Gå til innhold

Han dro ut proppen


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Og det er ikke første gang.

Det er bare så usannsynlig barnslig.

Ja, så alle som ikke kjenner til Pet fra før, og som har svart seriøst på det merkelige innlegget hennes blir nå latterliggjort fordi de ikke har skjønt at det er en parodi og at de ved å ta tråden seriøst og svare etter beste evne underbygger hvor dumme de som engasjerer seg i så dumme problemstillinger er. Syns det er ganske usympatisk å gjøre narr av snille mennesker som prøver å hjelpe, selv om man burde visst at så idiotiske problemstillinger er nødt til å være tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så alle som ikke kjenner til Pet fra før, og som har svart seriøst på det merkelige innlegget hennes blir nå latterliggjort fordi de ikke har skjønt at det er en parodi og at de ved å ta tråden seriøst og svare etter beste evne underbygger hvor dumme de som engasjerer seg i så dumme problemstillinger er. Syns det er ganske usympatisk å gjøre narr av snille mennesker som prøver å hjelpe, selv om man burde visst at så idiotiske problemstillinger er nødt til å være tull.

Enig. Synes det er ufint. Helt enig i at det er noen merkelige og tilsynelatende oppkonstruerte problemstillinger folk kan få seg til å beskrive noen ganger. Men det er unødvendig å latterliggjøre på denne måten, og i tillegg få folk til å nærmest dumme seg ut ved å svare seriøst på trådene hennes.

"Noen ganger" er det lov til å være morsom, ja, men jeg ser at dette er en gjenganger for denne brukeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD! Ta å lim fast proppen på panseret hans! Sånn at han kan slite med den pokkers proppen så lenge han bare vil, når han først ville ha den der da!

Og jeg støtter de tankene om utroskap 100%. Alle vet at sennep og ketsjup er koder for "mer krydder i hverdagen". Dump dustemannen, og flytt inn med noen andre med propp som sitter FAST i badekaret! Det er den eneste muligheten jeg ser..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest made4u

Veldig underlig historie dette her, selv fatter jeg ingenting...

Hadde nå badet deres vært lekk, og lekkasjeproblemene skapte fuktskader. Da ville jeg skjønt reaksjonen dersom han først hadde meddelt deg problemet og bedt deg ikke badet før alt var ordnet og du valgte å overse dette.

Men jeg ser ingen motiv eller rasjonell grunn til at han skal gjøre et så tåpelig opprør som dette, hele greia virker absurd i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sue84

I går skulle jeg bade etter at vi hadde spist litt. Jeg gikk inn på badet og vasket badekaret og satte i proppen og skrudde på krana og så gikk jeg ut på stua og satt litt i en stol. Da reiste mannen min seg og gikk mot badet og jeg spurte hva han skulle der inne nå og han sa at han skulle hente noe og jeg spurte Hva da? og da flakket han litt med blikket og svarte Håndkrem og jeg sa da at det var tomt for håndkrem men da hadde han allerede gått inn på badet. Han kom ut igjen etter et par minutter og gikk så inn på soverommet. Jeg gikk så inn på bade for å sjekke vannstanden i karet og da hadde han dratt ut proppen! :sjokkert: Badekaret var nesten tomt (har litt dårlig trykk så det går ikke så fort å fylle det).

Jeg ble skikkelig forbannet og gikk ut på stua og spurte hvorfor i all verden han hadde dratt ut proppen og da nektet han. Han hadde ikke dratt ut noen propp, nei! Så la jeg merke til at han hadde skiftet genser så jeg gikk inn på soverommet og i skittentøyet lå den genseren han hadde hatt på seg tidligere og den var våt på ermet (vi har ikke snor på proppen, men må ta tak i selve proppen når man drar den ut). Jeg konfronterte ham med det og da sa han at han hadde sølt sennep på genseren og at han hadde vært på badet for å vaske det av og at han ikke gadd å si det til meg. Men vi hadde ikke spist sennep, det var jeg sikker på, men han sa at han hadde gjort det og da gikk jeg ut på kjøkkenet og sjekket sennepsflaska og den var ikke brukt for det som kom ut når jeg snudde den på hodet var sånt tynt vann som danner seg når flaska ikke er ristet og det vet jeg at han hater. Da sa han bare Kanskje det var ketchup, da og gikk ut i garasjen.

Jeg gikk inn på badet for å få tatt dette badet, men fant ikke proppen. Vi pleier å legge den i baderomsskapet og det var den ikke. Da gikk jeg ut i garasjen for nå var jeg dritt lei dette tullet. Han lå under bilen og på panseret lå proppen. Jeg synes du sa at du ikke hadde dratt ut proppen, jeg, sa jeg. Da sa han at det var en ekstrapropp som han hadde i garasjen i tilfelle vi rota bort proppen og at han hadde tenkt å gå inn til meg med den, men at han måtte sjekke noe under bilen først. Ja, særlig.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så dum. Jeg tok med meg proppen inn og badet og da jeg var ferdig satt han potte sur i stua og sa at Hører jeg ett ord til om den proppen nå så går jeg og legger meg! Ja vel, sa jeg og sa ikke noe mer om proppen, men det var visste feil det og for han gikk og la seg og klokka var bare kvart over syv. I dag har jeg kjøpt inn en pakke med propper som jeg har gjemt i en skuff, for dette gidder jeg bare ikke å gå i gjennom en gang til, altså. Det må da være lov å ta seg et bad? :sinna:

Hahaha.. vet du hva? beste jeg har lest på lenge!! :skratte:

Men fra spøk til alvor.. nesten samme skjedde med meg engang. men da ble proppen til oppvasken dratt ut..

