Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Folk kritiserer stadig vekk både sexselgere og sexkjøpere. Selv har jeg solgt sex i over 1 år FRIVILLIG og har enda til gode å oppleve noe horribelt og unormalt. Det er godt betalt og jeg kan glatt tjene 30 000 uten å måtte skatte av det i måneden :)

Det som er dårlig er jo atte... Hvor er selvrespekten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er dårlig er jo atte... Hvor er selvrespekten din?

Hvor er selvrespekten til de som har seg rundt i hytt og pine, _uten_ og ta seg betalt?

Sex er sex, penger eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvor er selvrespekten til de som har seg rundt i hytt og pine, _uten_ og ta seg betalt?

Sex er sex, penger eller ikke.

De har iallefall sex for egen gledes skyld og er ikke en salgsvare som bare har sex for å yte service..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kritiserer stadig vekk både sexselgere og sexkjøpere. Selv har jeg solgt sex i over 1 år FRIVILLIG og har enda til gode å oppleve noe horribelt og unormalt. Det er godt betalt og jeg kan glatt tjene 30 000 uten å måtte skatte av det i måneden :)

Kan jeg spørre bare av nysgjerrighet hvordan du følte deg de første gangene du prostituerte deg? hvor mye tok du i betaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre bare av nysgjerrighet hvordan du følte deg de første gangene du prostituerte deg? hvor mye tok du i betaling?

Jeg følte meg vel egentlig bra. Tok 2000 for ett vanlig ligg. Lettjente penger samtidig som jeg hadde helt grei sex :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har iallefall sex for egen gledes skyld og er ikke en salgsvare som bare har sex for å yte service..

Jeg nyter mye glede av enkelte av sexkundene mine kan jeg fortelle deg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke ned på folk som velger å selge seg selv helt frivillig. Det er deres valg.

MEN jeg ser ned på folk som ikke betaler skatt. Det er uærlig og urettferdig at enkelte sniker seg unna med det. Her betaler vi skatt slik at vi kan få de godene vi har her i Norge, og så er det enkelte som nyter disse godene uten å gi noe tilbake til samfunnet. :snurt:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på folk som velger å selge seg selv helt frivillig. Det er deres valg.

MEN jeg ser ned på folk som ikke betaler skatt. Det er uærlig og urettferdig at enkelte sniker seg unna med det. Her betaler vi skatt slik at vi kan få de godene vi har her i Norge, og så er det enkelte som nyter disse godene uten å gi noe tilbake til samfunnet. :snurt:

hadde prostitusjon vært lovlig og blitt omgjort til yrke så kunne jeg ha betalt skatt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har iallefall sex for egen gledes skyld og er ikke en salgsvare som bare har sex for å yte service..

Og hva sier deg at Luksusprostituerte ikke gjør det for gledens skyld?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter mye glede av enkelte av sexkundene mine kan jeg fortelle deg ;)

Kanskje jeg har en kamerat som har vært hos deg? For noen år siden. Han kom iallfall på jobb med ett stort lykkelig smil, og mente at hun som betjente han hadde hatt en fin kveld på jobben.

Jeg synes at gutter som vil ha ons gjør noe mer etisk høyverdig dersom de går til deg i stedet for å lure ei dame på byen.

De fleste yrker er hyggelige, dersom man har hyggelige kunder.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dårlig er jo atte... Hvor er selvrespekten din?

Selvrespekt. Jeg har ett annet yrke. Og yrkesstolthet. Jeg er stolt når jeg har levert ting som er gledelig for mine kunder. Jeg vet om aksjemeglere som gjør det motsatte. De gjør sine kunder fattigere, og stikker av med en fet provisjon. At en prostituert har lavere status enn enn lur aksjemegler med fet bil og bolig strider iallfall mot mine verdier.

Problemet med å handle prostitusjon er vel at man vanskelig kan vite at man ikke støtter opp om mafia og tvilsomheter.

Jeg er imidlertid ingen ekspert på dette. Jeg mangler brukererfaring.

