Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Skjønner litt hvordan du har det. Mistet hunden vår januar i fjor og det var helt grusomt! Men hun ble jo hele 13 år så det er jo litt annerledes. Så er du jo full av hormoner nå også så det forsterker sikkert følelsene enda mer. Vil ihvertfall gi deg en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå... Klemmer kommer din vei <3 Vet hva du mener med å savne hunden sin ja... Ingen kan bli så gode venner og godt selskap som en hund... Alltid der for deg uansett hva...

Mmmm... Hørte jeg sjokkis?:) Kos deg, det har du fortjent etter en sånn dag. Må være forsiktig med ryggen din nå. Jeg har svak rygg og da jeg gikk med snupp slo både rygg og bekken seg vrang kjempetidlig:( Så jeg var sykemeldt hele tiden så takk guuud for KG :)

Håper du sover godt nå og får en fin dag i morgen uten ryggsmerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå... Klemmer kommer din vei <3 Vet hva du mener med å savne hunden sin ja... Ingen kan bli så gode venner og godt selskap som en hund... Alltid der for deg uansett hva...

Mmmm... Hørte jeg sjokkis?:) Kos deg, det har du fortjent etter en sånn dag. Må være forsiktig med ryggen din nå. Jeg har svak rygg og da jeg gikk med snupp slo både rygg og bekken seg vrang kjempetidlig:( Så jeg var sykemeldt hele tiden så takk guuud for KG :)

Hvor tidlig slo ryggen din seg vrang? Jeg har nettop begynt å jobbe i butikk og merker jeg blir sliten i ryggen. Har litt småproblemer med ryggen fra før og vil ikke bli sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det både koselig og trist lesing. Trist med hunden din. Jeg har selv hund (som bor hos foreldrene mine, men jeg bodde hjemme da vi fikk han) - og han er bare verdens skjønneste, gruer meg til den dagen han forsvinner :tristbla: Han er 11 år, så det kan jo skje, men han er livlig som en liten valp enn så lenge. Her er en :klem: til deg! Tror hundeeiere har en helt annen forståelse i forhold til å ha og miste hunden sin.

Men så var det jo koselig lesing her inne også - om hagearbeid! Jeg drømmer meg stadig bort og gleder meg til det er vår tid til å kjøpe hus. Kanskje vi skal begynne å titte om et årstid... Først skal vi flytte til et nytt sted, så vi ønsker først å bli kjent med plasse for å finne ut hvor vi evt skal kjøpe. Gleder meg masse til å ordne i hage!! Enn så lenge er det blomsterkasser på verandaen :) Øver meg litt!

Håper du har en fin dag i dag! Ta det rolig og lytt til kroppen så ikke du overanstrenger ryggen din! :klemmer:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner litt hvordan du har det. Mistet hunden vår januar i fjor og det var helt grusomt! Men hun ble jo hele 13 år så det er jo litt annerledes. Så er du jo full av hormoner nå også så det forsterker sikkert følelsene enda mer. Vil ihvertfall gi deg en :klemmer:

Det er sikkert like vondt, men jeg ser for meg at det er lettere å akseptere når døden er mer naturlig enn slik som vår hund døde. Akkuart samme sinte følelse satt jeg igjen med da farmor døde bare 61 år gammel etter årevis med en sjelden lungesykdom. Det var jo ikke hennes tid. Hadde hun dødd 80 år gammel så hadde det vært noe helt annet.

Takk for klemmer! :klemmer:

Takk for klemmer!

Ja sjokolade er kjempegodt! Har også slitt litt med svak rygg tidligere. Tror det er fordi jeg hadde en periode hvor jeg vokste ganske fort. Vokste over 10 cm på et år, og det er jo litt i alle fall..Ryggen føles fin nå, men får se om den er enig når jeg er ferdig med å plante blomster. :fnise:

Ja sjokolade er såå godt! :) Har også slitt litt med svak rygg tidgliere.

:klemmer: til deg i minne om hunden din. Utrolig trist med en slik sorg :(

Takk for klem! :klemmer:

I dag skal jeg fortelle en nær veninne om graviditeten! Trodde egentlig hun kom hjem først i neste uke, og hadde tenkt å bare legge ultralydbilde på bordet, men nå må jeg finne en måte å si det på, hehe. Blir så rart og kunstig å bare helt ut av det blå si at jeg er gravid. Er jo tross alt ikke ventet silik det var med hun andre felles veninnnen vår. Jaja, det får gå som det går! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det både koselig og trist lesing. Trist med hunden din. Jeg har selv hund (som bor hos foreldrene mine, men jeg bodde hjemme da vi fikk han) - og han er bare verdens skjønneste, gruer meg til den dagen han forsvinner :tristbla: Han er 11 år, så det kan jo skje, men han er livlig som en liten valp enn så lenge. Her er en :klem: til deg! Tror hundeeiere har en helt annen forståelse i forhold til å ha og miste hunden sin.

Men så var det jo koselig lesing her inne også - om hagearbeid! Jeg drømmer meg stadig bort og gleder meg til det er vår tid til å kjøpe hus. Kanskje vi skal begynne å titte om et årstid... Først skal vi flytte til et nytt sted, så vi ønsker først å bli kjent med plasse for å finne ut hvor vi evt skal kjøpe. Gleder meg masse til å ordne i hage!! Enn så lenge er det blomsterkasser på verandaen :) Øver meg litt!

Håper du har en fin dag i dag! Ta det rolig og lytt til kroppen så ikke du overanstrenger ryggen din! :klemmer:

Heisann Ripsy! :)

Ja det der med å miste en hund tror jeg ikke de som ikke har hund klarer å forstå. Alle skjønner jo at en blir glad i dyrene sine, men man kan få litt av et bånd til en hund. Hver gang Ziko lå og sov og jeg la hodet mitt ved han, så lagde han sånne rare koselyder. Skikkelig sjarmerende hund. :)

Hagekasser er hyggelig det også. Det må jeg også ordne for det er to hagekasser hengende på den ene altanen. Tror det blir stemødre i dem. :) Men gidder ikke kjøpe dem før det er varmt nok til at de kan være ute. Gidder ikke å ta dem inn om kvelden.

Spennende med flytting da! Til en annen by da eller?

Ha en fin dag du også! Skal prøve å være forsiktig. :) Får kanskje få sambo til å løfte kassene jeg skal plante i innendørs. Blir sikkert for tungt for meg å løfte de med alt av jord og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff Teriyaki! :klemmer:

Det å miste en hund er da like vanskelig som å miste et annet familiemedlem, det er jo faktisk familie og familiens lille hårete baby. Tror ikke de som ikke har hatt hund forstår hvor vondt det er å miste en hund. Ikke det at jeg har, men jeg gleder meg ikke til den dagen frøkna vår skal til de evige jaktmarker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ni uker i dag? :skya: Synes det går fort her inne! Snart er du tjukk du og. :nigo:

Når er det ultralyd, igjen? Var det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig lille Ziko var!

Nå ble jeg skikkelig trist :( En hund kan aldri erstatte en annen hund uansett, de har jo forskjellige personligheter de også. Men du får prøve å tenke slik at det kanskje var en mening med det. Hvis ikke Balder hadde endt opp hos dere som er snille og gode med han, så kanskje noen som ville vært slemme med ham hadde hatt han i steden. I så måte har kanskje Ziko tilogmed bidratt til at Balder i det minste har det godt nå!

Stor klem til deg Teri! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Teriyaki! :klemmer:

Det å miste en hund er da like vanskelig som å miste et annet familiemedlem, det er jo faktisk familie og familiens lille hårete baby. Tror ikke de som ikke har hatt hund forstår hvor vondt det er å miste en hund. Ikke det at jeg har, men jeg gleder meg ikke til den dagen frøkna vår skal til de evige jaktmarker.

Nei, det er jo det som er kjipt med å ha dyr, at man mister dem.

Åh, ni uker i dag? :skya: Synes det går fort her inne! Snart er du tjukk du og. :nigo:

Når er det ultralyd, igjen? Var det i dag?

Eeegentlig er jeg ikke ni uker før i morgen. Men tror at siden tickeren er amerikansk så går den etter et annet klokkeslett, for hver dag i tretiden så hopper den fram til neste dag. :fnise:

Så nydelig lille Ziko var!

Nå ble jeg skikkelig trist :( En hund kan aldri erstatte en annen hund uansett, de har jo forskjellige personligheter de også. Men du får prøve å tenke slik at det kanskje var en mening med det. Hvis ikke Balder hadde endt opp hos dere som er snille og gode med han, så kanskje noen som ville vært slemme med ham hadde hatt han i steden. I så måte har kanskje Ziko tilogmed bidratt til at Balder i det minste har det godt nå!

Stor klem til deg Teri! :klem:

Ja hvem vet! Det er jo mange som sier at det er en mening med alt. :)

..og du!

Hurra for 9 uker! Tenk så fort lille frøbel vokser og koser seg! :hjerte:

Takk for det! Selv om det egentlig ikke er før i morgen. :fnise:

9 uker allerede! :danser: Her går det fort unna!

Det gjør faktisk det! Bare tre uker igjen!!

Lurer på om det går an å fikse klokkeslettet slik at det ikke blir så tungvindt med at det blir en ny dag litt for tidlig hver dag. Skal sjekke det opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken tidssone er vi i? Kan vist fikse det ganske så lett. :)

Edit: Trooor det ble fikset nå. Får se i morgen tidlig om det står ni uker da. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der er tickeren min riktig!! :)

Og tusen takk for det! Nei det er faktisk ikke så lenge siden, det. :)

3 dager til ultralyd! :hoppe:

Nå skal jeg gå og stryke på eksamen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 9 uker :hoppe: Det var jo bare et par dager siden vi hoppet for 8 uker jo - nå begynner tiden å gå her inne også :nigo:

Krysser fingrene for deg i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...