Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig helg!!

I kveld får jeg besøk av to venninner til middag, så stikker vi ut på byen etter hvert!

I morgen får jeg besøk av en studievenninne og skal ha innflytningsfest. Alt ligger med andre ord til rette for en knallhelg!

Har jo mye å ta igjen nå som jeg har vært syk og ikke har kunnet vært med på noe gøy!

Satser på at ølen går rett i fletta på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Har snikles litt i boka di i dag jeg, og tenkte bare jeg skulle si hei! :sjenert:

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, spesielt i det om å være singel, du er ikke den eneste med bare ett seriøst forhold for veldig lenge siden ;)

Håper du får en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg en god helg! Hvor var du ute i går? Hva slags musikk liker du å høre på?

Takk for det, Elissima, og velkommen til dagboka mi :)

Var på Ryes i går - det var knallgøy! Eneste minus var skoene mine, fikk så vondt i tærne når jeg dansa. Skal være skeptisk til sko fra Økonomisko ...

Jeg liker mye forskjellig musikk, men det går vel en del i norsk rock, som DumDum Boys, og ellers mye David Bowie og Queen. Er kanskje ikke det jeg danser til på byen riktignok, da takler jeg det meste utenom dubstep- og teknogreier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snikles litt i boka di i dag jeg, og tenkte bare jeg skulle si hei! :sjenert:

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver, spesielt i det om å være singel, du er ikke den eneste med bare ett seriøst forhold for veldig lenge siden ;)

Håper du får en flott helg!

Hei, Wolfmoon - så koselig at du har kikket i dagboka mi! :)

Hehe, det er godt det er flere av oss, sier nå jeg ;) Felles skjebne, felles trøst - er det ikke det dem sier? Hehe.

Skal jammen kikke innom dagboka di også!

Ha en flott helg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Felles skjebne er nok felles trøst ja :fnise: Skal egentlig ikke klage jeg, jeg trives forsåvidt godt som singel, men av og til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ryes i går - det var knallgøy! Eneste minus var skoene mine, fikk så vondt i tærne når jeg dansa. Skal være skeptisk til sko fra Økonomisko ...

Aldri vært på Ryes på kveldstid. Mye liv der da? Dansing?

Hehe, det med sko er aldri gøy. Vi jenter går vel ofte med sko med høye hæler. Dagen etter merker man det veldig godt. Man må jo lide litt for skjønnheten, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Kjenner til det der med vonde sko! Ofte tar jeg de av og går barbeint. Så Rye's var gøy? Hver gang jeg har vært der på kveldstid så spiller de 50-tallsmusikk. Ikke helt min greie. Jeg liker 80-tallsmusikk, techno, r'n'b.. det meste egentlig!

Hva skal du i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der med vonde sko! Ofte tar jeg de av og går barbeint. Så Rye's var gøy? Hver gang jeg har vært der på kveldstid så spiller de 50-tallsmusikk. Ikke helt min greie. Jeg liker 80-tallsmusikk, techno, r'n'b.. det meste egentlig!

Hva skal du i dag da?

Hehe, kanskje ikke så dumt det nei, bare litt synd det ofte har lett for å være seigt og ekkelt på gulvet på utestedene :P

Ja, jeg liker Ryes! Nå er jeg veldig glad i den 50-talls stilen og -musikken da, så det er jo en fordel hvis man skal dit.

Ingen planer her i dag. Slappe av på sofaen og være sliten etter i går, tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en bra fest i går! Hadde det veldig moro. Ble sent før vi kom oss ut da. Endte opp på Verkstedet, veldig artig der!

Jeg møtte en søt fyr da jeg var ute på fredagen :) Vi bare begynte å snakke på dansegulvet mens vi danset. Sendte litt meldinger med han i går og skulle egentlig møtes ute, men så ble det jo så sent før vi kom oss ut. For tidlig å si hva greia er, men han var i alle fall veldig søt og hyggelig, og det hørtes ut som han gjerne ville treffe meg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte en søt fyr da jeg var ute på fredagen :) Vi bare begynte å snakke på dansegulvet mens vi danset. Sendte litt meldinger med han i går og skulle egentlig møtes ute, men så ble det jo så sent før vi kom oss ut. For tidlig å si hva greia er, men han var i alle fall veldig søt og hyggelig, og det hørtes ut som han gjerne ville treffe meg igjen :)

Så koselig da!! Synd dere ikke fikk til å møtes igår. Hørt noe fra han idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke er i gang for fullt!

Hadde egentlig planer om å trene i dag (nå er det jo to uker siden siste ordentlige treningsøkt ...), men magen er fortsatt i ulage. Må uansett bruke litt tid i kveld på klesvask og oppvask, det har tårnet seg opp etter helga. Fikk meg uansett en god tur med ei venninne i går!

Har ikke hørt noe fra han gutten siden vi sendte meldinger på lørdag. Og nå er det absolutt hans tur til å ta kontakt. Så da får jeg vel legge han på hylla. Arggg, når skal det komme ordentlige, seriøse og interesserte gutter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, endelig fått trent i dag!

Merka at formen ikke var helt der den har vært, men det gikk ganske greit. Tar nok tid å komme inn i den gamle formen igjen, så det er bare å fortsette!

Nå er det Luksusfellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du møtte en hyggelig gutt :) Men teit han ikke tar kontakt. Mannfolk altså!

Hear, hear, sister!

Jaja - jeg sier bare "next!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så trøtt i kveld!

Kom meg jo på trening i går (veldig støl i dag), og i dag er jeg såå sliten. Magen er jo ikke ved sine fulle fem igjen heller, så noe av grunnen kan jo ligge der. Orker ikke så mye mer enn å ligge på sofaen, kjennes det ut som ...

I morgen stikker jeg til hjembygda! Det blir koselig, har ikke vært hjemme siden slutten av juli nå. Tror mamma og pappa gleder seg til det, det er jo bare dem to nå, og pappa som er pensjonist og bare surrer rundt hjemme om dagen ... Blir hyggelig å glede gamlingene litt!

På lørdagen skal jeg i 30-årslag til en kompis, tror det kommer til å bli kjempeartig. Er en gjeng som fester så det står etter!

Har også planer om å få møtt igjen en gammel venninne jeg ser svært sjelden, så jeg tror det blir en veldig bra helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen stikker jeg til hjembygda!

Du får kose deg hjemme i helga da!! Høres ut som om du har planene klare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...