Gå til innhold

Tilbake igjen som prøver.


Kvist

Anbefalte innlegg

Så spennende! Vil du fortelle hva du har søkt på? Håper det går din vei. Ekstra kan gi fast stilling når man først har fått ett ben innenfor. :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Lurer på hvor lang denne syklusen blir jeg. Sitter pergo-effekten i fortsatt tro? Syklusdag 16 i dag, og jeg lurer på om jeg kjenner litt i eggstokkene, men ikke sånn kjempevondt som forrige måned.

Nyter å ha påskeferie da, eller hjemmeværende som jeg er blir det jo ikke så veldig ferie. Annet enn at snuppa og mannen hjemme. Det er koselig :)

I dag har vi holdt på her hjemme, snuppa og jeg bakte nøttecookies mens mannen skiftet dekk og byttet en del på bilen. Etterpå gikk vi ut og ryddet og fikset litt i hagen. Jeg har fått luka, klippet roser, tatt vekk gammelt rusk og døde planter og snudd oppned på et stort bed. Fått snudd komposten også så nå er det ny kompostjord i blomsterbedene mine. Sååå deilig at det er grønt her og der nå. Elsker våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken er over, den har vært fantastisk. Vi var hos svigers i dag, middag i solskinnet på terassen. Snuppa i sommerkjole og barbeint så lenge hun var på terassen og ikke i gresset. Snuppa har spillt fotball med onkelen sin også. Eller "bonka med Onke" som hun sa. Noen av ordene hennes er bare rare altså. Bonka? Var tydelig at det betydde sparke ball...

Har snakka litt om prøvingen videre i dag, og min kommende skolegang, økonomi og sånt... Ble enige om at vi tar prøvingen først, og begynner på utdannelse etter planen. Og så hvis jeg blir gravid så får vi bare klare det som best vi kan. Søskenforsøk er det viktigste. Så deilig å være helt enige i sånt. Veldig hyggelig å ta viktige samtaler når begge to sier "ja, det var det jeg tenkte også" flere ganger.

Jeg er jammen heldig, verdens beste mann og verdens beste datter. Tenk om vi får en verdens beste sønn også, eller enda en verdens beste datter. Da vi lykken være komplett tror jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en herlig påske :) Ikke vanskelig å kose seg når man får så flott vær :sol:

Så godt dere er enige om prøvingen da :) Blir spennende fremover :duskedame: Kjører dere på med flere pergokurer fremover eller går dere for søskenforsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...