Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Hva med hun som har gått på byen hver helg og har hatt seg med 50 ulike, tilfeldige menn i løpet av 3 år?

Jeg vil tro at å ha et ryddig forhold til sex på den måten som ts har er bedre enn å gi seg hen til gud og hverman bare for å...gjøre det.

Folk som har ons er helt annerledes og kan ikke sammenlignes. Da er det snakk om to likeverdige og samtykkende personer som har sex, og den ene må ikke betale for en tjeneste og den andre mottar ikke penger for det.

Og tror ikke det er så mange som har sex med såå mange på et år bare for å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med hun som har gått på byen hver helg og har hatt seg med 50 ulike, tilfeldige menn i løpet av 3 år?

Jeg vil tro at å ha et ryddig forhold til sex på den måten som ts har er bedre enn å gi seg hen til gud og hverman bare for å...gjøre det.

NEI!

Fordi det er to vidt forskjellige ting! De kan IKKE sammenlignes. Selv om en jente har hatt seg med mange har hun ikke krevd penger, solgt kroppen sin for at menn skal stikke pikken i henne! Hun har gjort det fordi hu har lyst. INGEN har lyst å selge kroppen sin! Spiller ingen rolle hvor mye TS glorifiserer det å være hore, det er ikke sant det hu skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har ons er helt annerledes og kan ikke sammenlignes.

Selvsagt kan de det. Det er ganske mange gifte menn og kvinner som drar på byen for å finne seg et gratis one night stand,

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan de det. Det er ganske mange gifte menn og kvinner som drar på byen for å finne seg et gratis one night stand,

Tar ons`en betalt for sexen???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

Fordi det er to vidt forskjellige ting! De kan IKKE sammenlignes. Selv om en jente har hatt seg med mange har hun ikke krevd penger, solgt kroppen sin for at menn skal stikke pikken i henne! Hun har gjort det fordi hu har lyst. INGEN har lyst å selge kroppen sin! Spiller ingen rolle hvor mye TS glorifiserer det å være hore, det er ikke sant det hu skriver!

DU VET INGENTING OM DET ER SANT HVA JEG SKRIVER!! KJENNER DU MEG BEDRE EN JEG KJENNER MEG SELV?! BARE FORDI DU IKKE KAN SE FOR DEG AT NOEN KAN LIKE Å SELGE SEX BETYR IKKE DET AT VI IKKE FINS! JEG LIKER Å SELGE SEX, OM DU IKKE TROR PÅ MEG, OM DU TROR AT IKKE ALLE SOM HAR LIKE SYNSPUNKT SOM DEG, JA SÅ ER DET FAKTISK DITT PROBLEM!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hadde man kunne legalisert bordeller, så hadde det ikke vært lovbrudd, men pga mennesker som deg kommer det aldri til å bli realisert. Da kunne jenter som solgte sex frivillig arbeidet trygt og betalt sin skatt til staten.

Eller kanskje det yrket bare ikke burde fantes i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

DU VET INGENTING OM DET ER SANT HVA JEG SKRIVER!! KJENNER DU MEG BEDRE EN JEG KJENNER MEG SELV?! BARE FORDI DU IKKE KAN SE FOR DEG AT NOEN KAN LIKE Å SELGE SEX BETYR IKKE DET AT VI IKKE FINS! JEG LIKER Å SELGE SEX, OM DU IKKE TROR PÅ MEG, OM DU TROR AT IKKE ALLE SOM HAR LIKE SYNSPUNKT SOM DEG, JA SÅ ER DET FAKTISK DITT PROBLEM!

Merkelig hvordan du hisser deg opp. Føler du deg skitten og ekkel nå? Dårlig samvittighet kanskje? Er det nå så frivillig som du påstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det yrket bare ikke burde fantes i det hele tatt.

Vel det finnes og vil alltid eksistere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan du hisser deg opp. Føler du deg skitten og ekkel nå? Dårlig samvittighet kanskje? Er det nå så frivillig som du påstår?

Jeg er DRITTLEI av folk's fordommer mot oss prostituerte! Nei, jeg føler meg ikek skitten og ekkel nå, og JA, for n'te gang, det ER FRIVILLIG! Jeg hadde ikke gjort det om jeg IKKE likte det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Vel det finnes og vil alltid eksistere.

Det er jo de frivillige prostituerte sin feil det. De oppfordrer jo til at det skal fortsette. Ting kan faktisk endre seg om man forsøker å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU VET INGENTING OM DET ER SANT HVA JEG SKRIVER!! KJENNER DU MEG BEDRE EN JEG KJENNER MEG SELV?! BARE FORDI DU IKKE KAN SE FOR DEG AT NOEN KAN LIKE Å SELGE SEX BETYR IKKE DET AT VI IKKE FINS! JEG LIKER Å SELGE SEX, OM DU IKKE TROR PÅ MEG, OM DU TROR AT IKKE ALLE SOM HAR LIKE SYNSPUNKT SOM DEG, JA SÅ ER DET FAKTISK DITT PROBLEM!

Du vet at du kan skru av og på caps locken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg er DRITTLEI av folk's fordommer mot oss prostituerte! Nei, jeg føler meg ikek skitten og ekkel nå, og JA, for n'te gang, det ER FRIVILLIG! Jeg hadde ikke gjort det om jeg IKKE likte det!

Ja bare fortsett å fortell deg selv det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har ons er helt annerledes og kan ikke sammenlignes. Da er det snakk om to likeverdige og samtykkende personer som har sex, og den ene må ikke betale for en tjeneste og den andre mottar ikke penger for det.

Og tror ikke det er så mange som har sex med såå mange på et år bare for å gjøre det.

Frivillig prostitusjon, Betty. Frivillig.

Og det var snakk om tre år, ikke ett. Rett skal være rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bare fortsett å fortell deg selv det.

Takk det skal jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig prostitusjon, Betty. Frivillig.

Og det var snakk om tre år, ikke ett. Rett skal være rett.

Betty forstår ikke ordet "frivillig" , for det stemmer ikke overens med hennes synspunkter. Det er så vanskelig for henne å forstå at ikke alle tenker som henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du kan skru av og på caps locken?

Tom for argumenter nå ja?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Betty forstår ikke ordet "frivillig" , for det stemmer ikke overens med hennes synspunkter. Det er så vanskelig for henne å forstå at ikke alle tenker som henne.

Ja det påstås jo at noen kvinner bruker burka frivillig og. Tror jeg på det? nei. Tror jeg på at prostituerte gjør dette 100% frivillig selv om de sier det? Nei. Tror jeg de har valgt dette yrket fordi de har dårlig selvbilde eller har fått et feil forhold til sin egen seksualitet? Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det påstås jo at noen kvinner bruker burka frivillig og. Tror jeg på det? nei. Tror jeg på at prostituerte gjør dette 100% frivillig selv om de sier det? Nei. Tror jeg de har valgt dette yrket fordi de har dårlig selvbilde eller har fått et feil forhold til sin egen seksualitet? Ja

Fordomm etter fordomm etter fordomm, stakkars stakkars deg som har så grasalt med fordommer mot andre. Har du i det hele tatt venner? Eller er de ikke gode nok for deg fordi de kanskje ikke er enig i absolutt alt? kanskje er JEG venninnen din som selger sex i smug.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!

Fordi det er to vidt forskjellige ting! De kan IKKE sammenlignes. Selv om en jente har hatt seg med mange har hun ikke krevd penger, solgt kroppen sin for at menn skal stikke pikken i henne! Hun har gjort det fordi hu har lyst. INGEN har lyst å selge kroppen sin! Spiller ingen rolle hvor mye TS glorifiserer det å være hore, det er ikke sant det hu skriver!

Det er ikke sant fordi..du ikke tror henne? :klo:

Å selge kroppen sin, ta betalt, ikke ta betalt. I praksis så blir det jo akkurat det samme. Om du går på byen hver helg for å finne deg et nytt mannebein, eller om du avtaler møter med faste kunder som du stoler på, du ender jo opp med sex uansett. :vetikke:

Endret av Guriane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden TS har laget heter: Hvortor er frivillig prostitusjon dårlig?(merkelig formulering men...)

Vi kommer med svar og kritikk, også får vi dritkjeft...TS takler tydeligvis sannheten særdeles dårlig stakkar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...