Gå til innhold

Cardigan is going down!


cardigan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra! Er bare å stå på det, jeg er også på jakt etter sommerkropp.. :fnise: Så her går det i gåturer, joggeturer, bakkeintervall og litt styrketrening som jeg gjør på gulvet hjemme!

Akkuratt samme her!

Så flinke folk er :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si det til noen men jeg veide meg i daaag også... Jeg var bare nødt å sjekke etter helgens store krise 1,5 kg opp :sjenert: Nå veide jeg 63, 7 :D såå nå skal jeg offisielt aldri veie meg i helger mer :)

Om det blir trening i dag er en annen ting. Jeg har ikke sovet ett sekund i natt ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme TR :P godt å vite at om en uke er det over!

Nå har jeg akkurat komme hjem fra en Jogge/gå-tur på 8 km :) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen og venter på at jeg skal på step i kveld :)

Det er faktisk veldig gøy, det er en tvist av dans i det også :)

Og såå frustrerte fruer med god samvittighet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at dere vil følge med :) skal innom deres bøker også!

Offisiell veiedag i dag: 63,5

Startvekt 23 feb 2011: 67,8

-5,3 kg

Kjempe fornøyd!! :D

Jeg hadde planer om å gå ned 5 kg innen 1 mai og jippi!! En måned før klarte jeg det jo! Feiret med en atkins bar.

Neste mål er.. Vekta er ikke sååå viktig lenger på ett vis, eller jo... Vertfall 60 kg eller mindre, vil at magen skal minske litt. Tjukkemagen min <3

Ellers er der samboerens bursdag så her i hus skal det feires med funlight gelé med wild berries smak :)) NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å slafser i meg en jordbærproteinshake som jeg har laget med blender :) Greit som hverdagskos, når d gjelder smak. Smaker skremmende likt en jordbærmilkshake. Neste gang skal jeg prøve med blåbær, er egentlig litt mer glad i det :)

Så hopper jeg i dusjen før jeg slenger med inn i senga med en god bok :)

Natta! Håper noen har hatt en mer effektiv dag en meg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere vil følge meg :) og ja, gelén er snop!

I skrivende stund sitter jeg her i treningsklærne og psyker meg opp til dobbeltime - elixia power og xycling 40 min! Sofaen frister sykt i kveld, meeen det gjør jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at dere vil følge meg :) og ja, gelén er snop!

I skrivende stund sitter jeg her i treningsklærne og psyker meg opp til dobbeltime - elixia power og xycling 40 min! Sofaen frister sykt i kveld, meeen det gjør jo Også bikinikroppen 2011 ;)

Burn some fat! Haha

Ha en fin kveld alle sammen, håper dere også får tid til enn oppfriskende økt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig tenkt å trene i dag etter jobb, men var så sliten etter i går. Og så har jeg fått senebetennelse i håndleddet mitt også (har kronisk) så jeg bestemte meg for å bare slenge meg på sofaen. Nå angrer jeg da, for jeg stappa innpå nesten en hel pose meg tortillachips :sjenert: OG

ett lyst horn... what??

I morgen blir det ut med utdrikkningslaget og søndag blir garantert sløvedag. Ikke en bra helg for å si det sånn! Men men, man må jo ha det gøy også, jeg er jo tross alt ung og må nyte livet en gang i blant også :)

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAG :) Ukas beste og mest utfordrende dag!

Skal snart stelle meg og avgårde til sumobryting. Hadde en liiiten plan om å trene i dag, men våkna med sår hals og tett nese så da gadd jeg rett og slett ikke :sjenert:

I dag blir en knall kjekk dag!!! :D

Håper dere finner treningsgleden i dag! Og brenner av noen kcal for meg også :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går ble det en flaske vin, to cider og to drinker. :sjenert: Er sååå sliten i dag! Men klare aldri sove helt ut når jeg har vært ute. Er helt pottetett i nesen i dag også. Hurray…

Ser når fram til å bytte ut chipsen med havregrøt og knekkebrød, men det skjer nok ikke i dag. I love dagenderpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken som var var ok når det gjaldt trening.

Mandag jogget jeg/gikk fort 8 km rundt ett vann istedet for egentrening på elixia. Onsdag ble det ingen spinning og fredag/lørdag skippet jeg egentrening for jeg er så tett i nese og sår i halsen.

I dag er jeg laaaaat og stapper innpå med drittmat.

Treningsplan uke 14

Mandag: Step 30 min og elixia shape 30 min, eller evt bodypump og spinning

Tirsdag: Step

Onsdag: Gå tur ca 50 min

Torsdag: Bodypump og spinning

Og så prøve å få til en økt i helgen.

Påsken nærmer seg og da reiser jeg hjem til familien, da er det ikke lett å holde vedlike trening, så blir nok noen treningsfrie dager da, derfor vil jeg være flink på forhånd så det slipper å gå så gale da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Du kan jp prøve å gå litt turer i påsken? Synes du er flink jeg, dagenderpå har man lov til å pleie seg selv litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte å gå litt turer i påsken :) Sånn at jeg slipper å komme helt ut av det. Greit å få litt mosjon selvom det er ferie :)

Ja, dagenderpå mååå jeg spise usunt, ett knekkebrød frister liksom ikke pittelitt en gang :popcorn:

Gleder meg til å komme på rett spor igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...