Gå til innhold

Tilbake igjen som prøver.


Kvist

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Kirkeparken, haha, elendig på navn da, men det er en eldre mann som er både flink og hyggelig. Har du fast gyn her i byen?

Ikke at jeg går til han nå da, i forbindelse med Pergoen, jeg ba bare fastlegen om en resept jeg og så ordner vi det selv. Så ingen oppfølging underveis. Minst mulig styr med dette akkurat nå, forsøker å lage minst mulig fallhøyde...

Bruker også Kirkeparken :) Ble henvist til han fra fastlegen, men har byttet til hun andre som jobber der. Hun er der 70% og han 30%, så synes det var lettere å få time hos henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må nesten følge deg på veien igjen, Kvist. Dette blir spennende. Vet ikke om du husker meg men vi fikk omtrent samtidig sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei frøken raggsokk, og hei Alive :)

Jeg husker deg, er du prøver igjen du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eh...hehe... vel, jeg er inne på tanken, eller det vil si, mannen er ekstremt inne på tanken og jeg har gått med på å få et lite sjarmtroll til. Men jeg er ikke heeeelt klar enda, samtidig som jeg ikke kan vente for lenge heller.

Fint å følge med og hente litt fertilitetsvibber :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fertilitetsvibber ja, haha, sånne kunne jeg trengt også. Står ikke på lysten her da, men mer på selve fertiliteten...

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også PCO, men det gikk veldig raskt sist gang. Tar uansett ingenting for gitt...

Jeg vet at når vi først setter igang, blir jeg het oppslukt av tanken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig dag i går. Bra dag i dag! Fått gjort masse av det jeg skulle i dag, skrevet et brev jeg har gruet meg til og ikke kommet i gang med, funnet ut hva som passer av finkjoler og valgt den jeg skal ha i 85års dag på lørdag, ryddet i papirer, trent armer/skuldre/rygg/mage/rumpe/lår så nå sitter jeg her med lunsj og skjelvende armer :)

Smertene fra i går er nesten borte, så da gidder jeg ikke ringe gyn. Ikke sååå moro å klatre opp i godstolen hans bare for å få høre at neida, finner ikke noe spesiellt jeg.

Nå skal jeg begynne å se over hva vi skal ha med og begynne pakkingen. For på lørdag skal vi dra avgårde til 85årslag/60års bryllupsdags feiring for min bestefar. Det er på romerike der vi begge er fra, så vi sover over hos svigers etterpå og på søndag skal vi tre, svigers og mannens to brødre på tur til Edinburgh. Gleder meg villt til å komme seg ut og vekk litt. Har ikke vært på skikkelig ferie siden før prøverørsstyret med snuppa. Vi som pleide å reise masse.

Spent på storbyferie med en halvannetåring da, blir nok litt annerledes enn de turene vi hadde før. Og sikkert helt knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, kos dere masse på tur! Så deilig å komme seg bort litt:)

Må bare dele hvor utrolig kos jeg syns det er å ha en halvannet åring. Er det ikke en fin alder? Her er i hvertfall dagene fulle av nye ord og blomstring av personlighet. Hun syns plutselig det er fryktelig morsomt å gjøre seg til og så le hjertelig fordi hun suns hun selv er så morsom :ler: Elsker denne alderen og vet av erfaring at de neste par årene er skikkelig sjarmerende, godt blandet med herlig trass da...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det er herlig nå. Sånn som i går morges, vi hadde spist frokost og jeg sa vi skulle på badet og pusse tenner. Hun ville tegne. Det lå papir og fargeblyanter på bordet så hun hørte ikke på meg men satte i gang og rable. Så gir holder hun fram en farge til meg og sier tegne tegne tegne. Da tegnet jeg en tannbørste, hun så på den, lo rått, begynnte å nynne "puss puss så får du en suss" og tuslet ut på badet. :fnise: Herlige jenta mi!

Men trass? Absolutt! I går brølte hun seg gjennom middagen fordi pappaen ikke ville mate henne. Hun som har spist selv med gaffel siden før hun vår året. Endte opp med at hun spiste en god stund etter oss... Det gjelder å være litt trassig selv også, jeg nekter å gi etter for sånne innfall. Ved bordet skal man sitte ordentlig og spise selv, sånn er det bare i vårt hus. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fantastisk! Smart av deg å tegne en tannbørste! Her i gården er det full krig hver morgen for hadde det vært opp til henne skulle hun få gå i pysjen sin hele dagen med en uttissa bleie...:roll: Godt de veksler med å være så søte da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt smertene er borte, da har nok egget løsnet ;)

Kos dere masse i bursdag og ikke minst god tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt smertene er borte :) Erfaringsmessig så har egget løsnet da :)

Søte mini-kvist :rodmer:

Kos dere med bursdag og tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Dagbokskriving er jeg dårlig på ser jeg :gjeiper:

Jaja, får oppdatere litt da. Skulle liksom lese til eksamen i dag (også) men litteraturhistorie ble for tøft for meg i dag, haha, satt og leste stykker fra romantikken så snørr og tårer rant i sta. Tydelig tegn på at 1. mensen er rett rundt hjørnet, eller 2. at mensen lar vente på seg et års tid. Håper på det siste. Men håpet er ikke så stort... tror faktisk jeg skal takle det greit om dette pergoforsøket ikke gikk som det skulle. Har tilogmed beregnet at en eventuell termin vil være rett før jul, sånn at jeg kan trøste meg med at det jo er bedre å være født i første del av året sånn at det ikke er noen krise. Jadahh, jeg har for mye tid til å tenke.

Måtte selvfølgelig ta en test i dag da, syklusdag 29. Sånn billig stripstest var klinkende negativ. Haha, også er jeg så dum at jeg tester midt på dagen, sånn at jeg alikvel kan håpe på at det er for tidlig og at det hjelper å vente og så teste med morgenurin. Lenge leve egenlureri :ler:

Ellers var Edinburgh en helt superduperfantastisk by, anbefaler ALLE å komme seg dit så fort som mulig. Kultur, historie, mat, shopping, alt i passe mengder på et passe stort område. Forelsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det tårene skyldes noe annet ann at mensen er på vei :) Har også alltid tenkt at det er bedre å være født tidlig på året, men sånn som det er nå så blåser jeg i når det blir, bare det blir...hvis det har klaffet denne mnd blir termin faktisk på julaften :fnise:

Så bra ferien var vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Helt enig med deg, når på året spiller ingen rolle i det hele tatt. Snuppa er født midt i juli, og kommer aldri til å få bursdagsfeiring med barnehage eller skole, og sikker heller ikke barneselskap med mange gjester ettersom alle er bortreist da. Gjør det noe? Nei, vi er bare lykkelige for at hun kom i det hele tatt. Satser på at dere får verdens beste julegave i år. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...