Hadde nettop fyllt i med oppvaskvann og hatt i litt zalo.. skulle bare på do en liten tur. når jeg kom tilbake var proppa dradd ut, typen satt i sofaen og latet som ingenting.. nekta på han gjorde det.. Men hvorfor var hendene hans rene da????!!!??? og det verste er! Han også liker sennep :( Jeg valgte og la saken ligge, men vet inners inne at han har vert utro :(

Lykke til videre :klemmer:

Endret av sue84
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har asperbers eller adhd? Kjenner en som kjenner noen som har en med det i klassen til broren sin, og etter hva jeg har hørt av deres erfaringer er dette klassisk oppførsel fra personer med de diagnosene!

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Haha for en merkelig situasjon. Hva var vitsen med å juge om det? Om han dro ut proppen bare for å kødde med deg er en ting, men å oppføre seg så teit om det etterpå var jo bare helt idiotisk. Snåle jævel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(hvordan går det med skjellaget ...)

Skjellaget! DET ER SELVFØLGELIG PÅ GRUNN AV SKJELLAGET!

Fyren hennes har sikkert lagt merke til at hun sliter med å lukke det, og at det blir verre for hver gang hun bader. Derfor tok han ut proppen. Alle vet jo at man ser litt tjukkere ut med åpent skjellag (sikkert derfor hun ønsker å gå ned 470 g - det er for å kompensere), og den faens tasseladden av en fyr klarer ikke være ærlig om det en gang! DUMP DUM DUMP!

Og se hva jeg fant her!!! Han manipulerer deg!

Endret av Pingting
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hahaha.. vet du hva? beste jeg har lest på lenge!! :skratte:

Men fra spøk til alvor.. nesten samme skjedde med meg engang. men da ble proppen til oppvasken dratt ut..

Hadde nettop fyllt i med oppvaskvann og hatt i litt zalo.. skulle bare på do en liten tur. når jeg kom tilbake var proppa dradd ut, typen satt i sofaen og latet som ingenting.. nekta på han gjorde det.. Men hvorfor var hendene hans rene da????!!!??? og det verste er! Han også liker sennep :( Jeg valgte og la saken ligge, men vet inners inne at han har vert utro :(

Lykke til videre :klemmer:

Er sånne rare ting tegn på utroskap??? Hva har det med saken å gjøre? Skjønner ikke greia. Kan noen forklare meg sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånne rare ting tegn på utroskap??? Hva har det med saken å gjøre? Skjønner ikke greia. Kan noen forklare meg sammenhengen?

Her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hadde det med satire å gjøre? Blir ennå mer forvirra.

Les hele tråden. Særlig svarene fra en sur anonym bruker som synes Pets tullehistorier er slemme :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Skjellaget! DET ER SELVFØLGELIG PÅ GRUNN AV SKJELLAGET!

Fyren hennes har sikkert lagt merke til at hun sliter med å lukke det, og at det blir verre for hver gang hun bader. Derfor tok han ut proppen. Alle vet jo at man ser litt tjukkere ut med åpent skjellag (sikkert derfor hun ønsker å gå ned 470 g - det er for å kompensere), og den faens tasseladden av en fyr klarer ikke være ærlig om det en gang! DUMP DUM DUMP!

Og se hva jeg fant her!!! Han manipulerer deg!

Takk for opplysningen! Som du ser Pet - det var slett ingen tilfeldighet at han nevnte Sennep. Her er det bare et råd som gjelder: dump både fyren og badekarsproppen og sennepen. Eventuelt kan han jo sove under bilen en stund til han forstår hva han har gjort.

:hoppe: Jeg elsker konspirasjoner - mer mer.

Og til glede for enkelte AB og BettyBoop: :ironi::sarkasme::ironi::sarkasme:

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er helt og fullt trådstarters feil. Hadde hun bare vært litt mer dirty, ville nok ikke proppen gått ut av forholdet. :opplyser:

Korrektur: Fjernet en ondartet ekstra 'r'

Endret av Kamikatze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at menn gjør slikt for å skjule uttroskap... Jeg ville pakket kofferten fort som fy og dratt til søsteren din, eventuelt kastet han og sennepen ut PRONTO.

Du må ikke finne deg i å bli behandlet slik!

Eh, at de gjør hva for å skjule utroskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har asperbers eller adhd? Kjenner en som kjenner noen som har en med det i klassen til broren sin, og etter hva jeg har hørt av deres erfaringer er dette klassisk oppførsel fra personer med de diagnosene!

:skratte:

Haha.. Det heter Asbergers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Les hele tråden. Særlig svarene fra en sur anonym bruker som synes Pets tullehistorier er slemme :fnise:

Åja hehe.

Men jeg lurer ennå på hvordan det å dra ut proppen av badekaret for så å lyve om det etterpå og lage en stor scene av det, har noe som helst å gjøre med utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...