Teriyaki Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #2801 Del Skrevet 12. mars 2012 Har hatt en rekordbra natt! Sovnet kvart på syv for kvelden, våknet ikke før halv to! Som da er syv timer! Så våknet han ti på halv seks, og da måtte jeg skifte på han før han fikk mat, for han hadde tisset seg ut. Klokken seks la jeg han tilbke i sengen (uten at jeg egentlig trodde det var noe mer søvn å hente, men legger han alltid tilbke for å sjekke, og for å slappe av til han blir lei av å ligge der), og kvart over seks sovnet han igjen! Og dermed sov han helt til halv åtte!! Det gjorde godt! Nå ligger han under babygymmen, og jeg spiser frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #2802 Del Skrevet 12. mars 2012 Du ble jo kjempefin på håret! Synes det kledde deg veldig godt, jeg. Og den gutten deres blir bare finere og finere. Skikkelig deiligkosegutt! Tusen takk! Jaa han er så god at! Smiler fra øre til øre, og man ser bare denne fantastiske gleden i øynene hans når man prater og leker med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 12. mars 2012 #2803 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Om de bildene du la ut er med den nye sveisen, så synes jeg det passet veldig godt til deg. Fin på håret. Og, det hørtes ut som en herlig natt! I tillegg, O ser så innmari blid ut, er bare helskjønt. Endret 12. mars 2012 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mars 2012 #2804 Del Skrevet 12. mars 2012 Så deilig. Det fortjente du! Håper mer søvn blir en trend hos dere. Enig med Delphina. Hvis de nye bildene på Face er etter frisørtimen, syns jeg du kledde det godt også Men de fleste gutter liker jo langt hår. Ihvertfall kjæresten min. Jeg savner da jeg hadde bob, og har såå lyst til å få det igjen, men er ikke snakk om at jeg får lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #2805 Del Skrevet 12. mars 2012 Om de bildene du la ut er med den nye sveisen, så synes jeg det passet veldig godt til deg. Fin på håret. Og, det hørtes ut som en herlig natt! I tillegg, O ser så innmari blid ut, er bare helskjønt. Det er det ja Jeg hadde halvlangt hår før det, dvs. at håret nådde til litt lengre enn skuldrene. Håret mitt blir så dødt da, for jeg har så glatt, tungt og tjukt hår. O er en skikkelig blidgutt ja. Han smiler med hele kroppen og smilet sitter sjeldent langt inne! Så deilig. Det fortjente du! Håper mer søvn blir en trend hos dere. Enig med Delphina. Hvis de nye bildene på Face er etter frisørtimen, syns jeg du kledde det godt også Men de fleste gutter liker jo langt hår. Ihvertfall kjæresten min. Jeg savner da jeg hadde bob, og har såå lyst til å få det igjen, men er ikke snakk om at jeg får lov Håper jeg også Ja de gjør vel det, hehe. Ser for meg at du hadde kledd bob! Neste gang jeg skal til frisøren, som sikkert blir på sensommeren (drar bare to ganger i året ), så skal jeg prøve å heller bare gradere og få klipt frisyre på det lange håret, slik at jeg beholder lengden, men likevell får mer frisyre på håret. Nå har jeg jo klipt meg slikt som dette veldig mange ganger (riktignok ikke blitt fornøyd hver gang, men), så kan jo være fint å prøve noe nytt. I dag skal jeg på babysvømming. Gleder meg! Det blir første gangen, for jeg dro ikke likevell sist gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 12. mars 2012 #2806 Del Skrevet 12. mars 2012 Hurraaaa for rekord-natt! Kos dere på svømming har ikke turt det enda jeg...småen virker litt ukomfertabel i vann, så redd det bare blir traumatisk enda... Men det kommer seg! det har gått fra "helt pyton" å bade i balja, til "helt ok" nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 12. mars 2012 #2807 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg syns også at du kledde denne frisyren Så deilig at du fikk en bra natt! Det fortjente du Kos dere på babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #2808 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er jammen variabelt når han mener at natten er ferdig. I går utrolig nok halv åtte, og deilig var det. Mens i dag ti over fem. Tre dager tilbake kvart over fire, mens mange andre