Gå til innhold

Backstage


backstage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde så utrolig lyst på et glass vin i kveld, så jeg spurte Tigergutt-kosebamsen min. Gjett hva han svarte?!

:rosaengel:

:vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke at det å spørre en barnefigur om lov til å drikke alkohol er en smule upassende...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops! Men han er ganske gammel, og han ER min!

Dette kan bli en interessant dag. Nå vil ikke avkommet i barnehagen, for "de er slemme" de som jobber der. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går veldig fint i barnehagen nå. Særlig i dag, for i dag er det planleggingsdag. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

2012.

I dag er huset utjult. Juletreet ble høstet, og foten var full av vann. Jeg Hadde planer om å dra treet ut verandadøra, så da gjorde jeg det. Bare synd kjøkkenbordet sto sånn i veien, og at edelgrangrener er så lite fleksible, for jeg måtte dra treet ut etter toppen, med vann i foten (:doh:) og resultatet ble en real kjøkkengulvvask på kjøpet. Like greit, det er jo snart helg og tid for vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år, forresten. Året her har startet sjokkerende dårlig. Virkelig superelendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, tidvis snakker jeg for to. Det er bare å bryte inn, da. *sjenerøs*

Skulle ønske jeg var fire år og bekymringsfri. Det er fornøyelig å se hvor enkel verden kan være for så små. Og hvor forferdeli grusom den kan være når man feks fikk tatt på høyre sko før venstre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo skjønne at det er viktig at skoene blir tatt på i riktig rekkefølge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...