Gå til innhold

Han dro ut proppen


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en surpropp du er gift med.

Ja, og så blir han så rar i kroppsholdningen når han er sur. Akkurat som om hele kroppen trekker seg inn mot navlen så han blir helt krumbøyd og så kommer armene foran. I tillegg blir han kalvbeint. For en type. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gi opp teskje, hente bulldoser*

Her skal det mates til det blir proppfullt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det mates til det blir proppfullt!

Vel, jeg vurderte pipette neste, men gadd bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja, og så blir han så rar i kroppsholdningen når han er sur. Akkurat som om hele kroppen trekker seg inn mot navlen så han blir helt krumbøyd og så kommer armene foran. I tillegg blir han kalvbeint. For en type. :gjeiper:

Alt bare for at han dro ut proppen. Luften bare sssssssss ...

Kanskje han føler seg helt tom. Akkurat som i reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sue84

Ok nå skjønner jeg hva du mener. Men hvordan vet du at hun kødder da?

Og likegyldig til ts hovedinnlegg, så har andre folk, ikke henne sagt at en slik situasjon kan være forklaring på utroskap. Tulla de som sa det også da?

Jeg tulla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir i tilfelle over mitt døde lik.

Det hadde vært bedre med levende lik, tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Får sterke "lage post med oppdiktet historie på kvinneguiden for å ha noe å gjøre" vibber her...

hmmmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sterke "lage post med oppdiktet historie på kvinneguiden for å ha noe å gjøre" vibber her...

hmmmmmm...

Akkurat nå fikk jeg veldig sterke har-ikke-lest-hele-tråden-vibber.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sterke "lage post med oppdiktet historie på kvinneguiden for å ha noe å gjøre" vibber her...

hmmmmmm...

Har du noe å gjøre da, bortsett fra å føle på vibbene på kvinneguiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det mates til det blir proppfullt!

*peke på*

Hva er vitsen med å komme med dårlige ordspill når ingen legger merke til det, da? :snurt:

Dessuten synes mannen din blåser saken litt ut av proporsjoner, Pet. Han trekkes tydeligvis opp like lett som en propell. Det skyldes sikkert all propagandaen her på KG. Jeg har en proposisjon til deg: få ham til å slutte å proppe i seg all den sennepen, ta med dere propanapparat og telt, og dra på camping sammen. En så proper qvinde som det ordner sikkert opp i dette så lett som bare det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med mange her som mener utroskap årsaken til den rare oppførselen. Min x gjemte stadig fjernkontrollen og isbitboksen den perioden han var utro.

Pass endelig på at dere blir enig om foreldreretten for pus før du pælmer gubben!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizette

*peke på*

Hva er vitsen med å komme med dårlige ordspill når ingen legger merke til det, da? :snurt:

Dessuten synes mannen din blåser saken litt ut av proporsjoner, Pet. Han trekkes tydeligvis opp like lett som en propell. Det skyldes sikkert all propagandaen her på KG. Jeg har en proposisjon til deg: få ham til å slutte å proppe i seg all den sennepen, ta med dere propanapparat og telt, og dra på camping sammen. En så proper qvinde som det ordner sikkert opp i dette så lett som bare det.

Hehe, Pingting, du er alltid så flink til å skrive morsomme innlegg :) Jeg lo da jeg leste kommentaren din om "proppfull" i går! Jeg er bare ikke spesielt flink til å kommentere ting på KG, er bedre på selve lesinga...

Forøvrig lo jeg også godt av den lange tiraden ovenfor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Pingting, du er alltid så flink til å skrive morsomme innlegg :) Jeg lo da jeg leste kommentaren din om "proppfull" i går! Jeg er bare ikke spesielt flink til å kommentere ting på KG, er bedre på selve lesinga...

Forøvrig lo jeg også godt av den lange tiraden ovenfor :)

OK, du er tilgitt. :blomst:

(:fnise:)

Edit: og TAKK! Kjære vene, hvor er manere mine?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Akkurat nå fikk jeg veldig sterke har-ikke-lest-hele-tråden-vibber.

Leste faktisk hele tråden.

Du hadde blitt overrasket over hvor mange som bygger opp et falskt persona på nettet fordi livene deres ikke er som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

*peke på*

Hva er vitsen med å komme med dårlige ordspill når ingen legger merke til det, da? :snurt:

Dessuten synes mannen din blåser saken litt ut av proporsjoner, Pet. Han trekkes tydeligvis opp like lett som en propell. Det skyldes sikkert all propagandaen her på KG. Jeg har en proposisjon til deg: få ham til å slutte å proppe i seg all den sennepen, ta med dere propanapparat og telt, og dra på camping sammen. En så proper qvinde som det ordner sikkert opp i dette så lett som bare det.

Denne var proppfull av propre propper ...

<legger merke til>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk hele tråden.

Du hadde blitt overrasket over hvor mange som bygger opp et falskt persona på nettet fordi livene deres ikke er som de vil.

Er det noen som vil ha et liv der mannen drar ut proppen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slettet innlegget* Glemte visst å lese hele tråden før jeg postet jeg :)

Endret av Leonorapapillon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...