Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg lurer på hvorfor noen kommer med negative og nedsettende kommentarer anonymt til folk som er lei seg og ber om råd og trøst her inne. Jeg er ikke ute etter en kosemosekultur på kg, men skjønner dere ikke at det kan finnes triste og fortvilede mennesker som ønsker å få litt medfølelse fra ukjente på et forum om ting de synes er vanskelig? Svar gjerne anonymt, jeg lurer bare på hva som driver enkelte til å slenge dritt til folk som tyedligvis er lei seg. Som f eks i denne tråden. Hvorfor logge seg ut for å gni salt i såret til en som er lei seg? Den verste dritten kommer fra anonyme i slike tråder. 14
Jägermeister Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Den kritikken man ikke tør å skrive under nick, skal man heller ikke være så feig og skrive som anonym bruker, da vet man selv at den ikke er ment spesielt godt eller konstruktivt. 5
Kiwipie Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Fordi dem skal tøffe seg for de andre og tør ikke gjøre det under navn/nick. De hadde aldri turt å si dritt som det til ansiktet deres så =p
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Den kritikken man ikke tør å skrive under nick, skal man heller ikke være så feig og skrive som anonym bruker, da vet man selv at den ikke er ment spesielt godt eller konstruktivt. Sant det, men jeg lurer på hvorfor folk gjør det. Har de hatt en dårlig dag? Trenger de å ta ut noe på noen? Hadde vært fint om de anonyme som gjør det kunne forklare hvorfor, som sagt gjerne anonymt. For jeg forstår det ikke.
sebastianen Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 det er vel som regel det anonym knappen blir brukt til , alt det man ikke vil konfronteres med senere. Selv om det legitimeres med at man må bruke det til følsomme emner man kan gjennkjennes i . 2
chikako Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig synes jeg det mest latterlige er at man slenger dritt anonymt og siden gir seg selv plusspoeng 2
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 det er vel som regel det anonym knappen blir brukt til , alt det man ikke vil konfronteres med senere. Selv om det legitimeres med at man må bruke det til følsomme emner man kan gjennkjennes i . Men hvorfor skriver man innlegg på et forum for å få noen som er lei seg til å føle seg enda dårligere, og i tillegg poster som anonym? Skulle ønske at noen som gjør dette kunne fortelle meg hvorfor. 4
TiaMaria86 Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig synes jeg det mest latterlige er at man slenger dritt anonymt og siden gir seg selv plusspoeng Ja, som i "det er flere som er enige med meg, bare se" liksom! Latterlig.
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Forøvrig synes jeg det mest latterlige er at man slenger dritt anonymt og siden gir seg selv plusspoeng De anonyme drittinnleggene er nok mere sårende enn plussene. 1
sebastianen Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Men hvorfor skriver man innlegg på et forum for å få noen som er lei seg til å føle seg enda dårligere, og i tillegg poster som anonym? Skulle ønske at noen som gjør dette kunne fortelle meg hvorfor. Det kan jeg dessverre ikke svare på, jeg vet ikke . kanskje en av de anonyme stikker innom her og klargjør
chikako Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 (endret) De anonyme drittinnleggene er nok mere sårende enn plussene. Ja, det er jeg enig i. Teit er det uansett, som om de andre ikke skjønner det. Første innlegg som kommer er et kjefteinnlegg som ikke er relevant for tråden i det hele tatt, og det får pluss med én gang... At man er ute etter å ta folk er ikke latterlig, det er dårlig gjort. Endret 11. mars 2011 av chikako
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Det kan jeg dessverre ikke svare på, jeg vet ikke . kanskje en av de anonyme stikker innom her og klargjør Det kan da ikke være noe verre å svare på det spørsmålet her enn å f eks drite ut folk med kjærlighetssorg? Anonymt, selvfølgelig. 3
Sofiemor Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Dette syns jeg var en bra tråd;) Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange føler behov for å slenge dritt til andre. Jeg syns at det er en uting med stygge/unødvendige kommentarer enten man er anonym eller ikke. Har man ikke noe konstruktivt å bidra med, så kan man heller hoppe over den debatten;)
sebastianen Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Det kan da ikke være noe verre å svare på det spørsmålet her enn å f eks drite ut folk med kjærlighetssorg? Anonymt, selvfølgelig. Hvem vet ? Kanskje de/den føler seg såret over å komme inn her , eller kanskje ingen av dem føler at de gjør noe galt . for alt vi vet kan de føle at de gjør vedkommende trådstarter en tjeneste , de velger bare helt tilfeldig å være anonyme . Kanskje det sitter en hær av selvbestaltet gode mennesker der ute og tilfeldig kommer borti anonymknappen (litt ironi, for dem som ikke skjønte det )
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Den kritikken man ikke tør å skrive under nick, skal man heller ikke være så feig og skrive som anonym bruker, da vet man selv at den ikke er ment spesielt godt eller konstruktivt. Tvert imot, det mennesker skriver under fullt navn, er som oftest motivert ikke i sannhet, men i et ønske om å posisjonere og markedsføre seg selv. 1
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 Tvert imot, det mennesker skriver under fullt navn, er som oftest motivert ikke i sannhet, men i et ønske om å posisjonere og markedsføre seg selv. Det er sant, men hvorfor trykke ned ukjente som ber om råd? Og de fleste som gjør det poster som anonyme. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Jeg skriver titt og ofte som AB, av helt andre grunner, og irriterer meg stadig over hvordan andre bidrar til å stille AB-funksjonen i et dårlig lys. Jeg tror de har det ganske kjipt med seg selv. Og så prøver de å få andre til å ha det like kjipt. Og jeg tror, av samme årsak, at ingen av dem kommer til å "forklare seg" her..
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Jeg skriver titt og ofte som AB, av helt andre grunner, og irriterer meg stadig over hvordan andre bidrar til å stille AB-funksjonen i et dårlig lys. Jeg tror de har det ganske kjipt med seg selv. Og så prøver de å få andre til å ha det like kjipt. Og jeg tror, av samme årsak, at ingen av dem kommer til å "forklare seg" her.. Det er jo bare å svare anonymt... 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Tvert imot, det mennesker skriver under fullt navn, er som oftest motivert ikke i sannhet, men i et ønske om å posisjonere og markedsføre seg selv. Kanskje folk bare enkelt og greit står for ting, og ikke er interessert i å gjemme seg bak noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå