Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kveld har jeg vært på første date med en fra Tinder. Veldig kjekk og hyggelig fyr, så jeg vil veldig gjerne møte han igjen :) Har lyst til å sende ham en melding i morgen, kan vel gjøre det, er ikke innpåslitent det? Huff, jeg blir allerede redd for at jeg skal få avslag - neverending story det der, enten så liker jeg han og han ikke meg, eller omvendt! Skal vel mye til før det blir noe annerledes nå. Huff, nei, nå må jeg slutte å tenke så negativt. Får nå bare ta det som det kommer ...

Sendte du melding til han eller fikk du melding av han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte du melding til han eller fikk du melding av han?

Jeg sendte han en melding i går, og nå har vi avtalt å møtes på lørdag igjen :)

Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennende med tinderdate nr to! Møter liksom aldri noen jeg har lyst til å møte igjen, mens du får full klaff på første forsøk :fnise: hva skal dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte han en melding i går, og nå har vi avtalt å møtes på lørdag igjen :)

Spent!

Så gøy da!! Hva skal dere gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme fra date, og det var veldig veldig koselig! Og jeg sier jo alltid at andre date er det kritiske punktet, det er ofte da det blir altfor kleint til å holde ut, noe som ofte gjør at det ikke blir en tredje. Og siden det ikke blir det, er det vel gjerne fordi jeg da ikke synes fyren er så interessant, noe som gjør at det blir kleint ...

Men det var i alle fall veldig lite kleint i dag. Vi gikk tur nedover langs Akerselva i solskinnet og dro deretter på et utested og spilte shuffleboard - jeg vant :) Dro deretter videre til et annet sted og spiste middag. Han skal opp tidlig på jobb i morgen, så vi ga oss kl.21, men da hadde vi jo til gjengjeld faktisk vært sammen i omtrent seks timer. Lengste daten jeg har vært på i alle fall! Og det ble en liten puss da vi sa hade :P

Jeg liker han veldig godt så langt, og samtalen flyter veldig fint, så jeg synes jeg i alle fall ser potensiale her, selv om det er for tidlig å si. Nå er han borte på jobb i fire-fem dager uansett, så blir nok en liten stund til vi ses igjen (for det håper jeg vi gjør). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så koselig da.. Skjønner hva du mener.. Date nr 2 har ofte mye å si og om det blir en date til. Har dere sendt mld siden daten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen fra en veldig fin tur til Tyskland, der jeg har besøkt en venninne :)

Ankom Frankfurt på fredag, ble litt shopping før jeg og venninna mi joinet vennene hennes for litt vin. Lørdag dro vi til Köln, som også var kjempefint, før vi tok litt sightseeing i Frankfurt og slappet av i sola i går. Spiste middag på afrikansk restaurant, noe som var kjempeartig! Gulvet var dekket av sand, og vi spiste med hendene.

Veldig bra tur, og veldig koselig å se venninna mi igjen! Heldigvis kommer hun hit til 17. mai, så det blir ikke så lenge til vi ses igjen.

Nå er klesvasken satt på, og jeg tror jeg skal slumre litt før jeg skal ut på joggetur og deretter få handlet litt. Fant ut at det er bare 7 jobbedager igjen til påske, kommer til å gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med helgetur da!! Köln er en fin by. Kun vært på flyplassen i Frankfurt. Kanskje litt varmere i Tyskland enn i Norge og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fire jobbedager igjen til påske nå, hurra for det :)

Passe stille på jobb om dagen, så jeg passer på å gå litt tidlig når jeg kan. I helgen skal jeg hjelpe en venninne med å flytte, så skal jeg treffe han daten igjen på lørdagskvelden :)

Er imidlertid litt usikker på hva vi skal finne på, vet ikke om han kommer til å foreslå noe, men jeg vet ikke om jeg kanskje bør foreslå noe?

Jeg har vurdert å be ham på middag her, lurer på om det er på tide med en hjemmedate? Ikke at jeg kommer til å hoppe til sengs med han, det har jeg tenkt å vente litt til med, men om det blir litt kyss og kos, er det greit ;)

Føler jeg begynner å bli litt nervøs, er ikke så god på denne datinga, jeg! Jaja, det har nå vært veldig koselig å henge med han hittil, så koselig blir det sikkert uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal invitere han på middag jeg, hvis du har lyst. Jeg synes ofte det blir litt kleint i lengden med "utedater" også, man er jo gjerne mer avslappet hjemme, kan lage middag samme og se en film, liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke hjemmedate, siden han foreslo teater før jeg fikk sagt noe :P

Så det ble teater og en tur på pub etterpå. Veldig veldig trivelig :) Han fulgte meg også hjem etterpå, og det var kooooooselig. Lurer på om jeg kanskje begynner å bli litt betatt ...!

Fint vær i dag, jeg og en venninne har gått tur, gått på kafe og laget middag hos henne. Jeg er imidlertid kjempetrøtt og legger meg nok faktisk om ikke altfor lenge. Tre dager igjen til påskeferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske, Vofsi!!

Hva så dere? Så koselig da!! Når skal dere møtes igjen da?

Var på improvisasjonsteater. Helt utrolig morsomt, jeg lo så jeg grein, anbefales virkelig!

Vi var faktisk på middag og kino i går igjen. Så 12 Years a slave. Bra, men fæl film.

Nå skal han jobbe hele påsken, mens jeg skal hjem til foreldrene mine på fredag. Men jeg tror og håper at vi ses igjen over påske :)

Endelig ble det påskehelg på meg også nå. Begynner med venninnemiddag her i kveld, i morgen skal jeg ha spillkveld med noen venner, så reiser jeg hjem til mamma og pappa på fredag og blir noen dager. Gooood påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...