Gå til innhold

Cardigan is going down!


cardigan

Anbefalte innlegg

Off som jeg har skeiet ut i dag.. Fy meg!

LOFF i lange baner og uten skam når jeg sitter å spiser helt alene. Jeg har vært overmett i mange timer og er helt uggen i luggen.

GLEDER meg til i morgen når alt er vanlig igjen.

Jeg har nettopp satt meg ett nytt delmål, 5 kg til juni. DET skal jeg klare!

All motivasjon mottas med stooor takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Jeg har hatt spisehelg, vi har vært bortreist og jeg har både spist godis og drukket brus :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker sånne helger :/

hvertfall for min del, for jeg syns liksom jeg har kasta vekk en hel uke frem til sommeren.

Men men nå er det mandag igjen og jeg føler meg litt bedre, men veide meg i dag tidlig og det va 0,4 opp. Neste helg blir treningshelg for min del, null alkohol :) Selv om jeg har en venninne som vil ha meg med ut, meeen må se om jeg ikke må skuffe henne. :tristbla:

Sitter å manner meg opp til spinning, blir ikke body pump da jeg har en kronisk senebetennelse i håndleddet som bestemte seg for å komme nå. Haha tenk at jeg har spist så masse i helgen, og drukket alkohol, slik at når mandagen kommer så er jeg helt uttafor. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så koselig :) Nå måtte jeg smile :hjertesmil:

Nå har jeg gått 8 km i rask gange istedetfor spinning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Nå måtte jeg smile :hjertesmil:

Nå har jeg gått 8 km i rask gange istedetfor spinning :)

Så flink du er :duskedame: Hvor lang tid bruker du på å gå 8 km raskt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker 1 time og 15 min, kunne nok gått fortere men farten sakner automatisk litt når vi går å skravler :)

I dag skal jeg på step. Litt greit at treningen begynner seint om kvelden også, slipper liksom å haste slik fra trening til jobb :)

Trooor jeg dropper veiedag i morgen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er helgen her atter en gang :))

Denne helgen skal være alkoholfri, og frotsefri. Jeg skal jobbe hardt med å gå ned denne uken.

I dag veide jeg 63,1 kg. Jeg har gått ned 5,6 kg siden 23 februar og er kjempe fornøyd med det. Nå håper jeg at magen snart kan begynne å jevnes litt så jeg kan gå med bikini uten å grine innvendig.

Og så hadde det vært kjekt å gå ned 0,4 kg til neste onsdag slik at det er 6 kg i minus. Det hadde vært en kjempe motivasjon for meg! Og så hadde det "bare" vært 4 kg igjen til sommeren så hadde det vært 10 kg minus :popcorn:

I går ble det ingen trening på meg. Jeg sliter med å hemoroider(grunnet hard mage i en periode) og har startet på salve. SÅ her gjelder det å ha kostholdet under kontroll viss jeg skal gå ned i vekt. Blir nok en/to gåturer på 8 km i helgen viss det holder seg sånn det er nå.

Målet mitt er å drikke masse vann, og for meg som sjeldent er tørst er dette en utfordring! Noen råd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom og sier hei :vinke:

Syns du er kjæmpefling, og den bikinokroppen kommer nok snart skal du se=)

Ang. vanndrikking, jeg slet med å få i meg nok drikke da jeg spillte håndball. Var så ille at jeg måtte avbryte kamper pga svimmelhet osv=/ Fikk aldri til å drikke nok. Det endret seg ikke før jeg begynte å slurpe brus dag inn og dag ut :fy_fy: Etter å ha lagt på med X mange kilo,så byttet jeg ut brusen med vann. Går enda å slurper dag inn å dag ut, men med vann i glasset:D

Har en vannflaske på jobb, og et halvlitersglass hjemme. Det som er viktig for meg er å bytte ut vannet OFTE. Kaldt frisk vann er jo myye bedre en romtemperert vann=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips :)

Jeg skal prøve å ha en karaffel med vann i kjøleskapet, for når du sier det så er det best med kaldt friskt vann :) Må virkelig få til dette med vann. Men du sier også noe om svimmelhet? Jeg har siden jeg begynte å gå end i vekt merket at jeg kan bli fort svimmel under f,eks bodypump og hardtreninger. Kanksje det e for jeg drikker så lite? For matmessig så spiser jeg riktig og jeg sulter meg ikke :)

Goal: Drink water!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips :)

Jeg skal prøve å ha en karaffel med vann i kjøleskapet, for når du sier det så er det best med kaldt friskt vann :) Må virkelig få til dette med vann. Men du sier også noe om svimmelhet? Jeg har siden jeg begynte å gå end i vekt merket at jeg kan bli fort svimmel under f,eks bodypump og hardtreninger. Kanksje det e for jeg drikker så lite? For matmessig så spiser jeg riktig og jeg sulter meg ikke :)

Goal: Drink water!! :rope:

Svimmelhet kommer nok av får lite drikke ja. Er fryktelig viktig å drikke nok=) Men vet så godt at den kan være et slit. Er blitt mer eller mindre en vane for meg nå, går å smådrikker hele dagen. Første jeg gjør når jeg våkner et å få i meg et stor glass kaldt vann,samme før jeg legger meg=)Og pluttselig så har jeg fått i meg flere liter iløpet av en dag:D:D Går også ann å ha litt sitron/lime el i vannet for å få litt smak=) Du får d nok helt sikkert til skal du se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får det nok til med litt innsats :)

Skal prøve å begynne dagen med ett stort glass vann jeg også! :jepp:

Ønsker deg en goood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[..]

Målet mitt er å drikke masse vann, og for meg som sjeldent er tørst er dette en utfordring! Noen råd? :)

Hei, Cardigan!

Jeg har hatt samme problem som deg. Dvs, for meg er det mest glemsomhet. Jeg løste det ved å finne meg en fin 1/2 liter drikkeflaske, og festet fire strikk på den. Hver gang jeg hadde drukket opp vannet i flaska, flyttet jeg en strikk lengre ned og fylte opp flaska igjen. På den måten så jeg hele tiden hvor mye jeg hadde husket å drikke den dagen. Jeg varierte også med å drikke mye på en gang og små slurker om gangen til jeg fant det som passet meg best.

Kaldt vann syns jeg er definitivt best :jepp: så jeg lærte å drikke forholdsvis fort. Dessuten varierte jeg med en sitronskive eller mynteblad i vannet...

Vann er veldig viktig! Også for forbrenningen under trening, så det er en fin vane, ja :jepp:

Lykke til, og ha en god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og råd :)

Ironisk nok så har jeg bare drukket en boks med pepsi max og litt av en halvliterflaske.

(Jeg drikker sjeldent brus) Sååå det sier jo litt bare om hvor vanskelig jeg har det med å få i meg veske. Brusen har jeg kun drukket for jeg var på besøk hos en venninne.

Ellers er helgen startet og automatisk har søtsuget også slengt seg på.

Har spist to poser med snack a jack, en atkins bar, en grov baguett og havregryn med kanel på i dag. Proteinpulver har jeg helt glemt ut men temkte å lage med en shake senere med blåbær i blenderen :)

A lazy day in this house :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh herlig dag! Startet med en runde shopping :rodmer: Så fikk jeg ryddet litt skrot og sånn. Så satte jeg meg ned og bare... stikker på trening også jeg! Ahh liker når motivasjonen plutselig slår til :D

Nå blir det en rolig kveld videre :) Har handlet inn en atkinsbar, (har allerede slengt innpå to poser snack a jack) og en pepsi max for kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter her og lurer på hvordan jeg skal få påsken til å gå sin gang uten at jeg kommer hjem og sprenger hele vekten :sjenert:

Jeg skal i ett selskap, være med lillesøstrene mine, (det innebærer kafébesøk som regel), jeg skal på tre jentekvelder. Og ja, jeg må bare begrense meg, meeen åååh, det er såå kos å være hjemme å slappe av å bare gi litt f... :) Men må sette fra meg bilen litt og gå til steder jeg skal osv. Trille tur med minste søsteren min (ja det er 23 år mellom oss, og det er jeg som er den som kom tidlig, ikke hun som kom sent til verden) ;P

Jeg skal ha med meg proteinshake, knekkebrød og havregryn og bare bite i det sure eple og prøøøve å ikke ta helt av :P jeg gidder seriøst ikke gå opp 2 kg, for å så sette i gang på ny... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært helt super :) Jeg har klart å la vær overspise denne helgen!

Og så veide jeg meg i dag og JIPPI, jeg kan skimte 62 tallet :D (selv om det bare var 62,9 så.... :sjenert: ) Men for meg så er dette stort!!:) (0,2 fra å ha gått ned 6 kg)

Jeg må bare nevne at jeg var hos en venninne i går og så på litt bilder fra noen år tilbake. OG halloo så mye jeg har lagt på meg uten å merke det!! Før gikk jeg i vanlige topper uten at det bulte over alt, og uten å ha registrert det sår vekten bare skytt i været. Det var i allefall en stor motivasjon for meg å se hvordan jeg ser ut UTEN bule mage :popcorn:

I dag skal jeg gå 8 km turen min :)

Treningsuken som gikk:

Mandag: Tur 8 km

Tirsdag: Step

Onsdag: Tur 8 km

Torsdag: Syk

Fredag: Fri

Lørdag: Spinning

Søndag Tur 8 km

Jeg var kjempe nær å ta meg en fri helg fra trening men jeg angrer ikke ett sekund nå :)

Nå har jeg to arbeidsdager igjen før påskefriii :)

Mandag: easy step 30 min + elixia shape

Tirsdag: easy xycling + elixia shape

Så får jeg håpe jeg finner tid til litt mosjon når jeg er hjemme. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk nettopp opp for meg at jeg ikke får tid å trene verken i dag eller i morgen! Kvelden må brukes på å pakke og vaske leiligheten før påskeferie og i morgen reise vi rett etter heg er ferdig på jobb.

I dag har jeg spist litt brød og en is. Isen har bare 80 kcal så jeg tar det ikke så tungt. Måtte jo feire at jeg har gått ned 6 kg :D wooh!! 4 kg til hvertfall, så må jeg se om jeg begynner å ligne noe :) Tror det må holde med 4 kg, og så etter det; mye fokus på mage og rygg trening!

Nyyydelig vær i dag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist meg fordervet i påsken. På tirsdag får jeg bare sette i gang igjen. Skal bli tungt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...