Gå til innhold

Backstage


backstage

Anbefalte innlegg

Jeg glemmer denne dagboken, gitt.

Håper alle trofaste lesere har hatt en fin ferie, og nyter de augustvarmen. I dag skinner sola, det er deilig. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var ikke såå gøy å bli overrasket av uvær da jeg var ute på tur i kortkort sommerantrekk, uten paraply i nærheten. Eller, det var jo paraply i nærheten, for jeg sto jo under taket på et kjøpesenter og håpet regnet skulle gi seg. Gikk inn igjen og kjøpte paraply, gjorde jeg også. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du vet, jeg leste om en sånn kjekk sak i en fin blogg, om sånne lommer til å ha i veska.. :nigo:

Vel, jeg har en stor posete slapp veske, mere en bag. Så etter litt fundering fant jeg ut at det ikke kom til å passe med en sånn sak i den. Den kom sikkert til å velte eller klappe sammen.

MEN jeg fant på noe lurt! Jeg hadde en stor toalettmappe, den er det jo bunn i, og vips! Bagen min har flere lommer og den holder fasongen.

Smart, eh? :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk smart! Gode veskeløsninger kan man like! :tommelsmil:

Favorittvesken min ble tilsølt av 0,4 liter vann her om dagen, så nå fortjener jeg en ny, tror jeg.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk smart! Gode veskeløsninger kan man like! :tommelsmil:

Favorittvesken min ble tilsølt av 0,4 liter vann her om dagen, så nå fortjener jeg en ny, tror jeg.

:sjenert:

Å shit! Håper du ikke hadde mobilen din i den da. Jeg fikk 0,4 liter solo i min tidligere i sommer, hvilket resulterte i ny telefon.

:fnise:

Klart du må ha ny veske. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde egentlig mobilen der, men hadde åpenbart tatt den ut i tide? :lurer: Nei, nå husker jeg: Hadde den i veska på vei bort, og stort sett i hånda på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man si. :fnise: Har jeg sagt jeg elsker iPhonen min? :hjerte: I går lastet jeg ned nærmere tyve app-er, og alle er naturligvis like viktige. Kremt.

I dag høljer regnet ned, så da lager jeg fire brett rundstykker, og skal finne på noe spenstig å lage til middag. HOho. Sjikkeli spenstig blir det nok, mht at utgangspunktet er en skinkestek. :blink: Spørsmålet mitt i dag er:

Kan man steke fire brett rundstykker samtidig - på varmluft?

Svaret kommer om en halvtimes tid. Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man, men beregn noget lenger tid, og ideelt sett bør de nok bytte plass halvveis i løpet. Yeah, yeah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg får et nytt kull 16-åringer som skal vennes til litt av hvert på mandag -synes egentlig det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med barn som vet at de må spørre om lov før de forsyner seg av det som måtte friste av mat og godsaker. Ekstra fint er det når de da velger å spørre KOSEBAMSENE om lov. :blink: Gjett om kosebamsen sa ja til å ta en tyggis? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...