Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

BettyBoop har fordommer mot alt og alle som ikke tenker som henne, det har hun vist flere ganger i andre tråder her på kvinneguiden. At mennesker som er så fordømmende som henne får lov å jobbe innom omsorg syns jeg er skremmende. Tenker med gru hvordan hun tenker om pasientene sine som er " sjuke i huet " .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anuket

Man trenger da ikke være så forbaska åpen for alt i verden.

Og det er jo en grunn til at de velger slik, og ofte de som velger slike yrker har et forskrudd forhold til sex ved at de f.eks ble misbrukt som barn

Normale, mentalt friske folk velger ikke sånne yrker. Det NEKTER jeg å tro.

Og hun er ikke mindre verd i utgangspunket, men hun forsøker jo tydeligvis så hardt hun kan å gjøre seg selv mindre verd.

Nei kanskje ikke, men jeg er nå liberal. Jeg har selv blitt møtt med ganske så mange fordommer og blitt forhåndsdømt, og derfor prøver jeg å være åpen for at andre faktisk ikke er som meg. Spør du meg hadde det kanskje vært mer respekt blant folk om man kunne evne å se ting med andre øyne, enn å hele tiden være firkantet.

Jeg tror de finnes, det har vært en del intervjuer av prostituerte i aviser, hvor mange har hatt fortid som normale uten noen former for misbruk. Mange av dem startet i ungdomstiden fordi de trengte lett tjente penger og prostitusjon ble løsningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor så mange av dere hardnakket forsvarer dette sjuke yrket som har undertrykket kvinner i alle år.

Undertrykke? Hvis du har valgt det selv og trives med det, hvordan kan du si at det er undertrykkende? Fordi du personlig synes det er ekkelt? :klo:

Men hvor sjuk er du i hodet om drømmeyrket ditt er å selge kroppen din???

Det kommer jo an på øynene som ser. Og jeg synes det blir feil å dømme en person ut i fra hvilket yrke en har. Jeg kunne aldri tenkt meg å selge kroppen min, men jeg legger meg ikke opp i hva andre vil med sin. Personlig kunne jeg ikke tenkt meg å være elektriker for eksempel, fordi jeg er livredd strøm og alt elektrisk. Men jeg synes jo ikke elektrikere er sjuke i hodet av den grunn..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke være så forbaska åpen for alt i verden.

Og det er jo en grunn til at de velger slik, og ofte de som velger slike yrker har et forskrudd forhold til sex ved at de f.eks ble misbrukt som barn

Normale, mentalt friske folk velger ikke sånne yrker. Det NEKTER jeg å tro.

Og hun er ikke mindre verd i utgangspunket, men hun forsøker jo tydeligvis så hardt hun kan å gjøre seg selv mindre verd.

Jeg har aldri blitt misbrukt som barn, nå får du faen meg GI DEG!! Jeg er mentalt frisk, det at jeg velger å selge sex gjør meg ikke automatisk syk i huet!

Forsøker jeg å gjøre meg mindre verdt ved å selge sex? FY FAEN SÅ FREKK DU ER I KJEFTEN! Jeg selger sex fordi jeg faktisk liker det, og jeg tar faktisk godt vare på kundene mine og passer på at ingen finner ut av hva vi gjør, så han unngår problemer.

Du er så full av fordommer at jeg faktisk syns synd på deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også horer er ekle og ikke minst skitne! Jeg har store fordommer mot det. De enenste horene jeg kan ha sympati for er de som gjør det som siste utvei for å skaffe penger til å kjøpe mat til barna sine. Thats it!

Hva tror du dette gjør med psyken din og din selvfølelse på sikt? Kan man bli et normalt, oppegående og velfungerende menneske etter å ha utsatt seg for å ligge med menn for penger?

Og at skriver du liker det tror jeg ikke noe på! Hadde du ikke heller jobbet i f.eks butikk hvis du fikk like mye penger for det?

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også horer er ekle og ikke minst skitne! Jeg har store fordommer mot det. De enenste horene jeg kan ha sympati for er de som gjør det som siste utvei for å skaffe penger til å kjøpe mat til barna sine. Thats it!

Hva tror du dette gjør med psyken din og din selvfølelse på sikt? Kan man bli et normalt, oppegående og velfungerende menneske etter å ha utsatt seg for å ligge med menn for penger?

Og at skriver du liker det tror jeg ikke noe på! Hadde du ikke heller jobbet i f.eks butikk hvis du fikk like mye penger for det?

De fleste som kjenner meg beskriver meg som ett velfungerende, oppegående menneske.

Og jeg har faktisk en vanlig jobb ved siden av prostitusjonen. Jeg tjener ikke like godt på den i og med at det er UMUlIG å få fulltids stillinger i butikker lengre ( på grunn av alle studentene som skal jobbe tre timer nå og da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også horer er ekle og ikke minst skitne! Jeg har store fordommer mot det. De enenste horene jeg kan ha sympati for er de som gjør det som siste utvei for å skaffe penger til å kjøpe mat til barna sine. Thats it!

Hva tror du dette gjør med psyken din og din selvfølelse på sikt? Kan man bli et normalt, oppegående og velfungerende menneske etter å ha utsatt seg for å ligge med menn for penger?

Og at skriver du liker det tror jeg ikke noe på! Hadde du ikke heller jobbet i f.eks butikk hvis du fikk like mye penger for det?

åjoda jeg liker det. at du syns jeg er skitten og ekkel er DITT problem. Kanskje det er mine horete fingre som selger deg brødet på butikken? ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også horer er ekle og ikke minst skitne! Jeg har store fordommer mot det. De enenste horene jeg kan ha sympati for er de som gjør det som siste utvei for å skaffe penger til å kjøpe mat til barna sine. Thats it!

Hva tror du dette gjør med psyken din og din selvfølelse på sikt? Kan man bli et normalt, oppegående og velfungerende menneske etter å ha utsatt seg for å ligge med menn for penger?

Og at skriver du liker det tror jeg ikke noe på! Hadde du ikke heller jobbet i f.eks butikk hvis du fikk like mye penger for det?

Det er i grunn dette som irriterer meg med KG, fordi DU ikke tror på det, så kan det UMULIG stemme. Fordi du vet alt om TS selvfølgelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte du ikke bare 1 gang i stedet for 3??? Bortkastet plass.. eller er ts 3 foskjellige horer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje de frivillig prostituerte bare kunne slutte med det? Og innse at andre kvinner..og menn for den sags skyld, faktisk er bedre enn dem?

Og kanskje de som gjør det frivillig faktisk burde tenke seg om og ikke ta kundene fra de stakkarne som tvinges til å gjøre det og som hvis de ikke får inn penger risikerer å bli banka livskiten av?

Og hva med å kjempe imot prostitusjon istedet for å gjøre det ok. Er ikke noe bedre for de som tvinges til dette her.

Kanskje det er bedre med frivillige som selger sex enn jenter som tvinges til å selge sex? Jeg tror ikke noen kunder blir tatt, heller motsatt, jeg tror at menn/kvinner som vil kjøpe sex heller ville valgt et trygt sted å kjøpe sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte du ikke bare 1 gang i stedet for 3??? Bortkastet plass.. eller er ts 3 foskjellige horer???

:daane:

Endret av Guriane
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte du ikke bare 1 gang i stedet for 3??? Bortkastet plass.. eller er ts 3 foskjellige horer???

Jeg svarte to ganger på råd. siste anonyme bruker var ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Kanskje det er bedre med frivillige som selger sex enn jenter som tvinges til å selge sex? Jeg tror ikke noen kunder blir tatt, heller motsatt, jeg tror at menn/kvinner som vil kjøpe sex heller ville valgt et trygt sted å kjøpe sexen.

Selv om frivillige selger sex så blir det likevel ikke slutt på tvangsprostitusjonen. Tror de fleste menn som nedverdiger seg til å kjøpe sex gir blanke faen for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg har aldri blitt misbrukt som barn, nå får du faen meg GI DEG!! Jeg er mentalt frisk, det at jeg velger å selge sex gjør meg ikke automatisk syk i huet!

Forsøker jeg å gjøre meg mindre verdt ved å selge sex? FY FAEN SÅ FREKK DU ER I KJEFTEN! Jeg selger sex fordi jeg faktisk liker det, og jeg tar faktisk godt vare på kundene mine og passer på at ingen finner ut av hva vi gjør, så han unngår problemer.

Du er så full av fordommer at jeg faktisk syns synd på deg.

Hvis du liker det så er det jo noe alvorlig galt med deg. Ingen menn liker deg når du holder på slik. Alt en mann vil se på deg som er et verdiløst kjøttstykke. Tragisk. Og du oppfordrer menn til lovbrudd og evt utroskap og andre ting, så ikke kom her og framstill deg selv som en bra person.

Sånne som deg som ikke eier moral fortjener mine fordommer.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker det så er det jo noe alvorlig galt med deg.

Deg om det, jeg er glad ikke alle er som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her burde lese litt mer om frivillig prostitusjon, der er virklig ikke så galt som folk tror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og du oppfordrer menn til lovbrudd og evt utroskap og andre ting, så ikke kom her og framstill deg selv som en bra person.

Sånne som deg som ikke eier moral fortjener mine fordommer.

Hadde man kunne legalisert bordeller, så hadde det ikke vært lovbrudd, men pga mennesker som deg kommer det aldri til å bli realisert. Da kunne jenter som solgte sex frivillig arbeidet trygt og betalt sin skatt til staten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker det så er det jo noe alvorlig galt med deg. Ingen menn liker deg når du holder på slik. Alt en mann vil se på deg som er et verdiløst kjøttstykke. Tragisk. Og du oppfordrer menn til lovbrudd og evt utroskap og andre ting, så ikke kom her og framstill deg selv som en bra person.

Hva med hun som har gått på byen hver helg og har hatt seg med 50 ulike, tilfeldige menn i løpet av 3 år?

Jeg vil tro at å ha et ryddig forhold til sex på den måten som ts har er bedre enn å gi seg hen til gud og hverman bare for å...gjøre det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg som ikke eier moral fortjener mine fordommer.

Du har tydeligvis ikke fått din del med moral du heller... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...