Det største problemet for de gode prostituerte er vel hva de andre tenker og sier. Baksnakking og manglende status i nærmiljøet. Dette er såpass alvorlig at jeg fraråder folk å drive med prostitusjon. Det blir veldig negativ på en cv, og kan slå tilbake dersom man går inn i politikk, og kan bli ett problem i forhold til mange karrieremuligheter.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kritiserer stadig vekk både sexselgere og sexkjøpere. Selv har jeg solgt sex i over 1 år FRIVILLIG og har enda til gode å oppleve noe horribelt og unormalt. Det er godt betalt og jeg kan glatt tjene 30 000 uten å måtte skatte av det i måneden :)

Jeg synes det er helt greit, så lenge du trives med det :)

Men hvor finner du kunder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg ts!

En av mine venninner jobbet også med dette i et år. Hun har aldri hatt en eneste kjønnsykdom fordi hun er religiøs med kondombruk (bruker det til og med under oralsex - hvor mange av dere andre gjør det?). Hun velger klienter selv, kun de hun ellers kunne tenke seg å ha sex med. Hun betaler til og med skatt! Hun stortrives med jobben sin, er åpen om det med sine venner og har det bra på alle måter.

Det som derimot plager henne er at folk automatisk trekker slutninger mellom hennes yrke og nivå av selvrespekt. Hun tør å gå mot strømmen og samfunnets forventninger om hva en kvinne skal være. Hun tør å uttrykke sin egen seksualitet og ha sex fordi hun har lyst, ikke fordi hun må. Hun tør å ha den type sex hun selv ønsker å ha uten å la samfunnets begrensninger på hva "ordentlige piker" skal gjøre hindre henne.

Vær bare forberedt at det kan ha sin pris med tanke på intimitetsproblemer osv, men de kan ofte fikses opp i de også. Kos deg og nyt livet mens du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt greit, så lenge du trives med det :)

Men hvor finner du kunder?

Som oftest via nettet. de blir som regel faste kunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Og hva sier deg at Luksusprostituerte ikke gjør det for gledens skyld?

At de gjør det for penger. At det er jobben deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Kanskje jeg har en kamerat som har vært hos deg? For noen år siden. Han kom iallfall på jobb med ett stort lykkelig smil, og mente at hun som betjente han hadde hatt en fin kveld på jobben.

Jeg synes at gutter som vil ha ons gjør noe mer etisk høyverdig dersom de går til deg i stedet for å lure ei dame på byen.

De fleste yrker er hyggelige, dersom man har hyggelige kunder.

Menn som må kjøpe sex klarer ikke jeg se for meg er så veldig attraktive. Det er jo en grunn til at de må betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som må kjøpe sex klarer ikke jeg se for meg er så veldig attraktive. Det er jo en grunn til at de må betale for det.

Grunnene til at folk kjøper sex kan nok være ganske mange, ikke bare fordi de ikke "får seg noe" på vanlig måte. Fordommene mot prostituerte og deres kunder er enormt sterke... Spesielt etter forbudet mot sex-kjøp, er du en mann som snakker med en prostituert blir du domfelt for å ha forsøkt å kjøpe - uten at det foreligger mer bevis enn at mannen har snakket med noen som beviselig er prostituert

Endret av Inx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Grunnene til at folk kjøper sex kan nok være ganske mange, ikke bare fordi de ikke "får seg noe" på vanlig måte. Fordommene mot prostituerte og deres kunder er enormt sterke... Spesielt etter forbudet mot sex-kjøp, er du en mann som snakker med en prostituert blir du domfelt for å ha forsøkt å kjøpe - uten at det foreligger mer bevis enn at mannen har snakket med noen som beviselig er prostituert

Jeg ser ingen grunn til ikke å ha fordommer mot frivillig prostituerte og kundene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg følte meg vel egentlig bra. Tok 2000 for ett vanlig ligg. Lettjente penger samtidig som jeg hadde helt grei sex :)

Det har ikke falt deg inn at ingen mann kommer til å ville innlede et forhold med deg siden du gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Har ikke noe problem med det jeg. Du har valgt dette yrket selv, og ser ut til at du fint klarer å leve med det andre mener kan være moralsk forkastelig. Så lenge du føler deg trygg, sikker og ok med det du gjør er det i grunn ingen andre som kan fortelle deg noe annet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...