Guriane Skrevet 25. mars 2011 #261 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) I ons er både mannen og dama likeverdige. ingen som betaler for å f seg noe, dermed er det mer greit. Begge har sex utelukkende for sexens skyld ingenting mer. Og jeg forsvarte ikke flyfiller som går etter gifte menn. Skjønner ikke hvordan du leste det. Du framstiller det som at horer er bedre enn andre kvinner. Det er det jeg ikke kan begripe. Du skal liksom forsvare de med nebb og klør. Jeg er sikker på at hadde mannen din vært utro så hadde du syntes det var greit om det var med en hore. Høres iallefall sånn ut, slik du framstiller horene som uskyldige engler. Jeg bitter for hva da? Typen min ligger ikke med horer ikke har jeg hatt grunn for å mistenke han for utroskap heller. Og slike ting merker man jo. Det fins alltid tegn. Man gir like mye av seg selv og kroppen sin om man har ons. Forskjellen er at noen har fått den gratis, i motsetning til en prostituert som tar betalt for utleie. Det var ingen kommentar ut i fra det du hadde skrevet i det innlegget, det var mer den oppfatningen jeg har fått gjennom tråden. Ja, du drar mange logiske slutninger, som alltid Du virker bare i overkant engasjert i temaet.. Har du hatt noen leie erfaringer eller hva er det? Endret 25. mars 2011 av Guriane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #262 Del Skrevet 25. mars 2011 Du fremstiller jo prostituerte som om de skulle være verre en pesten selv. Bare fordi du ikke selger sex, betyr det ikke at u er bedre enn dem. Jo. det vil jeg faktisk påstå rett ut at jeg er. De som gjør det frivillig altså. dE gjør det jo bare fordi de blir styrtrike av det. De er overfladiske og materialistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #263 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Man gir like mye av seg selv og kroppen sin om man har ons. Forskjellen er at noen har fått den gratis, i motsetning til en prostituert som tar betalt for utleie. Det var ingen kommentar ut i fra det du hadde skrevet i det innlegget, det var mer den oppfatningen jeg har fått gjennom tråden. Ja, du drar mange logiske slutninger, som alltid Du virker bare i overkant engasjert i temaet.. Forskjellen er at ved ons har begge gitt og fått like mye. Jeg blir engasjert fordi det finnes så mange sjuke meninger her inne. Endret 25. mars 2011 av BettyBoop28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. mars 2011 #264 Del Skrevet 25. mars 2011 Jo. det vil jeg faktisk påstå rett ut at jeg er. De som gjør det frivillig altså. dE gjør det jo bare fordi de blir styrtrike av det. De er overfladiske og materialistiske. Jeg anser meg ikke som en av mer verdi fordi jeg ikke selger sex - forskjellen er at vi har funnet ulike måter å leve livet på som passer hver enkelt. Noen gjør det for pengene og spenningen, andre har andre grunner igjen. Likevel mener jeg det ikke gir meg en rett til å hevde at jeg er ti ganger bedre kvinne enn dem. Lett tjente penger er det - men det kommer mye mer med en sånn jobb enn bare penger, du må ha sterk psyke og være ganske tolerant overfor mennesker av alle typer. Og kommer du ut fra et slikt yrke uten å ha blitt utsatt for noe mer farlig, er det creds fra meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 25. mars 2011 #265 Del Skrevet 25. mars 2011 Jo. det vil jeg faktisk påstå rett ut at jeg er. De som gjør det frivillig altså. dE gjør det jo bare fordi de blir styrtrike av det. De er overfladiske og materialistiske. Man trenger ikke være prostituert for å være overfladisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #266 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg anser meg ikke som en av mer verdi fordi jeg ikke selger sex - forskjellen er at vi har funnet ulike måter å leve livet på som passer hver enkelt. Noen gjør det for pengene og spenningen, andre har andre grunner igjen. Likevel mener jeg det ikke gir meg en rett til å hevde at jeg er ti ganger bedre kvinne enn dem. Lett tjente penger er det - men det kommer mye mer med en sånn jobb enn bare penger, du må ha sterk psyke og være ganske tolerant overfor mennesker av alle typer. Og kommer du ut fra et slikt yrke uten å ha blitt utsatt for noe mer farlig, er det creds fra meg Er idiotisk å se opp til noen som velger et totalt egoistisk og nytteløst yrke som ikke gavner samfunnet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #267 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg blir ikke noe annet enn sjokkert her. Har lyst å skrive noe, men nå har jeg sittet her i en halvtime og skriver og slettet, skrivet og slettet og vet ikke hva jeg skal si. Huff, at det går an. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. mars 2011 #268 Del Skrevet 25. mars 2011 Jo. det vil jeg faktisk påstå rett ut at jeg er. De som gjør det frivillig altså. dE gjør det jo bare fordi de blir styrtrike av det. De er overfladiske og materialistiske. Kan man trekke det videre til å gjelde for alle som får betalt for det de gjør? Er de også overflatiske og materialistiske? Er JEG? Jeg får betalt for jobben min. Jeg suger ikke kuk, eller noe, men jeg får betalt. Når er man dypsindig og antimaterialistisk? Er det når man går på trygd, eller når man blir forsørget av en overfladisk og materialistisk person? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. mars 2011 #269 Del Skrevet 25. mars 2011 Er idiotisk å se opp til noen som velger et totalt egoistisk og nytteløst yrke som ikke gavner samfunnet i det hele tatt. Det er noen som mener at historikere ikke er til nytte for samfunnet - så da i følge din logikk er jeg og egoistisk, og ser frem til et nytteløst yrke som ikke gavner samfunnet? Du bare elsker å vri på alt jeg sier, jeg har ikke sagt at jeg har prostituerte som forbilder -MEN jeg velger å akseptere de valgene de tar, så fremt de har valgt det selv. Respekt kan man ha for mennesker selv om man er uenig med derres valg i livet. Noe du tydeligvis mangler 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. mars 2011 #270 Del Skrevet 25. mars 2011 Er idiotisk å se opp til noen som velger et totalt egoistisk og nytteløst yrke som ikke gavner samfunnet i det hele tatt. Nå er det mange mennesker som har yrker som man ikke uten videre kan se den store nytten av. Som skuespillere, baristaer, klesdesignere, frisører, volleyballspillere og gitarhelter. Så hvorfor er prostituerte noe verre? Akkurat som en god gitarsolo eller en heroisk langspurt på 5-mila kan forgylle dagen, så kan en god orgasme også løfte en ellers grå onsdag og gjøre den til en minneverdig opplevelse. Når alt kommer til alt, så er opplevelsen av orgasme en ganske sentral del i de flestes liv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 25. mars 2011 #271 Del Skrevet 25. mars 2011 Synes det hadde vært greit dersom de hadde skattet av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2011 #272 Del Skrevet 25. mars 2011 Du fremstiller jo prostituerte som om de skulle være verre en pesten selv. Bare fordi du ikke selger sex, betyr det ikke at u er bedre enn dem. Jeg synes jeg er bedre enn horer. Jeg tjener til livets opphold på hederlig vis. Og jeg er stolt av den jeg er og hva jeg driver med...det tror jeg få horer kan si om seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. mars 2011 #273 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg synes jeg er bedre enn horer. Jeg tjener til livets opphold på hederlig vis. Og jeg er stolt av den jeg er og hva jeg driver med...det tror jeg få horer kan si om seg selv! Jeg tror faktisk enkelte prostituerte faktisk er stolte av hvem de er, selv om de selger sex. Å selge sex betyr ikke at du er mindre verdt som menneske på alle sider av livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #274 Del Skrevet 25. mars 2011 Nå er det mange mennesker som har yrker som man ikke uten videre kan se den store nytten av. Som skuespillere, baristaer, klesdesignere, frisører, volleyballspillere og gitarhelter. Så hvorfor er prostituerte noe verre? Akkurat som en god gitarsolo eller en heroisk langspurt på 5-mila kan forgylle dagen, så kan en god orgasme også løfte en ellers grå onsdag og gjøre den til en minneverdig opplevelse. Når alt kommer til alt, så er opplevelsen av orgasme en ganske sentral del i de flestes liv. kuespillere gir underholdning til millioner av mennesker hver dag de. Frisører og designere hjelper folk til å se bra og presentable ut. Musikere gleder mange på en gang, og musikk er faktisk ganske viktig for folks trivsel faktisk. En orgasme er fantastisk den men blir ikke det samme når den er kjøpt og betalt. Det kan man faktisk få uten å måtte betale noen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. mars 2011 #275 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg tror faktisk enkelte prostituerte faktisk er stolte av hvem de er, selv om de selger sex. Å selge sex betyr ikke at du er mindre verdt som menneske på alle sider av livet. Har de andre sider av livet når de holder på med slike fjerne ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. mars 2011 #276 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg så et program fra et lovlig bordell i Nevada. Der hadde de bra vakthold og alle som jobbet der var der frivillig. De hadde til og med en kjempelang søkerliste av jenter som ville jobbe der. I intervjuene så sa jo jentene at det eneste problemet de hadde med å være prostituert hadde ikke med yrket eller kundene å gjøre, men med andre folks forsømmelse. Altså er det ikke horekunder eller halliker som gjør livet surt for prostituerte der det er lovlig, det er folk som Vinni og Betty. Jeg syns det burde vært lovlig og at de skulle få betale skatt som alle andre, slik at de fikk lov til å delta i samfunnet mer og at den ulovlige trafficingen ikke lenger var lønnsom. Salg/kjøp av sex får godkjent etter Kardemommeloven, og det er bra nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. mars 2011 #277 Del Skrevet 25. mars 2011 kuespillere gir underholdning til millioner av mennesker hver dag de. Frisører og designere hjelper folk til å se bra og presentable ut. Musikere gleder mange på en gang, og musikk er faktisk ganske viktig for folks trivsel faktisk. En orgasme er fantastisk den men blir ikke det samme når den er kjøpt og betalt. Det kan man faktisk få uten å måtte betale noen for det. Haha, jeg kan fint ta fram et munnspill og noen kaseroller og lage min egen musikk helt gratis, men jeg tviler på at det vil gi meg den samme gleden som en konsert med noen som faktisk kan å spille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. mars 2011 #278 Del Skrevet 25. mars 2011 Har de andre sider av livet når de holder på med slike fjerne ting? Nå er du bare teit og barnslig. Tror du virkelig at prostituerte som gjør dette frivillig, ikke har venner, familie, omgangskrets, hobbyer, en annen jobb ved siden av? Det er helt utrolig at et voksent menneske kan komme med slike kommentarer. Nå håper jeg du faktisk er voksen, men mye tyder på at du kanskje ikke er det likevel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 25. mars 2011 #279 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg tror faktisk enkelte prostituerte faktisk er stolte av hvem de er, selv om de selger sex. Å selge sex betyr ikke at du er mindre verdt som menneske på alle sider av livet. Dette kan godt hende, men jeg tviler egentlig på det. Hva er det å være stolt av, dersom man ser bort fra altruistiske grunner? Kanskje er det veldedigheten, isåfall hvorfor ikke betale skatt av pengene slik at de kommer mennesker tilgode som har andre problemer enn mangel på sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 25. mars 2011 #280 Del Skrevet 25. mars 2011 Dette kan godt hende, men jeg tviler egentlig på det. Hva er det å være stolt av, dersom man ser bort fra altruistiske grunner? Kanskje er det veldedigheten, isåfall hvorfor ikke betale skatt av pengene slik at de kommer mennesker tilgode som har andre problemer enn mangel på sex. Jeg tror nok noen føler seg stolte over hvem de er, til tross for hva de gjør som en jobb. Jeg sitter ikke på fasiten, men det er jo nesten like merkelig å hevde at alle skammer seg som å hevde at ingen skammer seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå