Gå til innhold

Han dro ut proppen


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Jeg tror nesten dette er ment humoristisk, høres nesten ut som en parodi på hvordan man kan gå hverandre på nervene i et parforhold.

Hvis dette har skjedd i virkeligheten, høres det helt psycho ut... En av dere er gal, og det er ikke deg, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen har ledd hjemme hos oss siden dette skjedde.

Nettopp, så å komme her og prate om morsomheter? *sukk* folk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje snakke med han om hvorfor han gjør sånn, så lyver, så legger proppen frem slik at han skal bli avslørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje snakke med han om hvorfor han gjør sånn, så lyver, så legger proppen frem slik at han skal bli avslørt?

Jeg vil ikke si noe mer om proppen, det har blitt et veldig betent tema. Men skjer noe lignende en annen gang skal jeg ikke gi meg før jeg får en innrømmelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk internettloggen hans. Har han googlet "propp" eller "sennep" i det siste? Hvis ja, dump ham. Har han slettet loggen, så dump ham enda hardere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du unngå det da? Er han voldelig? Hvis ikke er det ikke bare å kjøre på da? Hvis han prøver å gjøre det slutt beviser jo det bare at han ikke er til å samle på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du unngå det da? Er han voldelig? Hvis ikke er det ikke bare å kjøre på da? Hvis han prøver å gjøre det slutt beviser jo det bare at han ikke er til å samle på!

Har bare lyst til å bli ferdig med hele proppeproblematikken. Har mista lysten på å bade også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet - selv om du ikke anser tingene mennesker her skriver om som problemer, så er det høyst reelle problem for dem som oppretter/svarer i tråder. Hver mann til sitt eget verste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sennep på FLASKE???! :sjokkert:

Alle som har et snev av selvrespekt kjøper da vitterlig sennep på glass - Fransk type, så klart.

Guuuud, altså. Blir helt satt ut, jeg. Du skal ikke se bort fra at det med proppen var en velfortjent straff for at du kjøpte tøysesennep til mannen din.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste gang, koble strøm til badekaret, så han får seg en trøkk hvis han prøver på mer bøll. Husk selvfølgelig å koble fra strømmen før du slenger deg i badekaret selv :)

For enkelte er det bare beinhard pedagogikk som gjelder :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang, koble strøm til badekaret, så han får seg en trøkk hvis han prøver på mer bøll. Husk selvfølgelig å koble fra strømmen før du slenger deg i badekaret selv :)

For enkelte er det bare beinhard pedagogikk som gjelder :)

På noen mannfolk er det kun behaviorisme som fungerer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å bli ferdig med hele proppeproblematikken. Har mista lysten på å bade også.

Ok :) Du om det! Men sannsynligheten er ganske stor for at noe slik skjer igjen hvis han bare "slipper" unna med det nå :)

Ser at det må være utrolig irriterende å bo med en slik person og at det mest sannsynlig virker ganske kjipt å måtte være sta og skape dårlig stemming. Så ser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahahaha :skratte::skratte:

Jeg lo så tårene trillet når jeg leste det første innlegget! Denne tråden reddet kvelden min!

Huff, skjønner at det var kjedelig å ikke få tatt et bad. Men man må jo nesten se humoren i det også (når man ikke er i situajsonen da, hadde nok blitt ganske irritert selv) ;)

Endret av Brooke Penelope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha :skratte::skratte:

Jeg lo så tårene trillet når jeg leste det første innlegget! Denne tråden reddet kvelden min!

Huff, skjønner at det var kjedelig å ikke få tatt et bad. Men man må jo nesten se humoren i det også (når man ikke er i situajsonen da, hadde nok blitt ganske irritert selv) ;)

(Pet bare tuller, hele tråden er et ironisk spark til, og en parodi på de som skriver inn for å få råd angående samlivsproblemene sine.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Pet bare tuller, hele tråden er et ironisk spark til, og en parodi på de som skriver inn for å få råd angående samlivsproblemene sine.)

Og det er ikke første gang.

Det er bare så usannsynlig barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacus

:skratte:

Jeg synes virkelig synn på deg. Mistet lysten på å bade?! Jeg synes nesten du bør saksøke fyren for alt han har. :kjefte:

Det må da være lov å ha det litt morsomt av og til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...