Gå til innhold

Cardigan is going down!


cardigan

Anbefalte innlegg

Hjelp... for en kjip påske matmessig.. har spist i dagsvis. og lagt på meg, det er ingen tvil om det. Nå starter det skikkelig opp igjen!

Åhh.. er så sur nå at jeg skriver litt senere heller. Legger inn vekt i morgen, selv om det ikke frister å se fakta... :kjefte:

Step i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner dagen med å GÅ til jobb. Litt kjedelig, men må til. Veiedag i dag og det var + 1 kg. Og den vil ja ha vekk fortest mulig så jeg kan starte der jeg var før påsken startet.

Step og styrke i kveld tenker jeg.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en dårlig opdateringsuke for min del her i dagboka. Datt liksom litt av lasset i påsken og mistet motivasjonen til å skrive her.

Jeg har jobbet hardt med å komme til der var jeg var før påske og i går var jeg på plass igjen ca:

62,8 kg.

Neste delmål er 60 kg.

Treningsplan for neste uke:

Mandag: Step og styrke (blir muligens en annen time)

Tirsdag: Step

Onsdag: Fri

Torsdag: Spinning

Helgen skal underholdes av kaker :/ lørdag er det selskap og søndag konfirmasjon. Overlever vel det også! :) Sambo er i allefall fornøyd med framgangen til nå :yvonne:

I dag skal jeg prøve å legge inn en treningsøkt siden det ble en del godteri og popcorn i går! LØrdag er en fiiin dag ;)

Har også byttet ut navnet på dagboken min. Jeg jobber jo mot mer en bare bikinikroppen 2011 :)

Ha en finfin søndag alle og kom gjerne med litt eksta motivasjon til en stakkar som trenger litt å leve på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Synes du er flink jeg, det vil jo alltid gå litt opp og ned! Stå på, sokken heier på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, godt å høre :smilyblomst:

Liker nicket ditt, jeg elsker sokker, haha.. :)

Her er det strålende vær og jeg vurderer en gå/joggetur på 8 km :) Vurderer.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen på 8 km ble gjennomført i dag tidlig. Og mens jeg liksom var på topp så tok jeg mer en jogge(og litt gå)tur på 7 km i kveld :)

HERLIG søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manner meg opp til step og styrke time i dag. Dørstokkamila er laaaang i dag!

Men jeg skal klare det..

Mitt nye "problem" er at jeg skal starte å trene aleine, for treningsvennen min flytter fra byen. Har mange andre venninner som trener men de trener på andre sentre i byen, og helt andre ting enn det jeg liker å trene.

SÅ nå er det bare å få motivasjonen opp til aleinetrening. Har vært så greit med venninne da jeg følte at jeg fikk være litt sosial også, siden trening tar en del av kveldene i uken. :tristbla:

Føler også at jeg har komt til ett punkt der jeg føler jeg aldri kommer til å gå ned mer, men det må jeg bare slutte med. Jeg har også hele tiden lyst på brød og så lurer hjernen min meg med å påstå at det er det eneste jeg kan bli helt mett av for tiden. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Nei har ikke det. Har ett litt anstreng forhold til mat, men får god hjelp av sambo, som har god peiling på området.

Prøver å manne meg opp til Step i dag. Har ligget på sofaen i mange timer, sovet litt og vært helt sløv, på en tung måte. Liten matlyst og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i går: 62,3 kg :D mindre enn før påsken! Im back in bissnis! Lite trening de to siste dagene pga beinhinnebetennelse. Kaker på lørdag og søndag. Skal prøve å kontrollere meg :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg ikke er flink til å skrive i dagboken lenger. Og sånn har det vært siden etter påske. Akkurat som om jeg ikke finner motivasjonen til å skrive lenger, og jeg tror det kommer av at vekten har stått sånn passe stille i det siste. Den går sakte nedover men jeg føler meg bare slaffsete over magen for tiden. Og det er jo rart, for den ser egentlig bedre ut nå en ever. Men enda en lang vei å gå. Jeg som alltid har trodd at etter minus 5 kg eller noe slikt så skulle jeg liksom se såå bra ut. Hallo, hvor er begrep om kg da? :P Fatso me.. Meen nærmer seg minus sju kg og for hele tiden komplimenter på det så noe må da vær bra.

Nå skal jeg bort på step og styrke trening, sliter med motivasjonen gjør jeg enda. Men må bare se lyst på det og håpe at jeg er fornøyd når bikinien skal på i juni når jeg reiser til rhodos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner bare ikke motivasjon til å trene lenger. Spinning er kjedelig, og nesten alle timer er vonde for leggene mine.. gørr :tristbla:

Startvekt 23 februar 2011: 68,7 kg

Nåværende vekt 12 mai: 61,8

wiii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener alene, men jeg liker det igrunnen bedre enn å trene med andre jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske jeg også syntes det :)

Men nå skal vi flytte og så kanskje vi finner en leilighet som ligger nærmere sentrene til venninnene mine :)

Nå skal jeg ut å gå tur med en venninne, har tatt på meg treningsklær, slik at jeg kanskje finner motivasjonen til å gå å trene etterpå. Jeg var ute en tur med en venninne på fredag og popcorn og brødmat i går. Så kanskje jeg får lysten til å trene litt også, det hadde vært fint ;)

Jeg har vært å trent 3 ganger denne uken, jeg hadde satt meg som mål å ha 4 ganger. Jeg vurderer å høyne til 5 ganger i uken, men da føler jeg at jeg ikke gjør noe annet enn å jobbe og trene. Men igjen så har jeg ikke barn eller noe så det er nok av tid. Dilemma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...