Pet ofte lager slike tråder.

Og nei, de andre tuller neppe. Det kan man se fordi innleggene ikke er like tullete, bare nesten.

Men av og til lurer jeg på om DU tuller litt? Skjønte du virkelig ikke poenget før du fikk forklaringen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok nå skjønner jeg hva du mener. Men hvordan vet du at hun kødder da?

Nå kødder du?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Får ikke til å sitere, plutselig?)

Her på KG heter det aspergers støtt og stadig!:fnise:

Kunne dog påpekt bedre at jeg tøyset med stavemåten også, ser den!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Fordi det er veldig innlysende. Og fordi Pet ofte lager slike tråder.

Og nei, de andre tuller neppe. Det kan man se fordi innleggene ikke er like tullete, bare nesten.

Men av og til lurer jeg på om DU tuller litt? Skjønte du virkelig ikke poenget før du fikk forklaringen?

Ja men dermed så lurte jeg på at de som IKKE tullet og sa det om utroskap, hva det hadde med saken å gjøre. Det er det jeg prøvde å få svar på. Ikke hvorvidt ts innlegg var tull eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Får ikke til å sitere, plutselig?)

(Prøv å slette cookies/informasjonskapsler i historikken!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor finner du deg i sånt? dump han! løp og pakk baggen, og si at du ikke kommer tilbake, før han lover og ikke røre proppen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne forbaska proppen har skapt engasjement her og, ser jeg. Det har ikke vært noe mer snakk om proppen her, men det har vært en mildt sagt trykkende stemning i alle rom (inkl garasjen) i hele helga. Mannen har klæsja på med sennep på alt han har spist og nå for litt siden sa han at han har tenkt å hive ut badekaret og sette inn dusjkabinett. Det blir i tilfelle over mitt døde lik.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

Det blir i tilfelle over mitt døde lik.

Det må du ikke finne på å si til han :sjokkert: tenk om han tar deg alvorlig!

Sett deg oppi badekare og lenk deg fart heller :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...