dager halv seks. Så ikke noe rutine her i gården enda Har vært hos mamma og bakt kake til dåpen. Det er en kake som har godt av å fryses ned, så kunne jeg lage den i forveien. Vi har delegert så mye rundt til familien, at det er svært lite matlaging Vi må stresse med til helgen. Så det er jo litt godt. Eneste jeg skal gjøre, er å legge opp et fat med agurk, paprika, ost og kanskje skinke. Altså det enkleste med hele koldtbordet Skal svare dere jenter når odin er I seng. ble litt sent i dag pga. Jeg har bakt kake hos mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #2809 Del Skrevet 13. mars 2012 Hurraaaa for rekord-natt! Kos dere på svømming har ikke turt det enda jeg...småen virker litt ukomfertabel i vann, så redd det bare blir traumatisk enda... Men det kommer seg! det har gått fra "helt pyton" å bade i balja, til "helt ok" nå Ja det var deilig! Det var veldig koselig på babysvømming. O elsket det, han rett og slett storkoste seg. Var litt småstressende da vi skulle dusje og sånt etter svømming, men det gikk helt greit. Drar nok flere ganger ja. Skjønner du vil vente litt hvis han ikke er helt komfortabel med vannet enda, men som du sier, så kommer det seg vel etter hvert. Jeg syns også at du kledde denne frisyren Så deilig at du fikk en bra natt! Det fortjente du Kos dere på babysvømming! Takk! Ja det var kjempedeilig! Bare synd det ble med den ene natten. Menmen, vi får nå se hvordan det går denne natten. Håper han sover lengre enn til fem i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #2810 Del Skrevet 14. mars 2012 Halv syv var det dagen i dag, med tre nattamminger. Nå la han seg halv åtte i dag da, så kan jo hende han hadde stått opp halv seks dersom han hadde lagt seg halv syv. Vet ikke jeg. Kjenner jeg gleder meg til å overspise meg på koldtbord og kaker på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 14. mars 2012 #2811 Del Skrevet 14. mars 2012 Halv sju var ikkje så gale (altså, i forhold til halv fem), M var oppe halv seks i dag..det var litt tidlig for min del, men HELDIGVIS sovna han igjen etter ei lita stund med pludring i senga. Men for all del, eg er alltid trøytt når han våkner, uansett om det er halv åtte eller halv seks Eg også gler meg til å forspise meg på koldtbord og kaker! Mmmm, nam nam! Kjekt at du slepp å stresse også, godt med litt hjelp Mamma og dei to søstrene kjem og hjelper meg på laurdagen, det er eg veldig takknemlig for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #2812 Del Skrevet 14. mars 2012 Halv sju var ikkje så gale (altså, i forhold til halv fem), M var oppe halv seks i dag..det var litt tidlig for min del, men HELDIGVIS sovna han igjen etter ei lita stund med pludring i senga. Men for all del, eg er alltid trøytt når han våkner, uansett om det er halv åtte eller halv seks Eg også gler meg til å forspise meg på koldtbord og kaker! Mmmm, nam nam! Kjekt at du slepp å stresse også, godt med litt hjelp Mamma og dei to søstrene kjem og hjelper meg på laurdagen, det er eg veldig takknemlig for Nei halv syv er helt ok! Halv seks går greit det også, så lenge det ikke er mellom fire og fem.. Men det varierer veeeldig for tiden når han ikke vil sove mer. Og da sovner han ikke før tidligs halvannen time seinere, men det kan godt gå tre timer også. Ja det er jo ikke bare bare å stelle i stand til selskap når man har liten baby. Så det er godt man har familie som kan hjelpe til. Ikke minst koster dåpen oss svært lite. Lokalet får vi gratis, dåpskjole hadde vi i familien, og det lille vi selv skal lage er ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 14. mars 2012 #2813 Del Skrevet 14. mars 2012 Nei halv syv er helt ok! Halv seks går greit det også, så lenge det ikke er mellom fire og fem.. Men det varierer veeeldig for tiden når han ikke vil sove mer. Og da sovner han ikke før tidligs halvannen time seinere, men det kan godt gå tre timer også. Ja det er jo ikke bare bare å stelle i stand til selskap når man har liten baby. Så det er godt man har familie som kan hjelpe til. Ikke minst koster dåpen oss svært lite. Lokalet får vi gratis, dåpskjole hadde vi i familien, og det lille vi selv skal lage er ikke så dyrt. Huff, ja, mellom fire og fem er jo grusomt! Vi treng også berre å betale for maten, for vi skal ha selskapet heime hos oss (blir vel ca 25 stk), dåpskjolen har vi i familien vi også, og mange i familien lager enten kake eller noko til koldtbordet. Så det blir ikkje sånn kjempegale dyrt, det er eg glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. mars 2012 #2814 Del Skrevet 15. mars 2012 Bra at han sov litt lenger, når han la seg senere Sånn er det her også, og det er jo ganske logisk Bra dere likte babysvømming Vi er veldig fornøyde, og S storkoser seg når hun plasker rundt i bassenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #2815 Del Skrevet 15. mars 2012 Huff, ja, mellom fire og fem er jo grusomt! Vi treng også berre å betale for maten, for vi skal ha selskapet heime hos oss (blir vel ca 25 stk), dåpskjolen har vi i familien vi også, og mange i familien lager enten kake eller noko til koldtbordet. Så det blir ikkje sånn kjempegale dyrt, det er eg glad for Penger spart hjelper veldig ja! Jeg har sett litt med grøss og gru på dåpen pga. utgifter, men det ble slettes ikke så ille. Bra at han sov litt lenger, når han la seg senere Sånn er det her også, og det er jo ganske logisk Bra dere likte babysvømming Vi er veldig fornøyde, og S storkoser seg når hun plasker rundt i bassenget. Tror egentlig det hadde mer med at han sov mindre på dagen. "rekord"-natten hadde han lagt seg halv syv, men ikke sovet like mye på dagen. Samme med de andre dagene hvor han har våknet mellom halv syv og syv. Det er rett og slett utrolig variabelt I dag våknet han fire, sovnet fem og våknet igjen klokken seks, men lå og plundret i senga til klokken syv. Tror nok vi skal tilbake ja, for det var veldig kos! Men også litt stress, da. _ Om to timer skal jeg på dåpssamtale..Ser fram til å få det unagjort. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. mars 2012 #2816 Del Skrevet 15. mars 2012 Korleis gjorde du det med dusjing og sånn før og etter svømminga? Vi har også lyst å ta med M i bassenget, men eg skjønner ikkje heilt korleis eg skal få det til.. Kan han ligge på golvet på ein handduk mens eg dusjer, kanskje? Lykke til på dåpssamtale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #2817 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Korleis gjorde du det med dusjing og sånn før og etter svømminga? Vi har også lyst å ta med M i bassenget, men eg skjønner ikkje heilt korleis eg skal få det til.. Kan han ligge på golvet på ein handduk mens eg dusjer, kanskje? Lykke til på dåpssamtale Tar bilstolen helt inn i svømmehallen, så han ligger i den. Noen som aner leveringstiden fra Ebay? Har bestilt en Beco butterfly, men står ikke noe om leveringstid. Den er bestilt i Europa. Endret 15. mars 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. mars 2012 #2818 Del Skrevet 15. mars 2012 Så han ligg våt i bilstolen? På/I ein handduk da, kanskje? Var det stress? Ebay bruker som oftast å vere ganske raske, men det tek jo kanskje nokre ekstra dager frå Europa. Men dei gongane eg har bestilt frå England til Noreg har det gått relativt kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #2819 Del Skrevet 15. mars 2012 Hadde ett håndkle i stolen, og ett over han. det gikk fint siden han ikke gråt, men vil tro jeg hadde blitt stresset hvis han var sutrete. Okei, da håper jeg den kommer fort fort. gleder meg til å bruke den. Da kan jeg gjøre husarbeid og lage middag selv når han ikke vil ligge for seg selv. Og når været blir bedre, så kan vi gå tur uten vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #2820 Del Skrevet 15. mars 2012 Wohoo, kjenner jeg gleder meg til å få Becoen i posten! Sånn som i dag, så måtte jeg avslutte husarbeidet da jeg for en gang skyld hadd fått skikkelig ånden over meg, fordi O var sutrete og ville ikke ligge alene. Hadde jeg hatt bæretøy da så kunne jeg jo bare festet han til det, og vips så har men frie hender! O ler bare mer og mer for tiden! Han får latterkrampe nesten hver dag! MÅ prøve å få det med på film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå