SilkeSatan Skrevet 3. mai 2011 #301 Del Skrevet 3. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #302 Del Skrevet 3. mai 2011 Takk jenter Det er godt med virituelle klemmer og tanker. Nilla: verden føles meningsløs uretferdig nå Jeg vet at det er mange som blør mye som likevel kommer til mål, men jeg klarer ikke tro at jeg er en av dem etter min opplevelse i januar. Har ikke time før langt utpå dagen i morgen, det kommer til å bli nervepirrende både for kjære og meg. Han kom akkurat inn døren og skal i gang med middagen Han prøver så godt han kan å holde både mitt og sitt eget humør oppe Har ikke sett noe mer blod, men medisinrestene som kommer ut blir mørkere og mørkere. Endelig dom i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punky Brewster Skrevet 3. mai 2011 #303 Del Skrevet 3. mai 2011 Noen ganger er verden så fryktelig urettferdig. Krysser alt jeg har for at det likevel blir gode nyheter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mai 2011 #304 Del Skrevet 3. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 3. mai 2011 #305 Del Skrevet 3. mai 2011 uff, pusilus... Man vet jo ikke for sikkert enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 3. mai 2011 #306 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Krysser fingrene for deg. Håper du får en gledelig nyhet i morgen Endret 3. mai 2011 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. mai 2011 #307 Del Skrevet 3. mai 2011 Skjønner godt at verden må føles urettferdig nå. Krysser alt jeg har for at det var falsk alarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. mai 2011 #308 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg finner ikke de riktige ordene, vil bare si at jeg håper inderlig at dere får gode nyheter imorgen. Knuse- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. mai 2011 #309 Del Skrevet 3. mai 2011 Ånei, dette var trist! Fy søren så urettferdig!! Håper det var falsk alarm og at lille frø spreller på skjermen i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. mai 2011 #310 Del Skrevet 3. mai 2011 Håper at alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mai 2011 #311 Del Skrevet 3. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. mai 2011 #312 Del Skrevet 3. mai 2011 Innom med plenty klemmer, og håper inderlig for dere. Klarer ikke å se for meg at dette ikke skal gå bra. Krysse krysse! Har du magesmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 3. mai 2011 #313 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Uff, dette var ikkje noko kjekt å høyra! Blir så utrulig trist og lei meg på dine vegne. :cry: Sjølvsagt er det alltid håp likevel, sjølv om ein blør litt. Men med tanke på det du har opplevd før, så skjønnar eg veldig godt at du ikkje klarar å vera optimistisk no. Og eg er redd med deg, sjølv om eg kryssar fingrane for deg, og håpar du får gode nyhetar på UL i morgon! Anar ikkje kva eg skal seia til deg som kan trøsta, for eg veit at du har det heilt forferdelig no. Men eg vil iallfall gi deg ein stor klem! Er det nokon som virkelig fortener å få bli mamma no, så er det deg! Endret 3. mai 2011 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 3. mai 2011 #314 Del Skrevet 3. mai 2011 *sensurerer vekk alle dei stygge orda eg kan* Det er virkelig ikkje rettferdig om dette ikkje går vegen. Eg håpar så inderlig at du får gode nyheter i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 3. mai 2011 #315 Del Skrevet 3. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. mai 2011 #316 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er jo håp enno (sjølv om eg forstår at du ikkje greier å tenkje slik no). Kryssar fingrane for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 3. mai 2011 #317 Del Skrevet 3. mai 2011 Så trist, pusilus. Jeg forstår hvis du ikke klarer å se for deg at det kan gå bra, med tanke på historien din, men jeg krysser fingrene likevel for et mirakel. Lykke til for deg og mannen din i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. mai 2011 #318 Del Skrevet 3. mai 2011 Nei og nei, ikke du også Håper virkelig det er falsk alarm! Jeg kjenner flere som har hatt kraftige blødninger, og som likevel har født friske, fine barn. Men det er jo også de historier som ikke ender så bra, og du har dessverre alt for god kjennskap til det Krysser alt jeg kan krysse for dere! Dette MÅ gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #319 Del Skrevet 3. mai 2011 Dere er jammen meg søte og gode Aud, jeg har ikke akkurat magesmerter, det er mer en rar tom sviende følelse på en måte i tillegg litt "mensmage". Det er fremdeles et bitte lite håp som dere sier, men jeg våger ikke håpe helt av opplagte grunner. Bedre å bli positivt overrasket nå, enn å bli trykt ned i grusen fordi jeg våger å håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. mai 2011 #320 Del Skrevet 3. mai 2011 Skjønner deg så godt, kjære Pusilus! Jeg håper sånn at du "tar feil". Masse lykke til! Håper du får "overraskende" gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå