Gå til innhold

Den store Symptomtråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 dager over IKM, fortsatt negative tester. TR ser ut til å ikke komme allikvel. I natt hadde jeg min første "jeg er gravid"-drøm! Jeg har som regel mareritt hver natt og har hatt det slik i en-to uker nå.

Tok en EL-test i dag for morro skyld, og den var blendahvit, aldri sett det før. Så da hadde jeg nok EL for én uke siden, og det hele forflytta seg til neste uke.

Nå håper jeg den lille blødningene jeg hadde igår/overigår var festeblødning, så får tiden vise :) Fikk skikkelig stikning nede på høyre side igår, det STAKK TIL, fyfader. det var vondt. Også gikk det over... Murringene er borte, så. Jeg venter i spenning.. Har fått litt håp tilbake, men venter mest på TR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...oh my god så irriterende... ANER ikke når IKM er denne mnd..!

Murrer litt, litt stikninger, litt ømme bryst, føler selv at brystene har vokst...men detxer vel bare fantom-graviditet igjen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir seriøst gal......Jeg er 6 dager over IKM og testene er blendahvite...Jeg har (unnskyld ekle detaljer) overmasse tynn, rennende utflod, og stikninger i magen, halsbrann og er kjempe trøtt. Jeg har ikke ett eneste PMS symptom som viser at TR er på vei heller....Og jeg vet at jeg hadde EL denne måneden å...



Anonymous poster hash: 70a46...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke positiv før 14 dager etter IKM sist gang, så det må nok ha vært en forskyvning i EL. Men, så lenge TR uteblir er det håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke positiv før 14 dager etter IKM sist gang, så det må nok ha vært en forskyvning i EL. Men, så lenge TR uteblir er det håp :)

EL var 3 Januar.....Hm....Gikk i frustrasjon å sjekket Testen min fra i morges...Nå er det en svak, svak, svak rosa strek der. Er ikke skyggestreker grå egentlig?Hvor lenge er en test egentlig gyldig?

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL var 3 Januar.....Hm....Gikk i frustrasjon å sjekket Testen min fra i morges...Nå er det en svak, svak, svak rosa strek der. Er ikke skyggestreker grå egentlig?Hvor lenge er en test egentlig gyldig?

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Den er gyldig i fem minutter tror jeg. Resultatene fra en test du har tatt for noen timer siden er ikke gyldige! Ta heller en ny test på morgenurin imorgen eller om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...sukk..

Da er jeg godt inni pms'ens klør, eller så er jeg gravid.

Har IKM alt ifra i dag til i neste uke en gang...

Frustrerende å ikke vite :/

Ut ifra humøret å anta så er det pms jeg sliter med!

Ømme pupper, sliten, uggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg 8 dager på overtid....Hadde litt mensmurringer i dag tidlig, men neida.....ingen TR bare en overproduksjon av tynn, ekkel, utflod...Ingen ømme pupper....Har ikke testet i dag, den blir bare negativ å jeg blir like skuffa hver gang. Nå tester jeg ikke mer før jeg er 14 dager over tiden, om TR ikke kommer da så får jeg stikke til gynekologen så jeg finner ut hva som skjer med kroppen min, for den er rar nå om dagen! Helt snodig følelse, aldri hatt det sånn før...Jeg er egentlig bare rastløs på å starte på ny PP



Anonymous poster hash: 70a46...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff&huff, på fredag og lørdag har jeg hatt skikkelige bekkensmerter. Det har vært og er fortsatt like vondt som da jeg gikk gravid for 5 måneder siden. Fikk bekkenløsning tidlig, rundt uke 13. Så ser ikke bort i fra at det kommer tidlig igjen og ser jo på nettet at mange får dette som første tegn før en positiv test. Er 11dpo i dag (søndag). Hvis det er en liten spire som forårsaker smertene er det mer enn velkomment, men hvis dette er sånn det skal bli rett før tr kommer så blir jeg skikkelig sinna og irritert!

I tillegg har kaffen smakt rart i noen dager og jeg har hatt mitt første migrene anfall på 1 år, blæh! Har lest at noen kan få migrene og vondt i hodet pga hormonene. Håper håper håper at dette er en spire! Da tar jeg med glede 9 måneder med bekkenløsning og krykker pluss kvalme og det som er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg faktisk 10 (!!!!) dager over IKM med negative graviditetstester. Samme symptomer som tidligere.....kvalme, halsbrann, murringer og ekstreme mengder med utflod (æsj). Jeg er alltid veldig reglemessig med syklusene mine og jeg VET jeg hadde EL 3 Januar...Teoretisk sett pleier jeg å kunne planlegge ferier ett år frem i tid om jeg vil unngå å ha TR på ferien...Skjønner ingenting. Det er ingen grunn til at TR skal være forsinket sånn med tanke på vekt eller stress.... Kjenner jeg nå begynner å bli litt bekymret for at jeg er syk eller noe. Er det noen her inne som har ekstrem reglemessig syklus som har hoppet over TR selv om de har hatt eggløsning?

Jeg er bombesikker på at jeg ikke er gravid (pga alle graviditetstestene) så jeg holder ikke TR "mentalt tilbake" heller. Ååååååååh! Jeg vil igang med neste PP! Trenger råd :(



Anonymous poster hash: 70a46...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike!!!

Symptomene jeg har kjent denne pp'en er:

- Større brystvorter

- Forstørrede blodårer på brystet

- ømme bryster/brystvorter

- veldig sulten

- humørsyk/emosjonell

- plutselig var ikke cola godt lengre

- akutt ryddebehov

- stikninger i lysken/magen

- romling i magen/treg mage/oppblåst

Var sikker på at nå kom mensen, IKM var en gang denne uken, og jeg testet negativt på billigtester forrige uke..

...men steike, jeg fant det ut for en time siden:

Jeg er gravid!!!!! :hoppe:

:ler:

Jo, en ting til! Måtte plutselig tisse VELDIGi dag på forelesning :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike!!!

Symptomene jeg har kjent denne pp'en er:

- Større brystvorter

- Forstørrede blodårer på brystet

- ømme bryster/brystvorter

- veldig sulten

- humørsyk/emosjonell

- plutselig var ikke cola godt lengre

- akutt ryddebehov

- stikninger i lysken/magen

- romling i magen/treg mage/oppblåst

Var sikker på at nå kom mensen, IKM var en gang denne uken, og jeg testet negativt på billigtester forrige uke..

...men steike, jeg fant det ut for en time siden:

Jeg er gravid!!!!! :hoppe:

:ler:

Jo, en ting til! Måtte plutselig tisse VELDIGi dag på forelesning :ler:

Gratulerer så masse :laugh: Selv er jeg dag 12 på overtid med negative tester, kanskje det er mikrosjanse for meg å at jeg er gravid jeg også.....Time will show :)

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag til ikm.. Smerter i brystene, stikking i lysken, har hadd kvalme, halsbrann, trøttere & går oftere på do om nettene... Eg e så spent på om at det bli å klaff denna Mnd <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive opp de symptomene jeg har kjent dagene før ikm:

- Migreneanfall som varte i tre dager (ikke hatt et anfall på over 1 år)

- Kaffe som smakte vondt fra ca. 9 dpo og ble bare vondere og vondere

- Halsbrann fra ca. 8 dpo

- Bekkenløsning fra 7 dpo (sinnsykt men faktisk sant! Hadde bekkenløsning fra uke 13 forrige gang så det kommer ikke overraskende)

- Mensmurringer og smerter fra rett etter el men det sluttet rundt 11 dpo

- Oppblåst og løs mage

- Veldig veldig sulten

Testet 13 dpo og fikk positiv clearblue digital men fortsatt veldig svak positiv billigstrimmeltest. Den var så uklar at mannen ikke trodde den var positiv. Men med clearblue får man det jo svart på hvitt (eller grått, hihihihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da har jeg vært å tatt blodprøve 14 dager over forventet TR. Negativ. I tillegg så tok de ultralyd på meg for å finne ut hvorfor TR ikke kom og fant ut at den ene egglederen min er væskefylt og pottetett. I tillegg til dette så fant de en gigantisk cyste som ligger over denne egglederen i en slik plassering som de ikke tør å røre siden det er ganske sannsynlig at ett eller annet da går inn i livmoren min og ødelegger den så jeg blir steril. Om ikke det er nok har jeg en enda større blodcyste over den fungerende egglederen som potensielt kan fucke til den egglederen så den ikke funker heller. Oh joy......super start på 2014 etter 2,5 år som prøvere.....



Anonymous poster hash: 70a46...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

- Lenge siden prevensjonsslutt? - Har aldri brukt noe prevensjon, bare hoppe-av-i-svingen metode i 2 år. Sluttet med det i desember 2014.

- Vet du når du hadde EL? - Ja, jeg bruker EL tester og fikk en positiv resultat den 2. april, så EL var vel senest den 4. april. Regner dette som EL dag.


- Når er IKM? - Den 18. april.
- Stabile / ustabile sykluser? - Stabile sykluser på 31-33 dager.

Er nå på dpo 6. Puppene har blitt større overnatta, men det samme skjer hver mnd. Ellers har jeg bare en symptom -- utålmodighet.




Anonymous poster hash: 0e0e7...c3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja denne kan kanskje være litt gøy å dra opp igjen :)

jeg blir helt tullerusk her jeg sitter og googler så mye at fingertuppene blir såre :fnise: men bare tid vil vise hva som stemmer..

jeg hadde eggløsning 31. mars, IKM i går 9.april, eller så kommer den i natt og jeg har gått tilbake til 30 dagers syklus..

symptomer hittil er de samme som rett før mens:

- mye murringer

- økt utflod

- små uggen

- litt vondt i hode

- oppblåst mage

- mye trøtt, men sliter med å sove

det var vel alle "symptomene" mine, som er akkurat de samme som rett før tanta kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja denne kan kanskje være litt gøy å dra opp igjen :)

jeg blir helt tullerusk her jeg sitter og googler så mye at fingertuppene blir såre :fnise: men bare tid vil vise hva som stemmer..

jeg hadde eggløsning 31. mars, IKM i går 9.april, eller så kommer den i natt og jeg har gått tilbake til 30 dagers syklus..

symptomer hittil er de samme som rett før mens:

- mye murringer

- økt utflod

- små uggen

- litt vondt i hode

- oppblåst mage

- mye trøtt, men sliter med å sove

det var vel alle "symptomene" mine, som er akkurat de samme som rett før tanta kommer :)

Ser at du har vært gravid før. Hvor mange pp brukte dere den gangen?

Anonymous poster hash: 0e0e7...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...