Gjest Wolfmoon Skrevet 13. oktober 2011 #561 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kos deg hjemme i helga, godt å glede foreldre litt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. oktober 2011 #562 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvordan var det i hjembygda? Bra fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 17. oktober 2011 Helga var helt super! Kom hjem på fredag, der mammas hjemmelagede pizza sto på bordet ...NAM! På lørdag dro jeg på skogstur med venninna mi og sønnen hennes på snart to år, vi grilla og skravla og koste oss i sola. Kjempekos! Så var det duket for 30-årslag på kvelden, noe som ble en knallbra fest. Fikk svingt meg i dansen så det holdt! Eneste aberet var at ei venninne klarte å søle rødvin på den hvite kjolen min, og det brøt ut et lite anfall av panikk. Mirakuløst nok ordnet det seg når vi hadde på salt og jeg vasket den i Vanish dagen etter - nå er den flekkfri igjen! I går var jeg bare hjemme og slappet av sammen med gamlingene, godt å ta det rolig etter en slitsom kveld på fest. Kom tilbake til byen i dag og dro rett på jobb. Nå er jeg vel plassert hjemme i sofaen igjen Bør vel snart sette på en klesvask, men jeg føler meg laaaaaaaat .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. oktober 2011 #564 Del Skrevet 18. oktober 2011 Godt å høre at du hadde en fin helg hjemme da!! Noen spesielle planer denne uka da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #565 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tidenes tufs på Luksusfellen i dag, må bare si det! I kveld fikk jeg gått meg en god kveldstur, og nå skal jeg få vasket litt her. I morgen kommer ei venninne som bor i Bergen på besøk, gleder meg masse! Ei venninne som bor i Trondheim, er også i byen, så dette blir tidenes kosehelg med jentemiddag på fredag og bytur på lørdag! Herlige saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. oktober 2011 #566 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tidenes tufs på Luksusfellen i dag, må bare si det! I kveld fikk jeg gått meg en god kveldstur, og nå skal jeg få vasket litt her. I morgen kommer ei venninne som bor i Bergen på besøk, gleder meg masse! Ei venninne som bor i Trondheim, er også i byen, så dette blir tidenes kosehelg med jentemiddag på fredag og bytur på lørdag! Herlige saker Ja, jeg digger Luksusfellen! Han fyren i dag var litt av en tulling, signere kontrakt på leilighet når han ikke eier nåla i veggen... Så koselig med besøk, er det venninner du har kjent lenge? Skal dere på ryes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober 2011 #567 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så koselig med besøk av venninner da!! Kan tenke meg at det blir en bra helg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. oktober 2011 #568 Del Skrevet 19. oktober 2011 Høres ut som en bra helg, kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. oktober 2011 #569 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 24. oktober 2011 Helga var kjempebra! Venninna mi kom på torsdag, på fredag var det fire stjerners middag 2nd edition (MEGET god mat) og på lørdag var det vors og ut. Vi endte opp på Tea Lounge, der var det STAPPA, men ellers koselig. Møtte dessverre ingen hunks I går var det slakk dag på sofaen med søppel-tv før vi lagde pizza på kvelden. Venninna mi dro igjen i dag. Kjipt, men samtidig må jeg innrømme det er litt greit også å være bare meg igjen i den lille leiligheten En skikkelig slitsom dag på jobb i dag. Serveren var nede, og da er det lite vi kan få gjort. Jobbet på spreng for å få ferdig det som skulle inn i dag, og det gikk forholdsvis greit, men det ble overtid. Håper virkelig serveren er oppe igjen i morgen. Nå har jeg spist pitapizza og bare slakker litt i sofaen. Får vel snart sette i gang med noe husarbe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 24. oktober 2011 #571 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres koselig ut med venninnebesøk Av og til er det hyggelig å bare gå på en bar og skravle. Hørte du noe mer fra han gutten du møtte på ryes? Dårlig med hunks om dagen, hvor er det de gjemmer seg hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #572 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres koselig ut med venninnebesøk Av og til er det hyggelig å bare gå på en bar og skravle. Hørte du noe mer fra han gutten du møtte på ryes? Dårlig med hunks om dagen, hvor er det de gjemmer seg hen? Niks, det ble stilt fra han gitt. Skuff altså! Jeg har sendt en del meldinger med en på sukker da. Så det kan se ut som det blir date i nærmeste framtid! Nå har jeg ikke akkurat møtt noen drømmemenn der ennå, men gir enda ikke opp Ellers er det en som jeg har tenkt litt på. En som jeg har snakket med litt på fest før, og som er broren til en kompis. Han var i 30-årslaget forrige lørdag, men det ble ikke så vi snakket noe da. Bare først da jeg skulle dra, da