Gå til innhold

Tilbake igjen som prøver.

Kvist

Anbefalte innlegg

Det er jo alltid pluss og minus sider med når man er født på året :Nikke: Hadde vært koselig med en slik julegave ja :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sprø av å tenke sånn. Kjenne etter alle mulige greier og innbille meg alskens symptomer. Og så i neste sekund merker jeg absolutt ingen ting. Annet enn forkjølelsen selvfølgelig, men snørr og sår hals kan jeg ikke akkurat skylde på pergoen for...

IKM er i dag, så mensen kommer nok snart. Testet i går så orket ikke i dag.

Nei, for å si noe positivt også. Jeg er fin i dag :sexy: i min nyinnkjøpte knallblå syttitallskjole, fra den beste vintagebutikken jeg noen sinne har sett. Og så går jeg i skyhøye beige pumps med stiletter og lite platå. De skal jeg ha når jeg skal være forlover for bestevenninna i mai, så de må gås inn litt.

Og etterpå skal jeg til samme venninne for skravlings og kaffe. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for å si noe positivt også. Jeg er fin i dag :sexy: i min nyinnkjøpte knallblå syttitallskjole, fra den beste vintagebutikken jeg noen sinne har sett. Og så går jeg i skyhøye beige pumps med stiletter og lite platå. De skal jeg ha når jeg skal være forlover for bestevenninna i mai, så de må gås inn litt.

Ble nysgjerrig på hvor denne butikken er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armstrongs i Edinburgh. De har tre butikker, men den på Grassmarket er best.

Generelt fantastisk by også, kom dere over alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette får være siste KGtull på meg nå. Får gjøre noe mer fornuftlig. Skal jeg høre på fornuften og lage kaffe og lese litteraturhistorie? Eller skal jeg høre på kroppen og forkjølelsen og sette på vekking og krype under dyna en halvtime først?

Lurer på om det blir dupp og så kaffe og lesing. Tung i hodet og kroppen i dag, dusteforkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lesepause! Kommet meg gjennom litteraturhistorien. Nå er det samisk historie som er neste. Sukk, akkurat det engasjerer lite. Fått gjort litt til utdrikingslaget jeg arrangerer også da. Nærmer seg :P Greit å få spikret og bekreftet det som kan ordnes på forhånd. Ønsker jo å gi snuppa mi en super dag.

Nå skal jeg lage meg en dobbel espresso og sette meg ut i sola noen minutter. Vår vår vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du :)

Tror kanskje vi bor ikke så langt unna hverandre, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen min pleier alltid å begynne med masse friskt blod. Nå var det akkurat masse gjennomsiktig lyserosa slimgugge men ikke noe blod. Sorry ekle detaljer, men det er en prøvedagbok. Skal være litt gørr :gjeiper:

Gahh, da er det bare å vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du :)

Tror kanskje vi bor ikke så langt unna hverandre, faktisk!

Oo, Fredrikstadianer du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo, Fredrikstadianer du også?

Nei, har bodd litt i Sarp en periode, men bor nå 25 min nord for Sarp :) Er egentlig fra et nabofylke da, men ser ut til at vi blir her i Østfold :)

Er du opprinnelig fra Fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være litt gugge i slike bøker som dette ;)

Krysser fingrene for en feiende flott julepresang hos flere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som har lest i dag :) Hadde det vært meg hadde jeg nok heller lagt meg under dynen :sjenert:

Gugge i prøverbøkene er bra ;) Håper ikke tanta dukker opp :pls:

Kos deg på besøk med kaffe og skravlings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe julepresang :( Mensen kom den, men rar mensen. Jeg pleier å blø masse, må tømme menskoppen ofte første dag. Men nå er det bare litt :klø:

Håper ikke det betyr at det blir blødning i mange dager istedetfor de tre jeg pleier. Kjipt nok med tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, blir så deppa av mensen. Som om hver krampe jeg kjenner og hver bloddråpe jeg ser roper "DU KAN IKKE BLI GRAVID DU! HÆHÆHÆ"

Og er jeg deppa får jeg lett litt kort lunte og sier ting litt krassere enn jeg egentlig mener. Så da reagerete mannen med å lure på hvorfor jeg var så sur i dag, og siden han var irritert på meg så sa han det ikke akkurat på en pen måte. Så i dag har vi krangla, eller ikke direkte krangel. Han kjefta og jeg gråt :( Æsj, hater sånt! Selv om vi begge sa unnskyld og snakka hyggelig etterpå sitter jeg igjen med en ekkel trist følelse, tårer som ikke vil slutte å renne og røde hovne stygge øyne.

Og siden naboene er ute blir det til at jeg havna her, selv om jeg egentlig skulle ha montert hagemøbler og fortsatt med å vende komposten. Så da sitter jeg her da, og synes alt er dumt og veldig synd på meg selv, og er irritert fordi jeg vet at det egentlig bare er tull. Burde egentlig bare ta meg sammen og komme meg ut i sola. Får håpe naboene finner på noe annet enn hagearbeid rett ved gjerdet. Liker ikke å vise grineøynene mine til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette høres ikke ut som en bra dag. Håper naboene har kommet seg inn så du har kommet deg ut. :) Tar på med denne prøvingen, håper det klaffer for dere snart. :) Klem til deg. :klem:

Endret av FruLykkeLi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, det ble bedre etterhvert. Både sola, tiden og det å skrive hjalp tror jeg. Vi endte opp med å gå alle tre ned på brygga for å spise softis :gjeiper: Går ikke an å være deppa og å spise softis i sola samtidig, hehe.

Men fy søren som jeg hater sånn krangle/dårlig stemning. Glad det ikke er ofte, det hadde jeg ikke orka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Softis i vårsolen hørtes deilig ut! Godt krangling hører med til sjeldenhetene. :) Ha en strålende lørdagskveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på jobbintervju i dag :) Etter å ha søkt og søkt og søkt på alle typer jobber siden lenge før jul fikk jeg endelig komme på intervju. De skulle ta inn et par til og så skulle jeg få beskjed om et par dager. I mine øyne virket det som om de likte meg og at jeg absolutt var aktuell så nå håper jeg bare at de andre som har søkt er noen slabbedasker :gjeiper:

Hadde vært så greit å ha en jobb, selv om det bare er ekstra/sommerjobb det er snakk om. Virker som et veldig ålreit sted også, og så gangavstand hjemmefra da. *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...