Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk kritiserer stadig vekk både sexselgere og sexkjøpere. Selv har jeg solgt sex i over 1 år FRIVILLIG og har enda til gode å oppleve noe horribelt og unormalt. Det er godt betalt og jeg kan glatt tjene 30 000 uten å måtte skatte av det i måneden :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Canis lupus

Eeeeeeh, hva med skjønnssykdommer??

Kjønnsykdom

(Beklager for pirking..)

Endret av Canis lupus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kritiserer stadig vekk både sexselgere og sexkjøpere. Selv har jeg solgt sex i over 1 år FRIVILLIG og har enda til gode å oppleve noe horribelt og unormalt. Det er godt betalt og jeg kan glatt tjene 30 000 uten å måtte skatte av det i måneden :)

Vet menneskene rundt deg at du prostituerer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt SKJØNNS-sykdom inni her om du ikke skjønner hvorfor dette er idioti.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel litt SKJØNNS-sykdom inni her om du ikke skjønner hvorfor dette er idioti.

Hva er skjønnssykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Ser ikke problemet.

Finnes haugevis av folk som gjør dette gratis, de har akkurat samme mulighet til å få sykdommer.

Men om man jobber med det, så gidder man kanskje å investere litt mer i å teste seg oftere og strengere på kondombruk. Man vil jo kunne fortsette å jobbe =D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg tror folk har problemer med frivillig prostitusjon fordi man oftest kan diskutere hvor "frivillig" den egentlig er.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det kan ha noe å gjøre med at du jobber svart? Jeg ser iallefall ned på mennesker som ikke betaler skatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg tror ikke noen drømmer om å bli prostituert, derfor tror jeg at de ikke velger det som er aller best for seg selv eller det de egentlig ønsker. De inngår kompromisser eller velger en utvei som hverken er bra eller best for de.

Endret av Chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Neppe noen som drømmer om å jobbe i kassa på Rimi heller.

Men er de fornøyde med jobben sin, så er det vel ikke noe galt i det?

(hvis man ser bort fra den som nevner skatt)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe noen som drømmer om å jobbe i kassa på Rimi heller.

Men er de fornøyde med jobben sin, så er det vel ikke noe galt i det?

(hvis man ser bort fra den som nevner skatt)

Mangel på selvrespekt? Neida. Hvis du trives i det du kaller jobben din, ser jeg ikke noe i veien med å holde på med det for din del.. På en annen side; jeg så en dokumentar en gang om jenter som prostituerte seg frivillig. Disse fikk etter en lengre tidsperiode store forstyrrelser i psyken deres. Det å være intim med gutter de hadde fått følelser for ble en utfordring og de følte seg mindreverdig. Jeg sier bare lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER faktisk ikke alltid slik at de som prostituerer seg gjør det fordi de har nødt til det. Noen velger faktisk å gjøre det av helt fri vilje for å tjene noen "raske" penger. Og det er ikke alltid slik at de har nødt å ha en tragisk barndom eller rusmisbruk i ryggsekken for å velge den måten å tjene penger på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Okusan

Det er jo flott for deg, men jeg tipper at majoriteten glatt avstår fra de siste 5000 for å få en jobb uten sex involvert, skatt eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det er helt greit...

Jeg har lest flere amerikanske blogger og norske interjuer med luksusprostituerte, der den prostituerte er sin egen herre, bestemmer alt og har strenge regler for hvor mange kunder de har i uken/måneden. De har jo også regler for kondombruk, grensesetting og er ikke "dumme" mennesker...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fikira

Mangel på selvrespekt? Neida. Hvis du trives i det du kaller jobben din, ser jeg ikke noe i veien med å holde på med det for din del.. På en annen side; jeg så en dokumentar en gang om jenter som prostituerte seg frivillig. Disse fikk etter en lengre tidsperiode store forstyrrelser i psyken deres. Det å være intim med gutter de hadde fått følelser for ble en utfordring og de følte seg mindreverdig. Jeg sier bare lykke til.

Jeg jobber ikke med dette selv.

Men om noen VIL jobbe med det, og det ikke eksisterer tvang. Så ser jeg fortsatt ikke problemet.

Det eksisterer folk som skiller følelser og sex.

Lykke til du også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det kan ha noe å gjøre med at du jobber svart? Jeg ser iallefall ned på mennesker som ikke betaler skatt.

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...