Zia Skrevet 30. mai 2011 #541 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg VIL at dere skal få det til NÅ Det er så urettferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #542 Del Skrevet 30. mai 2011 takk søta. Jeg VIL at dere skal få det til NÅ Det er så urettferdig.... Det blir vår tur også kanskje til høsten allerede Jeg fikk ånden over meg etter å ha lest den gode nyheten din Zia, så nå har jeg vasket og styrt i kåken. Alt er skinnende rent Humøret mitt ble bedre, og plutselig ut av det blå ringte ei venninne som bor på en annen kant av landet og ville ha meg med på kafe Jeg visste ikke at hun var i byen, og jeg hadde faktisk planer om å ringe henne for å skravle i dag. Hvor snodig er ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mai 2011 #543 Del Skrevet 30. mai 2011 Så artig med kafédate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #544 Del Skrevet 30. mai 2011 Så koselig da! Hyggelig med sånne tilfeldigheter i blant Håper du koser deg med nyvasket hus og venninne-skravlings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mai 2011 #545 Del Skrevet 30. mai 2011 skjønner ikke alle disse forskjellige teene, hvor får dere tak i alt dette? er ikke så veldig glad i te selv, men har så lyst til å like det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mai 2011 #546 Del Skrevet 30. mai 2011 Føler meg litt på amatørstadiet jeg, her jeg sitter og nyter en kopp Twinings Fire Røde Frukter! :skratte: Og jeg da... Twinings Earl Grey med 3 suketter og en skvett melk oppi. Vanedyr så det holder! Amme-teen (Den fra apoteket) slet jeg med i begynnelsen, men den er driiiiitgod!!! Ble jo avhengig!! En stund siden jeg har drukket den nå.. *løper ut på kjøkkenet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. mai 2011 #547 Del Skrevet 30. mai 2011 Amme-teen er fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mai 2011 #548 Del Skrevet 30. mai 2011 Amme-teen er fæl! Mmmmm... Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. mai 2011 #549 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg VIL at dere skal få det til NÅ Det er så urettferdig.... Joiner denne! Uten å i det heletatt kjenne deg Pusilus, så er det du som står øverst på min "unne å bli gravid liste" Jeg håper av hele mitt hjerte at du og mannen skal lykkes ASAP og ikke oppleve flere skuffelser i prosjekt "Mini-Pusilus" :pls: :pls Det var dagens hjertesukk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. mai 2011 #550 Del Skrevet 30. mai 2011 Så herlig med overanskende venninnetreff da Deilig med litt energi så man føler man får gjort litt innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mai 2011 #551 Del Skrevet 30. mai 2011 Ammete Ei stund sidan sist eg drakk det. Kanskje finna det fram igjen? Eg håper så inderlig at pusilus sit med ein god kopp ammete neste sommar/haust. :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. mai 2011 #552 Del Skrevet 30. mai 2011 Ammete Ei stund sidan sist eg drakk det. Kanskje finna det fram igjen? Eg håper så inderlig at pusilus sit med ein god kopp ammete neste sommar/haust. :pls: :hoppe: Da skal jeg kjøpe henne en boks og sende avgårde, i ren glede! Ja, er det ikke nam vel??? Jeg slet de første dagene.. Synes det var helt forferdelig. Etterhvert ble det en vane og jeg likte det. Bedre og bedre. Og så var jeg avhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 31. mai 2011 #553 Del Skrevet 31. mai 2011 Da kommer det en boks fra meg også. :pls: :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #554 Del Skrevet 31. mai 2011 Så artig med kafédate. Kjempe koselig var det Så koselig da! Hyggelig med sånne tilfeldigheter i blant Håper du koser deg med nyvasket hus og venninne-skravlings Det er ikke dumt det nei, det er godt med dager som går oppover altså skjønner ikke alle disse forskjellige teene, hvor får dere tak i alt dette? er ikke så veldig glad i te selv, men har så lyst til å like det Jeg kjøper te på både daglivarebutikker, helsekost, Kremmerhuset og spesial butikker for kaffe og te. Kan liste opp noen av butikkene som også selger over nettet Amundsen Kinsarvik naturkost Black cat kaffe og tehus smak og behag tea and coffee Tehagen Te siden Og jeg da... Twinings Earl Grey med 3 suketter og en skvett melk oppi. Vanedyr så det holder! Amme-teen (Den fra apoteket) slet jeg med i begynnelsen, men den er driiiiitgod!!! Ble jo avhengig!! En stund siden jeg har drukket den nå.. *løper ut på kjøkkenet* Earl Grey Er det noe jeg synes er fælt er det den, men det går ned når kaffe er det eneste andre alternativet Den amme-teen, den smaker vel litt bark og skogsbunn gjør den ikke? Jeg hadde vel en salvie-te som gav meg trening på den bite. Amme-teen er fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #555 Del Skrevet 31. mai 2011 Joiner denne! Uten å i det heletatt kjenne deg Pusilus, så er det du som står øverst på min "unne å bli gravid liste" Jeg håper av hele mitt hjerte at du og mannen skal lykkes ASAP og ikke oppleve flere skuffelser i prosjekt "Mini-Pusilus" : pls: :pls : :pls : Det var dagens hjertesukk Du er så søt sommerfuglen Så herlig med overanskende venninnetreff da :tommelsmil : Deilig med litt energi så man føler man får gjort litt innimellom også : ) Det er godt ja, og vi hadde det så koselig i går Ammete Ei stund sidan sist eg drakk det. Kanskje finna det fram igjen? Eg håper så inderlig at pusilus sit med ein god kopp ammete neste sommar/haust. :pls : :pls : :pls : Dere altså, amme-te.. Te det drikker jeg i alle fall neste høst uansett :hoppe: Da skal jeg kjøpe henne en boks og sende avgårde, i ren glede! :nigo : Ja, er det ikke nam vel??? Jeg slet de første dagene.. Synes det var helt forferdelig. Etterhvert ble det en vane og jeg likte det. Bedre og bedre. Og så var jeg avhengig. Tar gjerne i mot te i posten jeg Da kommer det en boks fra meg også. :pls : :pls : Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #556 Del Skrevet 31. mai 2011 Dagens Nydelig middag i hyggelig lag Effektiv arbeidsdag, selv med mange møter som spiste opp mye tid Te Godt humør Serier på data´n En dag til fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mai 2011 #557 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. mai 2011 #558 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 #559 Del Skrevet 31. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 31. mai 2011 #560 Del Skrevet 31. mai 2011 Deilig å se listene dine igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå