Gå til innhold

Backstage

backstage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næh, jeg hører bare krim på lydbok. Jeg prioriterer sjelden å lese bøker utenom ferier for jeg har aldri mer enn en time til rådighet på dagtid, og det brukes til alt det andre jeg skulle hatt mye mer tid til. Å lese på senga har jeg gitt opp for jeg sovner etter en side. :ler: Kjipern å bruke 1-2 år på en bok. Men i ferier leser jeg mye! Og da leser jeg alt mulig, bare ikke krim og teoribøker! :ler: Sånn bortsett fra at jeg burde lest til båtførerprøven i påska da...

Når jeg tenker meg om burde jeg lest krim, for det er nok mye mer spennende å ligge i et knirkende snart 100 år gammelt hus og lese skumle ting enn å høre på det når jeg går tur! (Ja siden jeg bare leser på ferie liksom.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spooky! :fnise:

Ja, har sett Time traveller.... og Water....

Har et vaskerom som skal bli bad, og et bad som skal bli vaskerom. Gud det skjedde snart.

Gid, Gud, potato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevyn, du var her i mars i fjor. Ja, dagboken ER ett år, og de fleste sidene kom i dag. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste er vel at man blir forstått?.?

Og de som ikkeforstår, de legger ikke godviljen til, så de driter man i... :fnise:

Nevyn :troest:

Ps, det er ingen andre her heller, sånn egentlig, men det må du ikke si høyr til bs...

Du ser nå... Bare noen få ider på et (?) år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en ting som ville passet perfekt backstage her om dagen. :nigo:

Ja, jeg fant ut det, at jeg hadde vært her før! Lurer på hva det var jeg så. Husker du?

Altså, det er ikke lov å disse Nord & Sør. :kjefte: Jeg levde og åndet for den serien!

Jeg har den på DVD, forresten. :hoho:

Jeg vil også ha Nord&Sør på DVD. Må se om jeg finner den noe sted. Og Totoro!

Hekle?? Det kan jeg da ikke.. Men jeg syr :Nikke:

Jeg har jo laget meg et eget syrom! :hoppendeglad:

Jeg har malet, lagt teppe, snekret lister og snart, forhåpentligvis, kommer møblene og!

Viiiiiiiiiiiiiiin..... *sleper meg bortover*

Hei, hvor hen har du laget deg syrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant ut det, at jeg hadde vært her før! Lurer på hva det var jeg så. Husker du?

:skratte:

Og, jeg liker og Nord & sør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi den var dårlig eller trist eller noe annet?

Jeg holdt på å sette på filmen for noen uker siden, men innså jeg måtte lese boka først. Il ikke ødelegge leseopplevelser ved å se filmatisering først. Ødelegger heller filmen med å lese boka først. :ler:

Fordi jeg er redd for at filmen ødelegger en god bok, selv om boken nok ikke er såååååååå god. Men tema er alltid aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...