gikk jeg forbi han, han stoppet meg og bare sa "Du, vi må snakkes da!". Så jeg slo av en veldig kort prat med han da, men taxien ventet. Saken er at jeg ikke har noe telefonnummer og han er ikke på face. Så det eneste måtte være å spørre broren hans (som er kompisen min) om kontaktinformasjon. Men er redd det kan bli veldig kleint - jeg vet jo ikke helt hvor interessert jeg egentlig er, jeg bare tenker at han er interessant. Hva tenker dere? Skal jeg foreta meg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. oktober 2011 #573 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres ut som om du har hatt en bra helg!! Hva tenker dere? Skal jeg foreta meg noe? Det skader jo ikke å spørre kompisen din da. Enten sier han ja og gir deg tlfnr hans eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 26. oktober 2011 Overtid i dag. Sliten! Har et stort prosjekt som skal inn i morgen, så jeg jobbet på spreng i hele dag. Håper det roer seg litt snart. Hadde egentlig tenkt meg på trening, men så ble det overtid i stedet Jaja, får prøve igjen i morra. Ellers lite nytt. Liker ikke det kalde høstværet i dag. Men det er jo litt godt å være inne når det regner ute. Skal se på Luksusfellen og ta tidlig i kveld i kveld, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. oktober 2011 #575 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal se på Luksusfellen og ta tidlig i kveld i kveld, tenker jeg Nå tenkte jeg HÆ?! Luksusfellen? Det er jo ikke onsdag. Er det ikke torsdag? Nei.. Det er onsdag. Hm.. Har gått rundt med en torsdagsfølelse i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fersk lærer Skrevet 27. oktober 2011 #576 Del Skrevet 27. oktober 2011 Niks, det ble stilt fra han gitt. Skuff altså! Jeg har sendt en del meldinger med en på sukker da. Så det kan se ut som det blir date i nærmeste framtid! Nå har jeg ikke akkurat møtt noen drømmemenn der ennå, men gir enda ikke opp Ellers er det en som jeg har tenkt litt på. En som jeg har snakket med litt på fest før, og som er broren til en kompis. Han var i 30-årslaget forrige lørdag, men det ble ikke så vi snakket noe da. Bare først da jeg skulle dra, da gikk jeg forbi han, han stoppet meg og bare sa "Du, vi må snakkes da!". Så jeg slo av en veldig kort prat med han da, men taxien ventet. Saken er at jeg ikke har noe telefonnummer og han er ikke på face. Så det eneste måtte være å spørre broren hans (som er kompisen min) om kontaktinformasjon. Men er redd det kan bli veldig kleint - jeg vet jo ikke helt hvor interessert jeg egentlig er, jeg bare tenker at han er interessant. Hva tenker dere? Skal jeg foreta meg noe? Siden du kan få info om broren fra kompisen din så kan også han broren spørre om tlfnr ditt hvis han er interessert i å få mer kontakt med deg. Det tenker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #577 Del Skrevet 27. oktober 2011 Siden du kan få info om broren fra kompisen din så kan også han broren spørre om tlfnr ditt hvis han er interessert i å få mer kontakt med deg. Det tenker jeg da. Det er sant det, men mener du at jeg ikke bør foreta meg noe? Må det være han som tar initiativet liksom? Det tviler jeg litt på at kommer til å skje, nemlig, han er en nokså rolig og sjenert fyr, og jeg tror ikke han har så mange damer på rullebladet, hvis jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. oktober 2011 #578 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor må nå alltid mannfolka ta initiativ? Vi kan vel alle her inne vitne om at det ser ut til å gå særdeles dårlig Du får bare spørre om nummeret selv tenker jeg. Det verste som skjer er at han sier nei til å møte deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #579 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvorfor må nå alltid mannfolka ta initiativ? Vi kan vel alle her inne vitne om at det ser ut til å gå særdeles dårlig Du får bare spørre om nummeret selv tenker jeg. Det verste som skjer er at han sier nei til å møte deg igjen! Enig med deg der, Wolfie! Det går dårlig her i alle fall Fra gammelt av heter det vel at det er mannen som skal ta initiativ, men det er på ingen måte en naturlov! Det bør jo være lov at det skal være kvinnen som jakter på mannen hun vil ha også, right? Men jeg får se om jeg tør å kvinne meg opp. Det er litt flaut også, hvis jeg spør broren hans om nummeret, da blir det sikkert sånn "Ooooh, Vofsi er interessert!" *erte, erte*. Men det takler jeg vel kanskje? Eller? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. oktober 2011 #580 Del Skrevet 27. oktober 2011 Men jeg får se om jeg tør å kvinne meg opp. Det er litt flaut også, hvis jeg spør broren hans om nummeret, da blir det sikkert sånn "Ooooh, Vofsi er interessert!" *erte, erte*. Men det takler jeg vel kanskje? Eller? :gjeiper: Synes ikke du skal bry deg så mye om det. Det er vel den eneste måten du finner ut som han er interessert tilbake eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå