Samulita Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #41 Skrevet 23. mars 2011 Ja, jeg gleder meg!! Gruer meg litt til flyturen, men med litt rødvin, en god bok og en film skal det sikkert gå bra!
Gjest idakaroline Skrevet 25. mars 2011 #42 Skrevet 25. mars 2011 Håper du koser deg i NYC! Du må gi oss en oppdatering når du kommer hjem igjen
MissStiles Skrevet 25. mars 2011 #43 Skrevet 25. mars 2011 God tur ja... Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det!!
loxodonta Skrevet 25. mars 2011 #44 Skrevet 25. mars 2011 Haha, tipper du koser deg på eventyr i NY! Gleder meg til å høre om
*Enigma* Skrevet 30. mars 2011 #46 Skrevet 30. mars 2011 Nå er jeg spent på rapport. Hvordan hadde du det?
Samulita Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #47 Skrevet 30. mars 2011 Helt FANTASTISK!!! Flyturen gikk veldig bra begge veier, jeg spiste masse god mat, gikk masse, tok masse taxi, dro på bar crawl i East Village, shopping i Soho, møtte hyggelige folk og hadde det helt storartet! Skal definitivt tilbake så snart som mulig (som dessverre ikke er før minst ett år til), men da sammen med familie. Det var helt perfekt å ta den første turen til NYC alene! London blir liksom bare en kjip, liten landsby i forhold til Manhattan! Hehe. 1
MissStiles Skrevet 31. mars 2011 #48 Skrevet 31. mars 2011 Godt å høre!! Jeg vet, London er en VELDIG liten by i forhold til NEW YORK!!
mia83 Skrevet 17. april 2011 #49 Skrevet 17. april 2011 Jeg har også akkurat kommet hjem fra New York, det var min andre tur dit. Reiste ikke alene, men tok en dag alene med shopping. Det anbefales iallefall!
Gjest idakaroline Skrevet 17. april 2011 #50 Skrevet 17. april 2011 Dere som har vært i New York, hvor mange dager bør man beregne å ha i byen? Driver å planlegger og ser litt på priser for tiden, har så lyst til å reise at jeg nesten blir dårlig!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #51 Skrevet 18. april 2011 Dere som har vært i New York, hvor mange dager bør man beregne å ha i byen? Driver å planlegger og ser litt på priser for tiden, har så lyst til å reise at jeg nesten blir dårlig! Vet hvordan du har det, jeg bestilte tur nylig selv Jeg pleier å dra dit på langhelger. Men da er jeg på farten hele dagen. Hvis du skal ha med deg det meste av severdigheter, og i tillegg shoppe, se show osv. så ville jeg egentlig anbefalt en uke. Men det koster flesk med hotell da, i hvert fall om man reiser alene og ikke er villig til å bo på sovesal. Sjekk også om skattene er regnet med når du bestiller hotell, ellers kan det bli enda dyrere enn du trodde. Shoppingen kan også bli dyrere enn beregnet av samme grunn. Men dyrt eller ei, det er sååå verdt det, New York er en fantastisk by!
juliane Skrevet 18. april 2011 #52 Skrevet 18. april 2011 Jeg drar til New York på onsdag! Noen som har noen gode restaurant-tips?
*Enigma* Skrevet 18. april 2011 #53 Skrevet 18. april 2011 Jeg drar til New York på onsdag! Noen som har noen gode restaurant-tips? Jeg var veldig godt fornøyd med Spice Market (403 WEST 13TH STREET). Asiatisk fusion-restaurant. Nydelig mat, god service. Ikke utpreget billig, og du må bestille bord.
MissStiles Skrevet 18. april 2011 #54 Skrevet 18. april 2011 Jeg drar til New York på onsdag! Noen som har noen gode restaurant-tips? Hvor skal dere bo?
juliane Skrevet 18. april 2011 #55 Skrevet 18. april 2011 Skal bo på New York Helmsley, like ved Grand Central.
Lady Lovelylocks Skrevet 18. april 2011 #56 Skrevet 18. april 2011 Jeg anbefaler Chevys. Texmex, god mat. Ligger like ved Madam Tussauds, Times Square. http://chevys.com/
Samulita Skrevet 18. april 2011 Forfatter #57 Skrevet 18. april 2011 Jeg drar til New York på onsdag! Noen som har noen gode restaurant-tips? Du MÅ spise pizza på Lombardi's! Har ikke ord.. Servicen var også helt fantastisk. Grey Dog har en helt sinnsyk frokost. De har tre restauranter rundt i byen, blant annet i Chelsea, der jeg var.
MissStiles Skrevet 30. januar 2012 #59 Skrevet 30. januar 2012 Me too! Derfor blir det en tur i august! 1
Samulita Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #60 Skrevet 30. januar 2012 Me too! Derfor blir det en tur i august! Ååå, heldig du er!! Jeg lekte en stund med tanken på å ta enda en spontantur alene, men av en eller annen grunn tør jeg ikke denne gangen. Why?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå