Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Åh, det potetgullet der hadde jeg helt glemt! Det er så godt! Nå fikk jeg skikkelig lyst på både det og ostepop. Og godteri! Hehe, jeg er et matvrak for tiden. Tror jeg må kjøpe påskeegg til meg selv jeg :)

Påskeegg til seg selv er jo virkelig ikke så dumt! :)

Jeg gir bort melkesjokoladen min. Ostepoppen får dere aldri! :fnise:

Vet ikke hvorfor de skriver det. Kanskje fordi de ikke liker lange lange lange store poster. Jeg vet ikke. Når jeg kom til å tenke på det, så kan det hende det er fordi når man quoter der, så går sitat i sitat, i sitat... Noen sider sliter med det.

Hihi! Akkurat nå vil jeg heller ha ostepopp enn sjokolade, da! :lur:

Ja det må jo være noe sånt. Fatter egentlig ikke hvorfor ikke babyverden oppgraderer programvaren sin eller hva det heter. Det forumoppsettet er så gammelt, tungvindt og utrolig dårlig! Men nå synes jeg heldigvis at KG er mye mer interessant, så er bare på babyverden hvis jeg kjeder meg ekstra mye og er "ferdig" med KG! :fnise:

Chicken Pomms!! :sikle:

:jepp:

Chicken pomms og ostepop.. Smågodt :arwen:

Dette KAN bli en skummel fredagskveld skjønner jeg :tommel:

Ha en flott kveld :hug:

Hihi, ja ikke sant! Jeg ser jo det at jeg frister mange her med farlige uvaner. :fnise:

Takk for det, ha en kjempefin kveld du også! :):klemmer:

SÅÅÅ... 8 uker :hoppe: :hoppe: Nå begynner jeg å slappe litt mer av. Er vel ikke såå mange som mister etter uke åtte! :) De fleste mister jo tidligere i svangerskapet når de først mister. Men risikoen er jo enda der, så klart. Fortsatt fire uker til jeg føler meg helt trygg.

I dag kommer mamma på besøk, før jeg skal til byen for å gjøre noen erneder. Kanskje kikke etter ideer til påskeegget også. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra - 8 uker :strix: Da var den første milepælen din nådd :hoppe:

Mmmmm.... meg vil ha ostepop i kveld :popcorn: År og dag siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE MED 8 UKER, TERIYAKI

:hoppe: Feels good!

Gratulerer med 8 uker, Teriyaki! :danser:

Nå begynner det å nærme seg vet du.

Jah, ikke så lenge til nå! :gjeiper:

:strix: 8 uker!

:strix:

Hurra - 8 uker :strix: Da var den første milepælen din nådd

Mmmmm.... meg vil ha ostepop i kveld :popcorn: År og dag siden sist.

Ja det har du jo rett i!! Hihi, du får kooose deg med ostepopp! Vel fortjent. :)

Gratulerer så mye med den lille spiren! :blomst:

Heisann og :velkommen: Tusen takk for det! :)

Weeeee!!!! 8 uker unnagjort!!!

Ha en fin dag sammen med mamsen:) Her er det smoothietime... Yammi!

Stemmer det! :) Det var veldig koselig. Vi gikk først tur i solværet, også dro vi fram hagemøblene og satt i solveggen og kikket på havet. :)

Gratulerer med 8 veker! :danse:

:strix:

Gratulerer såå mye med 8 uker!!! Wohooo!

:hoppe:

Hurra for åtte uker!

:hoppe:

Hihi, så søte dere er! Ble overasket over så mange som jublet for mine åtte uker! :) Nå har jeg plantet kroppen i sofaen for en stund. Har vært på tur, sittet ute i solen, vært en snartur i byen og spist middagsrester fra i går (kjøttdeilg og fullkornsspagetthi med paprika, gulrot og løk og hjemmelaget spagetthisause), og spist litt potetgull. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Vi heier med deg da! Og 4 er da ikke lenge, det går fort :sjenert:. Tenkte mer på UL som nærmer seg med stormskritt :fnise:

Her går det ikke ann å gå ute i solen, vi risikerer faktisk å få bæreposer i trynet. Fikk nesten litt panikk da jeg skulle til butikken, da greinene begynte å knekke i noen trær like ved. Blåser friskt her, liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier med deg da! Og 4 er da ikke lenge, det går fort :sjenert:. Tenkte mer på UL som nærmer seg med stormskritt :fnise:

Her går det ikke ann å gå ute i solen, vi risikerer faktisk å få bæreposer i trynet. Fikk nesten litt panikk da jeg skulle til butikken, da greinene begynte å knekke i noen trær like ved. Blåser friskt her, liker det!

Hehe, ja blåse gjør det her også akkurat som det gjør 362 dager i året. Så tre små dager har vi gjennomsnittlig vindfri! :fnise: Men det er langt i fra storm i dag da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Hehe, ja blåse gjør det her også akkurat som det gjør 362 dager i året. Så tre små dager har vi gjennomsnittlig vindfri! :fnise: Men det er langt i fra storm i dag da. :)

Da får vi de tre dagene da. For meg så går det helt greit. Er litt gæren meteorologi-student mentalt sett enda, selv om jeg kan jobbe som meteorolog nå. :fnise: Her løp man ute når det var storm i Bergen, og en tordenbyge var underholdning på sene kvelder. :fnise: Nå høres jeg helt gæren ut her, men jeg er litt vel fascinert av det mer kaotiske været enn det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes interessen din for vær og vind er sjarmerende. :fnise:

Forresten..Er det rart at jeg ikke føler meg spesielt hormonell? Står jo at det skal være bra ille mellom uke seks og ti, men jeg kjenner meg ikke noe anderledes der enn til vanlig. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Hallo! :)

Titter innom får å høre hvordan formen din er? :):skravle:

Også må jeg jo selvfølgelig gratulere med overstått 8 uker!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, synes interessen din for vær og vind er sjarmerende. :fnise:

Forresten..Er det rart at jeg ikke føler meg spesielt hormonell? Står jo at det skal være bra ille mellom uke seks og ti, men jeg kjenner meg ikke noe anderledes der enn til vanlig. :klo:

Det kommer nok :lur:

Jeg har ikke merket mye til det, men griner lettere og har noen dager der jeg kan bli ganske hissig. Håper jeg slipper å bli skikkelig ille for da syns jeg fryktelig synd i de rundt meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

Titter innom får å høre hvordan formen din er? :):skravle:

Også må jeg jo selvfølgelig gratulere med overstått 8 uker!! :duskedame:

Heihei! Formen er utrolig bra! Går tur hver dag og er ikke det spor kvalm! :) Og tuusen takk for det! Det var virkelig en milepæl for meg å komme over åtte uker.

Det kommer nok :lur:

Jeg har ikke merket mye til det, men griner lettere og har noen dager der jeg kan bli ganske hissig. Håper jeg slipper å bli skikkelig ille for da syns jeg fryktelig synd i de rundt meg :fnise:

Må nok trekke den litt tilbake da jeg rett og slett ble litt lei meg da hun syke jenta på farmen ligger og vrir seg og sannsynligvis må dra hjem. Er ikke SÅ lettrørt til vanlig altså! Men jeg har bare stusset sånn på at jeg har hatt få sinneutbrudd. Da jeg gikk på p-pillen så var jeg alltid rimelig PMS, så så får meg at jeg kom til å bli det hormontrollet, hehe.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært mistenkelig lite hormontroll gjennom graviditeten. :fnise: Fryktet det verste, for jeg har vært helt jævlig å bo med av og til, særlig da vi stod midt oppe i det verste IVF-kjøret. Stakkars mannen min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært mistenkelig lite hormontroll gjennom graviditeten. :fnise: Fryktet det verste, for jeg har vært helt jævlig å bo med av og til, særlig da vi stod midt oppe i det verste IVF-kjøret. Stakkars mannen min. :fnise:

Uff, ja! Men er jo deilgi å slippe å være hormonell når man faktisk er gravid, da. :) Når man tar sånn IVF så får man vel tilført hormoner? Tenker kanskje at noen reagerer dårlig på "falske" hormoner, som p-piller og det man får under IVF, men at man tåler kroppens egne hormoner fordeom. Ikke vet jeg. :)

I dag fikk jeg et sjokk da jeg skulle i dusjen etter å ha vært på jobb. Magen min er stoooor!! Vet det bare er oppblåsthet, men er første gangen magen har vært sånn, og jeg fikk sjokk! Var gøy da. :)

Har det litt travelt, så vi snakkes seienre! God lørdag jenter :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...