Gå til innhold

Den store Symptomtråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brystvortene mine sto rett ut i dag og var større enn vanlig, ømme som fy!

Er helt lost på når EL var for eenne syklusen virker å leve sitt eget liv, men jeg tror jeg hadde EL 6 januar...

Hmmm!

Kan det være et symptom eller er jeg i ferdmed å "tenke meg gravid"..?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 dager til IKM og jeg har såå mye murringer og stikninger nedi magen nå. synes det er tidlig hvis TR er på vei allerede, Utenom det ingen symptomer på verken pupper eller noe annet. Vææær så snill voks en liten spire :hjertesmil:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her! :)

Vi er inne i vår 1 PP og EL var ca. 03.01, forhåpentligvis IKM rundt 17.01.

Har hatt en god del stikkinger i magen, og utrolig treg mage, noe jeg aaaldri pleier å ha 😄

Har vært så oppblåst at man skulle tro jeg var i 5. Måned 😄

Symptomer så langt :

- stikkinger i magen

- treg og oppblåst mage

- hodepine (pleier heller aldri å ha vondt i hodet)

- veldig merkelig følelse av sterke sommerfugler i magen sånn helt ute av det blå (flere som har kjent det ?)

- Masse Bobler i skjeden 😄

- har innbilt meg at areola er mørkere og mer "knoppete"

2 negative tester tatt 9dpo og 11dpo (ble litt ivrig gitt 😁)

Har ikke vært kvalm eller øm i brystene enda.

Så nå gjenstår det å se om alt er bare innbilning eller om det er en liten spire i magen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til IKM og jeg har såå mye murringer og stikninger nedi magen nå. synes det er tidlig hvis TR er på vei allerede, Utenom det ingen symptomer på verken pupper eller noe annet. Vææær så snill voks en liten spire :hjertesmil:

Krysser fingrene for deg studentprøver ! 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg studentprøver !

:helen: og jeg for deg, Destruit! :)

håper jeg har noen strimler i posten i dag, så skal jeg nok ta en .... litt tidlig test selv.... hihi

Endret av studentprøver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ooog den var negativ. :( Ja, det er jo enda lenge til. IKM på tirsdag, men har ikke troa denne måneden.
Men nå har det kommet så mye ... unnskyld detaljer: hvitt lotionlignende utflod. pleier ikke å ha det, og det startet i går. begynner å ta litt av! Enten er TR rett rundt hjørnet, eller så.. vet jeg ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... ooog den var negativ. :( Ja, det er jo enda lenge til. IKM på tirsdag, men har ikke troa denne måneden.

Men nå har det kommet så mye ... unnskyld detaljer: hvitt lotionlignende utflod. pleier ikke å ha det, og det startet i går. begynner å ta litt av! Enten er TR rett rundt hjørnet, eller så.. vet jeg ikke :vetikke:

Ei venninne av meg som har 2 barn og med begge sine , ble ikke testen positiv for over en uke etter IKM , så alt er fortsatt mulig ! 😘
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg som har 2 barn og med begge sine , ble ikke testen positiv for over en uke etter IKM , så alt er fortsatt mulig !

Takk for oppmuntring :hjertesmil: Ja, jeg testet positivt 14 dager etter IKM i september. Desverre var det Blightet ovum, så jeg er så negativ (heh, ordspill), til å teste positivt så sent, for jeg føler at da er det noe galt.. Ja,ja, får se om TR kommer eller ikke. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring :hjertesmil: Ja, jeg testet positivt 14 dager etter IKM i september. Desverre var det Blightet ovum, så jeg er så negativ (heh, ordspill), til å teste positivt så sent, for jeg føler at da er det noe galt.. Ja,ja, får se om TR kommer eller ikke. :)

Skjønner det godt ! Og man kan faktisk bli litt smågal etterhvert av å lese alle tingene som kan skje og symptomer og det hele 😄 jeg veit iallfall at jeg merker det snurrer å går i topplokket jevnt over hele fjøla om alt mellom himmel og jord 😄

Men 2014 blir året for oss Studentprøver 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd lenge og hadde i november en inseminering igjennom fertilitetsklinikken. I desember så var det julestengt så da ble det bare piller for å modne egg den måneden og "all natural" rundt el 3/1. Denne måneden her er det vel første gangen på ett år hvor jeg ikke føler dusinvis av symptomer og har gått å håpet.

Jeg har ikke hatt noe særlig PMS symptomer, til og med humøret har vært stabilt.

Jeg hadde bittelitt blod på papiret 8/1 og bittelitt mensmurring i magen den 16, samt at det strekker litt på siden av magen når jeg anstrenger meg og nå boblet det akkurat litt snodig nederst i magen samt at IKM var 16/1 så jeg er på overtid...Tok også test 16 som var negativ....Men hvor søren blir det av mensen liksom! Jeg er reglemesig som en klokke vanligvis. Jeg har ikke ømme pupper engang noe som er veldig rart, rundt IKM så pleier de å være så såre at jeg ikke klarer å ligge på magen eller gå uten bh......Skjønner ikke ett kvekk....



Anonymous poster hash: 70a46...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det godt ! Og man kan faktisk bli litt smågal etterhvert av å lese alle tingene som kan skje og symptomer og det hele jeg veit iallfall at jeg merker det snurrer å går i topplokket jevnt over hele fjøla om alt mellom himmel og jord

Men 2014 blir året for oss Studentprøver

Ja, det blir det!! :D

Jeg har bare ekstreme murringer og stikninger om dagen, fjerde dagen nå, men TR er ikke ventet riktig enda, så jeg blir gal. I tillegg har jeg bare helt syke drømmer om dagen, og jeg drømmer aldri (begynte å drømme sist jeg ble gravid også, så jeg håper det er derfor). Men ingen ømme pupper eller noe som helst, så det er nok bare vanlige menssymptomer! Heia oss 2014prøvere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd lenge og hadde i november en inseminering igjennom fertilitetsklinikken. I desember så var det julestengt så da ble det bare piller for å modne egg den måneden og "all natural" rundt el 3/1. Denne måneden her er det vel første gangen på ett år hvor jeg ikke føler dusinvis av symptomer og har gått å håpet.

Jeg har ikke hatt noe særlig PMS symptomer, til og med humøret har vært stabilt.

Jeg hadde bittelitt blod på papiret 8/1 og bittelitt mensmurring i magen den 16, samt at det strekker litt på siden av magen når jeg anstrenger meg og nå boblet det akkurat litt snodig nederst i magen samt at IKM var 16/1 så jeg er på overtid...Tok også test 16 som var negativ....Men hvor søren blir det av mensen liksom! Jeg er reglemesig som en klokke vanligvis. Jeg har ikke ømme pupper engang noe som er veldig rart, rundt IKM så pleier de å være så såre at jeg ikke klarer å ligge på magen eller gå uten bh......Skjønner ikke ett kvekk....

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Som det ble sagt litt over her, kan det ta tid å få positiv test. Så du får smøre deg med tolmodighet, og ta en ny test om TR ikke har kommet på mandag kanskje? Det høres lovende ut hvert fall, krysser fingrene for deg :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det ble sagt litt over her, kan det ta tid å få positiv test. Så du får smøre deg med tolmodighet, og ta en ny test om TR ikke har kommet på mandag kanskje? Det høres lovende ut hvert fall, krysser fingrene for deg :hjertesmil:

Takk! Krysser fingrene selv også, men vi har vært prøvere så lenge at jeg ikke våger å håpe noe. Tok test i dag tidlig å.....fortsatt negativ...

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Krysser fingrene selv også, men vi har vært prøvere så lenge at jeg ikke våger å håpe noe. Tok test i dag tidlig å.....fortsatt negativ...

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Frustrasjon! Det stikker i venstre eggstokk...har halsbrann og når jeg var ute å rei i stad så tok eggstokk stikkingen helt av...Men negativ test i dag å...I mine tidligere "innbilte graviditeter" har jeg aldri hatt det sånn selv om jeg da har hatt hauger av andre symptomer...

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet noe om dette? Jeg er 10-11 dpo, er ikke helt sikker. Men hadde samleie i dag og skjeden min var så trang! Noe jeg eller samboer aldri har opplevd før. Har jo selvfølgelig ømme og veldig stive brystvorter, magesmerter og økt temperatur. Forventer mens 24-25, tenker jeg. Når kan jeg teste meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet noe om dette? Jeg er 10-11 dpo, er ikke helt sikker. Men hadde samleie i dag og skjeden min var så trang! Noe jeg eller samboer aldri har opplevd før. Har jo selvfølgelig ømme og veldig stive brystvorter, magesmerter og økt temperatur. Forventer mens 24-25, tenker jeg. Når kan jeg teste meg?

Jeg testet pos 9dpo, og jeg var også 100% sikker på at jeg var gravid.

Dersom du er redd for å bli skuffet/henge deg opp i testingen, ville jeg ventet å se til etter 25.

Dersom tanta ikke kommer da, så ville jeg tatt en test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frustrasjon! Det stikker i venstre eggstokk...har halsbrann og når jeg var ute å rei i stad så tok eggstokk stikkingen helt av...Men negativ test i dag å...I mine tidligere "innbilte graviditeter" har jeg aldri hatt det sånn selv om jeg da har hatt hauger av andre symptomer...

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Og der var jeg på dag 5 etter IKM med fremdeles negativ test......Dumme tante som ikke kommer....

Anonymous poster hash: 70a46...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet pos 9dpo, og jeg var også 100% sikker på at jeg var gravid.

Dersom du er redd for å bli skuffet/henge deg opp i testingen, ville jeg ventet å se til etter 25.

Dersom tanta ikke kommer da, så ville jeg tatt en test :)

Testet til ikke morgen urin, kunne ikke se noe på den, noe som kanskje kunne lignet en skyggestrek som var så svak... Men jeg måtte bare. :P Har enda flere, så det blir en test på morgenurinen i morgen eller om et par dager. Men fortsatt så lurer jeg på det med trangere skjede.

Anonymous poster hash: 0ad4a...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt IKM i dag. Men ingen TR har kommet. Kun negative tester.
Hadde en blødning i gårkveld, bare slik smått rosa på papiret. Litt mer på papirt etter sex som også var helt rødt. Men thats it. trodde det var TR som kom, men i dag har det ikke vært noe.

Kaaan det fortsatt være håp da? selv om jeg bare tester negativt. Dette er 2 gangen denne syklusen jeg spotter på den måten.. er på dag 28 i dag, så det burde jo blitt positivt om det var en spire der, så det er nok ikke noe håp.. Men synes denne spottingen var så rar, når det ikke kom noe i dag.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på denne Mnd!! Stikking i lysken, veldig trøtt (sover mer enn vanlig), må på do om nettene (noe jeg ikke har gjort før), kvalm.. Håper at det er en liten spire <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...