Gå til innhold

Med babyen på kafé


May Brit

Anbefalte innlegg

Dette har vel strengt tatt ikke noe med diskusjonen og gjøre, meeeen:

I mine øyne har ikke hunder så mye og gjøre i områder hvor man spiser. Hva folk gjør i sine egne hus er det samme for meg, men jeg synes ikke de hører hjemme på uteserveringen. Uteservering, kaféer og butikker er for mennesker, ikke dyr. Og når det i tillegg ikke er tillat med hund synes jeg ikke det holder å ha den utenfor gjerdet.

I tillegg skal det nevnes at jeg er veldig allergisk mot hund, så hund å ha hund i nærheten når jeg spiser betyr stort sett at jeg får feber om kvelden. Så det kan godt være jeg er over gjennomsnittet sær :fnise:

Hunden har lov å være der jo for det er ikke cafe området. Så du får gjøre som alle andre.Flytte deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går selvsakt ikke på cafeer der det ammes og skiftes bleier. Jeg vil være i fred

for ansvarsløse mødre. Det virker som mødre kan tillate seg hva de vil når de har småbarn.

Og, det har sikkert mange lagt merke til: Hvorfor må mødre og fedre alltid snakke så høyt

når de har barn rundt seg på offentlige plasser. Om det være seg i butikk, bank eller andre plasser. De liksom demonstrerer eller vil vise verden att se jeg har et lite barn og jeg er så stolt. De kan f.eks. si til femåringen i butikken så alle hører det att "nei nå får du ikke mer vi har nok godteri hjemme". Forferdelig irriterende med voksne og barn. Så har vi dette med barnevogner. Da kommer gjerne mødrene side om side på fortauet. Hensynsløse og arrogante mødre. Og det finnes ikke unntak.

Endret av Vidar Nilsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Saken er nå ferdig skrevet, men diskuter gjerne saken videre.

Ferdig skrevet?

Dere har jo bare kopiert innlegg fra denne diskusjonen... Tror ikke det var mer enn 3 setninger dere selv har skrevet :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan f.eks. si til femåringen i butikken så alle hører det att "nei nå får du ikke mer vi har nok godteri hjemme".

Jeg skjønner jo selvfølgelig at dette virker veldig provoserende :fnise:

Ellers finner jeg også bruken av negativt ladete ord i denne typen diskusjoner veldig fascinerende. F.eks "slenger puppen ut", jeg må jo si at til tross for mange besøk på alt fra ammerom til private hjem der det ammes så har jeg aldri sett noen slenge ut en pupp. Jeg er faktisk litt usikker på om det i det hele tatt er mulig :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, de som irriterer seg over å se mor og barn på café, har da ingenting der å gjøre! Jeg ser da bort i fra det utenkelige at noen skifter bleie på barnet ved bordet. Hvis jeg noen gang skulle bli irritert over å se det vakre synet av mor som ammer barnet sitt, håper jeg at jeg er såpass oppegående at jeg forstår alvoret og oppsøker psykolog tvert!!

Endret av Jarlen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, de som irriterer seg over å se mor og barn på café, har da ingenting der å gjøre! Jeg ser da bort i fra det utenkelige at noen skifter bleie på barnet ved bordet. Hvis jeg noen gang skulle bli irritert over å se det vakre synet av mor som ammer barnet sitt, håper jeg at jeg er såpass oppegående at jeg forstår alvoret og oppsøker psykolog tvert!!

Eh..Du tror virkelig det er utenkelig ja? :filer:

Psykolog forde man irriterer seg over noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er irriterende med at en kvinner ammer sitt barn, Mirandaa?

Begrunn hvorfor.

Jeg er nysgjerrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..Du tror virkelig det er utenkelig ja? :filer:

Psykolog forde man irriterer seg over noe?

Ja, over noe naturlig som man absolutt ikke burde bli irritert over!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, over noe naturlig som man absolutt ikke burde bli irritert over!

Ja du må nok til psykolog siden du irriterer deg over noe så natulig som andres meninger :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er irriterende med at en kvinner ammer sitt barn, Mirandaa?

Begrunn hvorfor.

Jeg er nysgjerrig.

Har ikke snakket om ammene barn men brukere som mener andre trenger psykolog pga de mener noe annet. Så fint om du ikke drar inn noe jeg ikke har sakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle med barn som elsker lyden av hylene unger og folk som blotter puppene sine.

Du har jo tydeligvis et problem med folk som "blotter puppene sine".

Så amming er blotting det nå?

Jaja. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo tydeligvis et problem med folk som "blotter puppene sine".

Så amming er blotting det nå?

Jaja. :fnise:

Er ikke alle-som i alle mennesker liker ikke det.Slutt å vri om ting jeg IKKE har sakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke finne meg i noe som helst bare for noen på ett forum forteller meg det..sorry men du bestemmer nok ikke over meg anonym!

Vil ikke anbefale deg å forstyrre en ammende kvinne.. da får du heller bare se bort eller gå.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må nok til psykolog siden du irriterer deg over noe så natulig som andres meninger :P

Kan du ikke lese? Det er ikke andres meninger jeg irriterer meg over. Jeg skrev at jeg oppsøker psykolog dersom jeg oppdager at JEG irriterer meg over å se mor amme barn på café. Det er noe helt annet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet.

Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...